Apua, paukamia pakaroissa!
Siis mitä nämä paukamat ovat? Tulevat yhtäkkiä, eivät tunnu miltään (ei kipua, ei kutinaa) ja sitten katoavat parin tunnin sisällä?Help!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Näyttää allergiselta reaktiolta. Onko sulla uudet alkkarit?
Näitä on tullut jo n. viikon ajan joka tai joka toinen päivä, vaikka olen alushousuja vaihdellut ja on ollut niin uusia kuin vanhojakin :o Samoin päällyshousut. Pesuainetta olen myös vaihtanut.
Hyttyset purassu sua persiiseen? 🤔 Onko niitä vielä? Mulle tulee kesän alussa tuollaisia paukamia niistä.
Joku syöpäläinen voi olla. Tai olet allerginen niille uusien housujen materiaaleille.
Googlaa nokkosrokko tai urtikare, näyttää selkeästi siltä ja siihen viittaa myös tuo miten menevät ja tulevat.
Vaikuttavat lintukirpun puremilta. Lakanat tehopesuun ja vaatteet vaihtoon ja sama kohtelu.
Katsoinko minä juuri aidon kuvan jonkun AV-mamman perspaukamista?
M
Vierailija kirjoitti:
Hyttyset purassu sua persiiseen? 🤔 Onko niitä vielä? Mulle tulee kesän alussa tuollaisia paukamia niistä.
Paukamat on tuossa aina vaan pari tuntia ja sitten katoaa, vain tullakseen vuorokauden päästä uudelleen :o Hyttysenpuremat varmaan olis ihan yhtäjaksoisesti?
Anaalihamsteri on purrut pakaroitasi.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa nokkosrokko tai urtikare, näyttää selkeästi siltä ja siihen viittaa myös tuo miten menevät ja tulevat.
Korjaan urtikaria.
Nokkosrokko. Kortisonitabletit katkaisevat tulehduksen
Näyttää allergiselta reaktiolta. Onko sulla uudet alkkarit?