reimatec tai rasavilli talvihanskat - kummat paremmat?
meillä ollut nyt reimatecin talvikintaat ja olen ollut erittäin tyytyväinen niihin. Nyt kun saumat alkaa menee rikki (paljon käytettyjä ja neiti imee ja puree niitä) ovat yhtäkkiä kädet aina jääkylmät - kun tähän asti kestäneet vallan hyvin vaikka -20 ast. Joku sit sanoi että nuo Rasavillin paaaljon paremmat, eli siis kokemusta? Rasavillin haalariin olen erittäin tyytyväinen kans (välikausimalli).
Kommentit (5)
ja kohtuullisen tyytyväisiä on oltu. Viime talvi meni ihan pelkästään niillä yksillä, jotka on tänä talvena kulutettu myös niin loppuun että saumoista taitavat olla jo rikki. Nyt olen alesta ostanut ensi talveksi parit hanskat valmiiksi, kun meno varmaan käy rajummaksi ja kulutus lisääntyy, toisia on nyt käytetty noitten pienimpien kaverina. Välikausihanskat on kans ollut reimatecin ja nekin aikas mainiot, kun ei vesi mene läpi. Ja poitsu on nyt 2v1kk. Päivähoitaja kehui maasta taivaaseen, ei tainnut hänellä ollakaan aikaisempaa kokemusta vedenpitävistä hanskoista ja haalareista!
en ole parempia hanskoja löytänyt.... en kyllä ole yhtä kalliitakaan ikinä ostanut :)
pitävä vettä hyvin mielestäni, ei nyt kurahanskasta 100% mene mutta ei ole tarvettakaan / tarkoituskaan..
kädet on olleet lämpimänä niin 15asteen pakkasessa kuin nolla kelilläkin. hengittävät hyvin ja siirtävä kosteutta ulos päin.
kevääksi en raaskinut ostaa moisia. viime vuonna käytössä oli jonathanit ja ne ostin tänä vuonnakin.
oli todella kylmät - ei voinut kyllä pakkasille juuri pitää, ainakaan yli -5 astetta! Ja tämä oli kokemus meidän pihapiirissä laajemminkin. Aina oli kädet kylmänä, meillä jääneet lähinnä suojakelin hanskoiksi. Vettä pitävät hyvin, mutta kylmät ovat. Välikausihanskoina ovat toimineet hyvin kyllä.
Meillä on KOKo talven käytetty yksiä ja samoja reimatecin hanskoja ja loistavat ovat olleet! Siis ihan Oulussa käydessä paukkupakkasilla kädet oli lämpimät. Ei koskaan ole tarvinnut murehtia. Likaa ovat hylkineet, koska kertaakaan en ole vielä pessyt. Olivat jotain reimatecin UUTTA mallia, jossa oli hopealankaa ommeltu sisälle eli kun on kylmä lämmittävät, mutta jos on lämmin niin viilentävät. Jotenkin niin myyjä selitti. Joka tapuksessa olen TODELLA tyytyväinen. ostan pojalle samanlaiset isommat ensi vuodeksi. Hinta hirvitti kyllä. Oliko jotain 29 euroa, mutta olivat hintansa väärtit!!!!!!!!!!!!
Itse en pidä rasavillin hanskoista ja hoitajakin oli samaa mieltä. Ne ei pidä vettä, jopa vähänkin kosteampi lumi kastelee hanskat. Ne ei myöskään pysy kädessä, aina pitää tunkea hihan sisään ja kaiken huipuks on kamalan kalliita. Niin ja pojallamme on rasavillin haalari ja siihen olen tyytyväinen. Minusta reimatecin hanskat on paljon paremmat ja pysyvät paremmin meidään poikien käsissäkin.
Tosin moni kuitenkin tykkää rasavillin hanskoista ja väittää niitä jopa kurahanskoja paremmin vettä pitäviksi. Kyllähän se kangas pitää vettä, mutta saumat ei.