Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varakas mies ja haluan näyttää siltä. Mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
02.05.2017 |

Ajattelin aloittaa miespuolisen vastineen tuolle toiselle ketjulle.

Eli asun Kauniaisissa. Osaan ruotsia ja ruotsalainen nimikin löytyy. Tienaan satoja tuhansia vuodessa. Kuitenkin en usko että erotun tavallisesta kaduntallaajasta mitenkään. Minulla on keskiluokkainen auto enkä ole merkkivaatteista tähän asti välittänyt. Suomeakin osaan niin hyvin että harva edes puheestani huomaa että olen suomenruotsalainen.

Kertokaapa nyt mitä minun kannattaisi tehdä jotta keski- ja alaluokkalainen heti tunnistaisi minun olevan sellainen mikä olen? Saa antaa neuvoja jotka oikeasti maksavat kun tässä nyt ei olla mitään feikkaamassa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bespoke. Tai vaihtoehtoisesti voit pukeutua kuin Tauski.

Vierailija
2/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ruotsia, hirn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan nyt kuitenkin että OIKEASTI varakkaat eivät todellakaan näytä siltä ;)

Vierailija
4/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdata kaikki hampaasi kultahampaiksi.

Vierailija
5/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Granilaiset eivät halua näyttää rikkauttaan, joten pieleen meni.

Vierailija
6/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota instagramiin "kävelykuvia" eli sellaisia missä toinen jalka on takana, lisäksi muista "pissittää" asento ja duckface. Ed Hardyä suosittelen myös ja kanuunankuula rotsia propsect tarralla. Myös naamatatska kohottaa sun ekonomisosiaalista arvoa ja kaljun on myös must.

Vierailija
7/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin aloittaa miespuolisen vastineen tuolle toiselle ketjulle.

Eli asun Kauniaisissa. Osaan ruotsia ja ruotsalainen nimikin löytyy. Tienaan satoja tuhansia vuodessa. Kuitenkin en usko että erotun tavallisesta kaduntallaajasta mitenkään. Minulla on keskiluokkainen auto enkä ole merkkivaatteista tähän asti välittänyt. Suomeakin osaan niin hyvin että harva edes puheestani huomaa että olen suomenruotsalainen.

Kertokaapa nyt mitä minun kannattaisi tehdä jotta keski- ja alaluokkalainen heti tunnistaisi minun olevan sellainen mikä olen? Saa antaa neuvoja jotka oikeasti maksavat kun tässä nyt ei olla mitään feikkaamassa.

Jos asut täällä Granissa, niin tiedät kyllä nämä jutut. Sä tiedät, miltä jengi täällä näyttää. Ja tiedät myös, ettei mitään väliä, kun joku rikkaampi aina löytyy. Ja sinä tiedät myös, ettei sinänsä ruotsin osaaminen ole se juttu.

Vierailija
8/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että olet ikäänkuin tosi pitkällä aaltopituudella. Pönötä! Myhäile huoneessa ja äläkä tee äkkinäisiä liikkeitä. Mieluummin tule kysytyksi kuin kysy. Teetä mittatilausvaatteet. Setämiehet ja kuikat kertovat että Bulevardi 1 sijaitsee herrasmiesten vaateliike Tuomo, joka onkin outlet. Kello on oltava kallis mikäli puku on halvempi. Pidä huolta hiuksistasi. Jos ei löydy hiuksia niin aja kaljuksi; hefe vaikutelma tai päällikkö niinikään. Käytä välillä itseruskettavaa eli menet lomilla sinne missä ollaan speedoissa ja kopissa missä sun päälle ruiskitaan sitä nestettä.

Vierailija
9/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittatilauspukuja minäkin suosittelen ja kalliimpaa kelloa. Autokin on suht helppo vaihtaa, osta vaikka Tesla.

Posliinikuoret hampaisiin.

Vierailija
10/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot suomenruotsalainen ja asut Granissa, ei näitä sulle tarvii kertoa. Ihan parhaita on noi Ed Hardy-neuvot😁

Vierailija
11/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko löytää yläluokkaisen varakkaan naisen vai alaluokkaisen kullankaivajanaisen? Ihan erilaiset neuvot.

Vierailija
12/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myhäile huoneessa äläkä tee äkkinäisiä liikkeitä", toi oli hauska ja tottakin tavallaan. Sellastahan siellä näyttäytymistilaisuuksissa on.

Vierailija
13/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Myhäile huoneessa äläkä tee äkkinäisiä liikkeitä", toi oli hauska ja tottakin tavallaan. Sellastahan siellä näyttäytymistilaisuuksissa on.

Tosi koomista muuten jos joku alkais toteuttaa tota päälleliimatusti. Tyyliin onks sulla kaikki ihan hyvin?

Vierailija
14/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolex 18k submariner käteen, eiköhä se oo sillä sinetöity.

Vierailija
15/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitajua ei voi ostaa mutta vaatteet voi. Ulkonäöstään voi huolehtia. Käy salilla ja pidä itsestäsi huolta. Hoida ihoasi ja tukkaasi. Käy hyvällä parturilla.

Jos olet epävarma tyylistä niin semmonen purjehdustyyli / englantilainen metsästystyyli toimii aina. Gant, Henry Lloyd, Boss, Barbour jne toimii. Hyvinistuvat laadukkaat farkut, kallis nahkavyö ja hyvät nahkakengät (teetetyt jos rahaa), laadukas silitetty nappipaita (vie pesulaan jos et ite jaksa hoitaa), siisti takki ja kaulahuivi.

Vierailija
16/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot suomenruotsalainen ja asut Granissa, ei näitä sulle tarvii kertoa. Ihan parhaita on noi Ed Hardy-neuvot😁

Niinpä. Tässä olikin kyseessä selvittää minkälaisia muut luulevat että me ollaan. Todellisuudessa ainoastaan yksi mun kavereista oli tuollainen homahtava metrosexuaali joka panosti paljon vaatteisiin, ihonsa hoitoon jne. Ihan hyvin toimi sen tyyli naisiin mutta kyllä sitä myös pilkattiin ja puhuttiin paskaa selän takana.

Ap

Vierailija
17/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä henkilön varallisuuden huomaa vasta kun tulee hän kotiinsa ja huomaa lukuisat valvontakamerat ja turvajärjestelyn.

Eipä muuten kukaan kiinnitä huomiota tai tiedä varallisuutta, vaan saat olla oma itsesi ja tavantallaaja.

Vierailija
18/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko löytää yläluokkaisen varakkaan naisen vai alaluokkaisen kullankaivajanaisen? Ihan erilaiset neuvot.

Jos Suomessa niin keski- tai alaluokasta koska on enemmän valinnanvaraa. Olen aina viihtynyt enemmän tavallisten suomalaisten naisten seurassa kuin suomenruotsalaisten.

Parempi olisi kuitenkin nainen ulkomailta esimerkiksi latinalaisesta amerikasta. 

Ap

Vierailija
19/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Granilaiset eivät halua näyttää rikkauttaan, joten pieleen meni.

Tuo ei kyllä ole totta. Monet ovat kyllä äärimmäisen pihejä mutta eivät kaikki.

Vierailija
20/36 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä postilaatikosta tai ulko-ovesta haistaa jonkun varallisuuden, kun siitä puuttuu nimi. Tämä ei tietenkään päde, jos on äskettäin muuttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi