Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut mieheen joka ei luota naisiin :(

Vierailija
02.05.2017 |

Tapasin pitkästä aikaa kaverini, viime näkemisestä monta vuotta. Tajusin lyhyessä ajassa että olen rakastunut mieheen. Kaikki vain tuntui niin oikealta hänen kanssaan. Ongelma on kuitenkin se että hän ei luota naisiin. Ei myöskään minuun. Hän on 27-vuotias ja tiedän ainakin hänen ensimmäisen tyttöystävänsä vaihtaneen lennosta miestä. Tämä mies on se mitä haluan, enkä ole ikinä tuntenut ketään kohtaan näin. Olen kuitenkin neuvoton. Olen valmis taistelemaan, mutta en tiedä mitä voin tehdä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies

Vierailija
2/20 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on MGTOW.

Eikö hänelle kelpaa edes kevyt seurustelu? Ainoa mitä voit tehdä on yrittää ansaita luottamuksen, ja se vaatii muutakin kuin sen, että osoitat luotettavuutta häntä kohtaan. Sinun pitää myös olla epäitsekäs muilla elämän osa-alueilla.  Yksi keino, joka voi olla myös olla suhteen tuhoava keino, on keskustella asiat halki niin, että kumpikin tietää toisen elämänkaaren murheet, luurangot ja ajatukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaatia pitkänkin tutustumis- ja suhteen rakentumisajan.

Vierailija
4/20 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että olen samassa veneessä. Mies kertoo ettei pysty luottamaan kehenkään (taustalla pettämisepisodi parin vuoden takaa). Sitten itsepuolustukseksi välillä sanoo, että mene vaan mihin huvittaa koska hän ei välitä. Ja sitten taas herkällä hetkellä pyytää että oltaisiin vain toistemme kanssa. Illalla rakastaa ja puhutaan suhteesta. Aamulla taas sanoo, ettei pysty mihinkään. Huoh. En kestä enää kauaa tätä kaksimielisyyttä. 

Vierailija
5/20 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisiin ei vo luottaa!

Vierailija
6/20 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy erossa naisista. Helpommalla pääset. Rahaa ne vaan hakee ja sarvea

Vierailija
7/20 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Olin lapsena tunteellinen poika. Luulin, että rakastuminen tapahtuu samalla tavalla kuin disney elokuvissa esim kaunotar ja hirviö. Totuus läsähti kasvoille teini-ikäisenä. Tytöt vaihtoivat poikaystävää lennosta. Ajattelin, että se on vain nuoren elämää. Aikuisena tuli tutuksi miten naisilla oli kierroksessa aina muutama mies ehdokas, tyttö saattoi olla kanssani, mutta tekstaili samalla toisen miehen kanssa. Tai tyttö harrasti seksiä kaverini kanssa pari päivää aikaisemmin ennen kuin alkoi lähestyä minua seurustelu mielessä. En luota naisiin. En näe mitään syytä luottaa naisiin.

Vierailija
8/20 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala millekään. Tuskin pystyt toista korjaamaan.

Itsekin erehdyin kerran seurustelemaan miehen kanssa, jota oli ilmeisesti useampikin exä pettänyt ja jonka tunteilla oli joku sadisti h*ro leikkinyt... Varoitti seurustelun alussa olevansa vähän mustasukkaista sorttia, mutta naivisti ajattelin silloin, että eihän sille ole mitään syytä minua mistään koskaan epäillä, kun en koskaan pettäisi tai muutenkaan tee mitään epämääräistä. Mutta eipä se sitten minuunkaan luottanut ja särki sydämeni pahasti jättäessään. Oli aivan vakuuttunut, että petän, eikä koskaan edes suostunut kertomaan, mitä tarkalleen ottaen olen hänen mielestään tehnyt. Joten enköhän sitten ole hänen mielessään yksi pettäjä exä lisää listaan...

Nyksällä ei isommin ole seurustelukokemusta ennen minua, joten kukaan ei ole vielä ehtinyt häntä pilata. Ihanaa, kun tuo ei heti paikalla epäile pahinta jos et vastaa viesteihin sekunneissa (esim. suihkussa ollessasi) tai näet kavereita ilman, että hän on paikalla, tai jossain meneekin vähän pidempään, kuin olit alunperin arvioinut jne.

Vierailija
9/20 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat epätoivoiselta. Etkö osaa olla yksin ja saa ketään muuta?

Vierailija
10/20 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin PP:ni 😊

Vierailija
11/20 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Olin lapsena tunteellinen poika. Luulin, että rakastuminen tapahtuu samalla tavalla kuin disney elokuvissa esim kaunotar ja hirviö. Totuus läsähti kasvoille teini-ikäisenä. Tytöt vaihtoivat poikaystävää lennosta. Ajattelin, että se on vain nuoren elämää. Aikuisena tuli tutuksi miten naisilla oli kierroksessa aina muutama mies ehdokas, tyttö saattoi olla kanssani, mutta tekstaili samalla toisen miehen kanssa. Tai tyttö harrasti seksiä kaverini kanssa pari päivää aikaisemmin ennen kuin alkoi lähestyä minua seurustelu mielessä. En luota naisiin. En näe mitään syytä luottaa naisiin.

Sama juttu minulla. Syynä myös idealistinen kotikasvatus ja naivinromanttinen luonne. Sitten oikea elämä ei vastannut yhtään tätä omaa käsitystä ja sitä olen kipuillut koko aikuisiän.

Vierailija
12/20 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, juokse!

M

Vierailija
13/20 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm.... et luota minuun PP. Minulla ei ihan rehellisesti sanottuna ole ketään muuta. Ei edes miespuolisia kareita tai tuttavia. Ei entisiä poikakavereitakaan. Ja jos sattuisi olemaan, en voisi kuvitella pelaavani mitään pelejä useamman kanssa yhtä aikaa. ☹️

Vierailija
14/20 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Uskon, että olen samassa veneessä. Mies kertoo ettei pysty luottamaan kehenkään (taustalla pettämisepisodi parin vuoden takaa). Sitten itsepuolustukseksi välillä sanoo, että mene vaan mihin huvittaa koska hän ei välitä. Ja sitten taas herkällä hetkellä pyytää että oltaisiin vain toistemme kanssa. Illalla rakastaa ja puhutaan suhteesta. Aamulla taas sanoo, ettei pysty mihinkään. Huoh. En kestä enää kauaa tätä kaksimielisyyttä. 

Sellaistapa se on, kun toisaalta kauheasti haluaisi, mutta taas toisaalta se itsesuojeluvaisto. Vaikka mahdollisuudet olisi riskin ottamalla saadakin tulevaisuudessa parempaa kuin menneisyydessä, niin silti se menneisyys painaa enemmän vaakakupissa. Tiedän että kärsin itsekin tästä jakomielitaudista ja senpä vuoksi yritän pistää fiilikseni jäihin ja välttää naisväkeä parhaani mukaan, ettei ongelmatilanteita tulisi.

Vierailija
15/20 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tiedostaa luottamuksen puutteensa ja on valmis tekemään sille jotain, sitten voisi varmaan olla toivoa. Hänestä sen muutoksen on lähdettävä, sinä et voi häntä muuttaa etkä traumojaan parantaa.

Vierailija
16/20 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullshit. Mies tarkoittaa tuolla ainoastaan sitä, että kun hän pettää, hänellä on "hyvä" takaportti. Naisiin ei voi luottaa :-) Good luck chuck.

Vierailija
17/20 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bullshit. Mies tarkoittaa tuolla ainoastaan sitä, että kun hän pettää, hänellä on "hyvä" takaportti. Naisiin ei voi luottaa :-) Good luck chuck.

Vahvasti tämä!!!

Vierailija
18/20 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm.... et luota minuun PP. Minulla ei ihan rehellisesti sanottuna ole ketään muuta. Ei edes miespuolisia kareita tai tuttavia. Ei entisiä poikakavereitakaan. Ja jos sattuisi olemaan, en voisi kuvitella pelaavani mitään pelejä useamman kanssa yhtä aikaa. ☹️

Joo et varmaan voisi kuvitellakaan joo... :D :D :D Paitsi siinä vaiheessa kun jää rysänpäältä kiinni niin koitetaan vielä viimeiseen asti kieltää tai sitten laitetaan toisen piikkiin... Mäkin oon kuullu että lehmät osaa lentää....

Vierailija
19/20 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Tämä kyllä vaikuttaa enemmänkin sitoutumishaluttomuudelta...

Vierailija
20/20 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kaveri jonka kanssa jutellut, niin tiesin että olisi oikea. On kaksi kertaa kokenut pitkässä suhteessa petetyksi tulemisen ja toinen nainen, joka petti niin mies oli kysyny tämän naisen perheeltä, että onko hänen avokki edes sen niminen. Eli suht kovasti huijattu. Minä tiesin ja vakuutin hänelle etten ole sellainen. Hän sanoi, että tahtoisin uskoa, mutta en vaan enää usko mihinkään mikä liittyy parisuhteeseen eikä halua alottaa yhtään mitään, koska kyttäisi menojani ja tulisin hulluksi ja sitä hän ei halua tehdä minulle. Taas yksi hieno ihminen on ollut väärien kanssa, koska itse en ikinä tekisi toiselle niin, mutta kun toinen ei luota, niin saan kiittää muita. Enkä ymmärrä miksi häntä on petetty niin. Ollaan nähty silti ja tutustuttu, mutta on erittäin arka. Enkä painosta mitenkään häntä siis. Hän vaan on se minkä haluaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme