Tinder nainen otti yhteyttä pari viikkoa tapailumme loppumisen jälkeen
Tapasimme livenä 4 kertaa enkä saanut naiselta seksiä, joten päätin siirtyä seuraavaan. Nainen otti nyt pari viikkoa myöhemmin yhteyttä ja halusi vain tietää, miksi lopetin yhteydenpidon. Kerroin rehellisesti syyksi sen että hän ei levittänyt jalkojaan minulle.Huomasin että nainen selkeästi vähän pillastui ja alkoi kyselemään passiivisaggressiivisesti että miksi profiilissani sitten lukee että haen parisuhdetta. Ovatko naiset oikeasti näin pihalla? Jos minulla on kahdet tinder treffit sovittu samalle viikolle ja toinen naisista antaa lämmintä koloa ja toinen ei, niin tietenkin valitsen näistä sen joka antoi. Tämä EI poissulje sitä että hakisin vakavaa parisuhdetta..
Naisilla ei ole varaa nykypäivänä "testata" miestä pihtaamalla viikko tolkulla!
M25
Kommentit (6)
Minä oisin varmaan antanut jo toisella tai kolmannella kerralla, jos mies olisi ollut mielestäni himottava, luotettava ja kiva. Oman mieheni matkaan lähdin samantien ja jäin yöksi ja aamulla sekstattiin... Olin ehkä liian helppo nuorena, mutta myös halukas.. Ja olen ollut halukas tähän asti. Naimissa yli 20 vuotta. Eli jos nainen pystyy kovin hillitsemän halunsa suhteen alussa, niin tarkoitaako se ettei ole kovin viriili ollenkaan?
Paljon onnea tulevalle parisuhteellesi ja vielä isommat onnittelut tuolle joka EI heti antanut sulle koloa.
Hienoa että suhtaudut asiaan noin kypsästi. Ehkä nainen nyt tietää seuraavalla kerralla ottaa vähän rennommin jos ja kun tapaa jonkun kiinnostavan miehen.
Mikään ei ole hyvä. Itse taas sain, voi yhyy, pakit kun olin liian kevytkenkäinen kun suostuin (miehen aloitteesta!) seksiin parin viikon jälkeen.
Ok, pidä toi