Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko yksi ja puolivuotiaalle pitää lukea?

Vierailija
02.05.2017 |

Paljonko luette satuja tuon ikäiselle? Päivittäin kuinka monta kirjaa esim.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies luki jo muutaman viikon ikäiselle sosiaalipuolen ammattilehteä ääneen.

Vierailija
2/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me luemme pari kolme satua päivässä. Sekä päikkäreille että iltaunille mennessä.

Vierailija
4/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä luettujen juttujen tarvii olla pitkiä. Kaikenlaiset lorut, riimittelyt ja jutut joissa on rytmi tai loppusointu viehättää lasta kovasti.

Vierailija
5/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pati kolme kuvakirjaa päivän aikana.

Vierailija
6/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin ihan jo vauvalle, mutta siinä vuoden kieppeillä kun lapsi jaksoi jo istua sylissä kuuntelemassa niin muutama kirja päivässä. Ja sellaista loruttelua ja lauleskelua vähän väliä.  Molemmat miehen kanssa puhuttin lapsen kanssa alusta asti tosi paljon, minä suomeksi ja mies ruotsiksi, ja kun kaksivuotiaana poika aloitti hoidon, olemme saaneet jatkuvasti kuulla että lapsi on kielellisesti todella hyvin kehittynyt. Että kyllä se puhuminen ja lukeminen sekä lauleskelu lapselle kannattaa :)

Vierailija
7/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 10 kirjaa. Lyhyempiä ja pidempiä juttuja ja Viiruja ja Pesosia. Lisäksi lapsi itsekseen selailee kaikenlaisia kirjoja. Haluaisi mun lukevan vielä enemmän.

Vierailija
8/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tuonikäistä jaksanut kirjat juurikaan kiinnostaa, lähinnä halusi katsella kuvia mutta ei malttanut kuunnella kuin sivun, pari (lyhyissäkin kirjoissa). Lähinnä katseltiin siis kuvakirjoja, toki yritin välillä lukea mutta en mitenkään orjallisesti edes päivittäin.

Noin kaksivuotiaana tykkäsi jo kuunnella satuja ja sitten pystyikin lukea päivässä useamman kirjan (tai saman kirjan useasti... ;D).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme