Kuinka moni kannattaa porukalla asumista
Olen huomannut että tällänen kimpassa asuminen on vielä aika pientä suomessa ja jotenkin tosi negatiivinen asia. Esim hyi ei saa ikinä olla rauhassa jne... itse asun kahden kaverin kaa eli meitä on yhteensä 3. Miksi mä tykkään asua kimpassa? No ensinäkin rahallisesti tosi helppoa meillä on ihan Turun ydinkeskusta yli 120 neliöö jokasella oma huono. Täysin remontoitu kämppä. Kaksi vessaa, kaksi keittiöö hieno biletys olohuono missä kaiken näköstä namiskukkelii. Ikinä ei oo tylsää. Jos toisella menee huonosti toinen voi auttaa rahallisesti. Vuokra vain 350e per naama. Tuolla hinnalla et saisi ikinä yksin keskustasta täysin uutta isoa remontoitua kämppää.
Kommentit (2)
Ei sovi mun luonteelle. En osaa rentoutua muiden seurassa, tykkään siististä kodista ja en tykkää yllätysvieraista. Oon yli vuoden asunut kimpassa. Kämppis ei edes ollut mitenkään karmeimmasta päästä, mutta oli se silti piinaavaa. Mieluummin teen töitä sen parin sadan euron edestä enemmän ja nautin omasta rauhasta.
Kannatan jos pelisäännöt toimii ja sopii kaikille. Itse asun vastaavanlaisesti. Minulla on oma rauha omassa huoneessa, vaikken sitä kaipaakaan kuin yöllä. Joskus meteli häiritsee jos muut ovat hereillä muualla asunnossa. Muutoin ei ongelmia. Asumiskulut ovat nimelliset. Voin tulla ja mennä miten haluan. Pitkänkin matkan aikana joku huolehtii kasveista ja kissasta.
Ainoa muu ongelma tällä hetkellä on se, että koska olen sinkku tapahtuu deittailu pääsääntöisesti ulkona tai miehen luona. Mutten halua deittailua helpottaakseni hankkia omaa asuntoa ainakaan tässä vaiheessa.