Vierailija

Mun erosta on jo yli vuosi, mutta en oo oikeasti tavannut ketään ihmistä, jonka kanssa haluasin seurustella. Kaikki jätkät kenestä oon ollut kiinnostunut, on osoittautunut "ihan mukaviksi" tai sitten ne ei vaan oo kiinnostuneita musta :(

Alkaa oikeasti pikkuhiljaa tulla suhteellisen louneri olo :D Ja oikeasti raastaa se, kun tietää mitä kaikkea seurustelusuhteessa voi saada. Ikävöin ihan hulluna kaikkea sitä hellyyttä ja rakkautta ja seksiä ja tukea ja turvaa D:

Kohtalontovereita?? D:

• ylös 1
  • alas 4

Kommentit (11)

Vierailija

Olen kolmikymppinen mies ja aika lailla samassa tilanteessa. Olen ehdottomasti parisuhdeihminen mutta valitttavasti tunnen jo liian hyvin itseni ja tiedän, mitä haluan ja tarvitsen. Aika vaikeaa tavata kiinnostavia naisia, jotka olisivat samaan aikaan kiinnostuneita minusta. Sarjadeittailuakaan ei jaksa, se on niin kuluttavaa hommaa.

Minäkin olin parisuhdeihminen. Niin rauhallinen ja siveellinen. Yli vuoden sinkkuus on tehnyt minusta vahingossa sarjadeittailijan ja ahdistuneen ihmisen. Joko kipinää ei ole. Tai sitten toinen kiinnostuu enemmän ja itse en viehäty. Tai sitten minä olen aivan rakastunut ja toinen perääntyy. 

Nyt olen tilanteessa jossa on molemminpuolista rakkautta, mutta kaikki muut ongelmat tuntuvat ylitsepääsemättömiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä olen ollut puolitoista vuotta sinkkuna. Itsellä aika on mennyt erotyöhön ja oikeastaan vasta nyt olen tajunnut, että muitakin miehiä on olemassa kuin exäni.

Läheisyyden kaipuussa olen roudannut pari miestä baarista nukkumaan kanssani, mutta kumpikaan ei kiinnostanut aidosti. Koska luulin, että ex on ainoa, paras mahdollinen.

Nyt koen olevani jo vahvoilla, kun en pidä exää enää kovinkaan kummoisena.

Vierailija

45v ja kohta 10v uusiosinkkuutta takana.

Alkanut tultua siltä että olen ajat sitten ohittanut jonkun "pisteen josta ei ole enää paluuta" mitä parisuhteen muodostamiseen tulee.

M

Vierailija

4, mistäpäin olet? Minäkin olen 45 👍. Erosta puolitoista vuotta. Toivoisin tapaavani miehen, joka on käsitellyt eronsa. Sinä varmasti olet 😜

Vierailija

Täällä nainen 36v ja sinkku ollut jo monta vuotta. Lapsiakaan ei ole. En oikein osaa tietyn pisteen jälkeen edetä suhteessa ja sitten ne loppuu siihen, kun pitäisi tehdä päätöksiä tulevaisuuden suhteen. Yksin asuminen esimerkiksi on ollut niin helpottavaa, kun aiemmin elin parisuhteessa jossa riideltiin paljon ja en meinannut tuosta henkilöstä päästä eroon.

Vierailija

Mä olen ollut nyt jo 4v sinkkuna ja alkanut viihtymään tässä mainiosti.

En vaan jaksa enää mitään parisuhdekuvioita kun itsekseen on niin mukavaa.

N40

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
4, mistäpäin olet? Minäkin olen 45 👍. Erosta puolitoista vuotta. Toivoisin tapaavani miehen, joka on käsitellyt eronsa. Sinä varmasti olet 😜

Joo käsitelty on mutta musta tuntuu yhä enemmän ja enemmän siltä etten halua/jaksa käsitellä uusia eroja ;-S

M

Vierailija

Neljä vuotta sinkkuna, enkä oikeastaan edes halua parisuhdetta. Jos rakastuisin, se tietäisi tunnekuohuja ja kaikenlaisia vaikeita päätöksiä, pettymyksiä ja pelkoakin. On niin mukavaa ja helppoa asua ja elää yksin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat