Vierailija

Otsikko kertoo aika paljon mutta miten tehdä itse tildo? Mutta mitään kasviksia en haluaisi emättimeeni työntää...

• ylös 2
  • alas 9

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Avaa AutoCAD. Piirrä xy-tasolle ympyrä 20-40mm säteellä. Pursota 200-300mm. Pyöristä toisen pään reunat samalla säteellä kuin ympyrä. Tallenna tiedosto stl-muodossa. Tulosta 3D-printterillä.

Vierailija

Ei sitä tarvitse itse tehdä, puolentoista litran vissypullo, kun siinä on se kapeneva yläosa ja maksaa 40 senttiä. Jos on liianiso niin kokeileppa puolenlitran fantapulloa täytettynä lämpösellä vedellä. Takuu orkut.

Vierailija

Auttakaa! Mua pelottaa että olen raskaana ja ovulaatiosta ei ole kauaa ni mietin vain voiko oireita olla jo! Vatsassa tuntuu niin kummalliselta ja ruokaa en ole pystynyt 2 päivää syömään kun oksettaa niin pirusti!

kätevän emännän vinkit

Nivealla oli ennen sellainen hyvä pitkäkauluinen pullo, pyöristetyt reunat korkissa. Oli loistava.

Sitten otin puutarhakuokasta sen muovikahvan - juomutettu versio.

.

Ruualla en viitsi leikkiä.

syntynyjumalaksi

Semmonen soikean / pitkulaisen muotoinen deudorantti sinne sun.... ja sitä edes takas nii orkut

Vierailija

syntynyjumalaksi kirjoitti:
Semmonen soikean / pitkulaisen muotoinen deudorantti sinne sun.... ja sitä edes takas nii orkut

Muuten hyvä ,
Mut saa pelätä ettei saa pois kun varsi tulee liukkaaksi

Vierailija

syntynyjumalaksi kirjoitti:

Muuten hyvä ,
Mut saa pelätä ettei saa pois kun varsi tulee liukkaaksi

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat