Superlihava lentokoneeseen
Ja tiedän että tulee laihduta läski-kommentteja nyt , mutta kuiteskin.
Painan melkein 200kg, ja pituuttakin on yli 179cm. Nyt kuitenkin pitäisin mennä elämän ekaa kertaa lentokoneeseen. Onko mitään mahdollisuuksia että edes mahtuu koneeseen? Kaksi paikkaa ostan tietenkin, mukavampaa itselle ja muille. Jatkopalan tarviin turvavyöhön tai joka kaksi. Mutta, kuinkahan lento mahtaa sujua näin isolta ihmiseltä?
Ja ei niitä haukkumaviestejä jookos. Tiedän kaiken jo. Englantiin olen menossa finnairilla.
Kommentit (105)
Itse olen "normaali" kokoinen ja on ahdasta, polviin sattuu. Ei jaksa kovin pitkiä lentoja.
Onkohan provo. En usko, että 200-kiloinen tarvitsee 2 paikkaa.
Planeetan varoja eniten käyttävät ovat hyvin suopeita toisilleen.
En aio enää lennellä ikäni puolesta (ehkä), mutta hyvä tietää tuo, että voisi matkaa varatessa kysyä sitä tarjotinpöytää. Taisi olla erilainen kone kun matkustin Korfulle ja sain pöydän auki, onneksi, sillä olin tilannut ateriat. Hiukan se pöytä kallisteli ja olin ihmeissäni. Mutta pari seuraavaa reissua päätin olla syömättä koneessa, oli se vähän hankalaa. Ehkä noilla lomalennoilla ei noita pöytiäkään ole. Mutta n. 4 tunnin lennon selviää kyllä ilman ruokaa, varsinkin kun on väsynyt. Ei ainakaan tarvitse ravata vessassa eikä siten häiritä arvoisia kanssamatkustajia. Vessaan mahdun kyllä, jos ei hyvin niin ihan ok. Vyö on aina riittänyt - joskus pelkäsin, ettei riitä, mutta tämä kai taas riippuu siitä, missä sitä vararavintoa on. Jossain toisella foorumilla kertoivat pitävänsä takin sylissä, ettei emot näe, etteivät tule tuomaan jatkopalaa. Kyllä olisin sen pyytänyt, vyöhän on turvallisuudenkin takia pakko olla kiinni.
Ja nautin täysillä uimisesta meressä, auringonotosta ja retkilläkin kävin. Isotkin voivat pystyä liikkumaan!