Minä jäin perinnöttömäksi koska sukulaiseni "lainasivat" isältäni
noin 600 000€ vuosia sitten.
Lainaus tehtiin ovelasti siten, että todisteita ei jää.
Olen kuitenkin saanut selville "lainaajat", joiden piti maksaa takaisin.
Sitä he eivät tee koskaan.
Lisäksi minut on uhattu ottaa hengiltä, mikäli edes kysyn asiasta.
Minulle kävi näin.
Isäni on kuollut.
Kommentit (8)
Elätkö itse tässä todellisuudessa....
Uhattu tappaa?
Mukava suku sinulla. Tappouhkaus on rikos, joten siitä ilmoitusta tekemään. Toivottavasti uhkaus on kirjallisessa muodossa jollain laitteella.
Kyllähän tämä tietty on mahdollista. Mun isän sisko "lainasi" myös ennen isän kuolemaa ja laina oli jo monta kertaa ollut takaisinmaksussa mutta tällä siskolla oli aina joku syy miksei just nyt ja isäni ei kehdannut vaatia kun siskollaan meni niin huonosti. Isä kuoli sitten yllättäen ja kun kysyin lainan takaisinmaksua niin tätini ilmoitti ettei maksa. Kyse oli todella suuresta summasta josta ei oltu tehty papereita mutta näkyi tietysti tililtä. En lähtenyt vaatimaan mutta välit katkaisin kokonaan siihen pummiin.
Tuo voi hyvinkin olla petos, jos isäsi arviointikyky katsotaan heikentyneeksi. Muutenhan tietysti saa vaikka lahjoittaa omaisuuttaan mielin määrin. Verot kuuluu kuitenkin maksaa ja tässä tapauksessa näin tuskin on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä tietty on mahdollista. Mun isän sisko "lainasi" myös ennen isän kuolemaa ja laina oli jo monta kertaa ollut takaisinmaksussa mutta tällä siskolla oli aina joku syy miksei just nyt ja isäni ei kehdannut vaatia kun siskollaan meni niin huonosti. Isä kuoli sitten yllättäen ja kun kysyin lainan takaisinmaksua niin tätini ilmoitti ettei maksa. Kyse oli todella suuresta summasta josta ei oltu tehty papereita mutta näkyi tietysti tililtä. En lähtenyt vaatimaan mutta välit katkaisin kokonaan siihen pummiin.
Kai nyt ees verottajalle ilmoitit kun tuskin lahjaveroa maksoi ja jos kyseessä oikeasti suuri summa.
Vierailija kirjoitti:
Poliisille vaan, jos kerran todisteet näkyy tileiltä.
Tee rikosilmoitus.