Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei kelpaa kirpputorilla

Vierailija
02.05.2017 |

Yritin myydä neljää siisti ja vähän käytettyä toppia yhteishintaan 6e. Ei käy. Ei tupakka, ei hajustettu pesuaine, ei lemmikkitalous. Ilmaiseksiko pitäisi antaa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on neljä sinulle turhaa toppia? Älä osta ylimääräistä, tämä maapallo hukkuu kaiken maailman lumppuun.

Vierailija
2/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile syksyllä uudestaan. Nyt menee kaupaksi välilausi- ja kesävaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Sama juttu. Laitoin vaatteita myyntiin ihan pilkkahintaan. Vain lastenvaatteet, hyvät lelut, lastenkirjat, tietyt astiat ja hiustuotteet myyvät. Siispä laitankin vain niitä itsepalvelukirpparille.

Vierailija
4/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin huomannut, että topit menee huonosti kaupaksi, eikä niistä saa kuin maks. euron. Siis vaikka olisi uudenveroisiakin!

Vierailija
5/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonmyötäiset topit saattaa haista edellisen käyttäjän hielle, minkä huomaa vasta sitten, kun ne on jo ostanut. Vaikkei suurin osa ihmisistä eikä varmasti ap:kaan laittaisi tällaisia vaatteita kirppikselle myyntiin, joku voi laittaa. 

Vierailija
6/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 6 euroa on kallis kirppisvaatteeksi. Käytetystä topista maksaisin max 50c. Kiertelin juuri viikonloppuna muutaman kirpputorin ja olen hämmästynyt, miten huonokuntoisia vaatteita osa myy tosi kalliilla. Nukkaantuneet ja muotonsa menettäneet vaatteet pitäisi viedä kangaskierrätykseen.

Jos haluaa oikeasti myydä vaatteita, niin hinnoittelu suhteessa vaatteen LAATUUN tulisi tehdä huolella.

Vierailija
7/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppeja nyt saa niin halvalla kaupastakin. Itse metsästän kirppareilta vain takkeja ja kalliimpia, hyvälaatuisia merkkivaatteita, joihin muuten ei olisi varaa

Vierailija
8/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonmyötäiset topit saattaa haista edellisen käyttäjän hielle, minkä huomaa vasta sitten, kun ne on jo ostanut. Vaikkei suurin osa ihmisistä eikä varmasti ap:kaan laittaisi tällaisia vaatteita kirppikselle myyntiin, joku voi laittaa. 

Tämä. Lisäksi uusia toppeja saa alle vitosella lähes jokaisesta ketjumyymälästä ja marketista.

Jos haluaa myydä kirpparilla tavallista puuvilla/trikoovaatetta, ei kannata odottaa niistä suuria summia. Kun ihminen saa 3 tavallista t-paitaa alle kympille H&M:stä, ei hän osta kirpparilta käytettyä t-paitaa, jos se maksaa yli euron. Lisäksi vaatteiden laatu on nykyään todella huonoa... Kurjaahan tällainen kuluttaminen on.

Vierailija
9/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin pari viikkoa sitten kirpparilla lasten vaatteita, matkarattaat ja syöttötuolin. Hyvin meni kaupaksi kun hinnat oli kohdillaan. Tavoitteena ei ollut rikastua vaan saada hyvät ja ehjät tavarat ja vaatteet kiertoon. Aikuisten toppeja saa muutamalla eurolla uutena, joten niitä on varmasti vaikea saada kaupaksi.

Vierailija
10/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on neljä sinulle turhaa toppia? Älä osta ylimääräistä, tämä maapallo hukkuu kaiken maailman lumppuun.

Teinillä 😔 Mä en osta vaatteita itselleni.

Vierailija
11/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pyytämälläsi hinnalla ole merkitystä, jos tuote ei ole kiinnostava. Ihan sama pyydätkö 60 snt, 6€ vai 16€, minä en ainakaan halua ostaa halpavaatekauppojen toppeja millään hinnalla.

Itse myyn omia vaatteitani jatkuvasti 10-40€ kappalehinnalla ja erittäin hyvin käy kauppa. Ostan vaatteet secondhandina itsekin ja panostan laatuun.

Vierailija
12/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaikki menemään seuraavalla hinnoittelulla:

-lasten vaatteet 1 e/kpl (t-paidat 50 snt)

-aikuisten t-paidat 50 snt, paidat 1 e

-mekot 2e

-kengät 2-4 e

Joistakin lasten ulkovaatteista tai aikuisten urheiluvaatteista voi pyytää enemmän.

Kauhistuttaa aina ne pöydät, joissa kalliit hinnat. Eivät saa mitään takaisin pöytävuokran jälkeen.

Vierailija
13/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinillä 😔 Mä en osta vaatteita itselleni.

Noi teinien vaatteet menee niin nopeasti "muodista" etten minä ainakaan uskalla enää ostaa kirppikseltä enkä kaupastakaan mitään vaatteita tuolle nirsolle teinille. Liian monta hutia tullut ostettua :)

Vierailija
14/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko että myit neljää toppia yht. 6 euroa? Kirpparilla ei kannata yhdistää tuotteita, olen havainnut tämän myydessä monta kertaa. Kimppahinnalla tuotteet ei mene, yksittäin hinnoiteltuna menevät paremmin.

Vierailija
15/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yritin myydä tyttöjen kesä/juhlamekot (muutaman kerran pidetyt) kappalehintaan 5e. Ei kelpaa. Lahjoitan sukulaisille sitten. Tosin eivöt edes kiitosta anna.

Vierailija
16/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi huonolaatuisia toppeja edes ilmaiseksi. Ihan sama mikä on hinta.

Omat vanhat trikoovaatteeni revin räteiksi. Kannattaa oikeasti miettiä ostohetkellä tarvitseeko vaatetta oikeasti – kiertoon kelpaa vain laadukas ja vähän parempi vaatetavara.

Vierailija
17/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin myyntiin tyttöjen juhlamekkoja hintaan 2€. Meni kaupaksi. Pitäähän sitä kirpparilla kävijöillekin suoda jotain löytämisen iloa "näin nätti mekko ja vaan 2€, tän mä otan!"

Vierailija
18/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat vanhat trikoovaatteeni revin räteiksi. Kannattaa oikeasti miettiä ostohetkellä tarvitseeko vaatetta oikeasti – kiertoon kelpaa vain laadukas ja vähän parempi vaatetavara.

Juu. Mäkin teen tiskirättejä lumpuista. Nämä oli muutaman kerran pidettyjä. Mutta ei kai se ostaja sitä ymmärrä vaikka selittää. Teen tiskirättejä näistä nyt. Ap

Vierailija
19/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xs ja s koon vaatteet, etenkään trikoot ei mene kaupaksi.

Kaupaksi menee laadukkaat, hyväkuntoiset lastenvaatteet, lelut jotka ehjiä, pleikkapelit(uusimmat), sisustustavarat tyyliin perfect home ja riviera maison, vallilan verhot, l-xl koon vaatteet jotka laadukkaita ja hyväkuntoisia ja hyväkuntoiset lasten ja naisten kengät, mieluiten joku merkki tai muuten vaan tosi kivat.

Ja näille edullinen hinta.

Pöytää ei saa tupata täyteen ja joka päivä olisi hyvä siuvota ja tuoda jotain lisää.

Olen vielä huomannut sellaisen että jos laittaa pöydälle jonkin kivan vaalean kankaan ja sen päälle vasta tavarat niin on huomiota herättävän näköinen.

Vierailija
20/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Mäkin teen tiskirättejä lumpuista. Nämä oli muutaman kerran pidettyjä. Mutta ei kai se ostaja sitä ymmärrä vaikka selittää. Teen tiskirättejä näistä nyt. Ap

Järkevä päätös. Jatkossa kannattaa kirppikselle laittaa vain parempi tavara, joka uutena ostettuna on hinnakasta. Marttyrointi kannattaa myös lopettaa – et kai tosissasi syyttele muita siitä, että heillä ei ole tarvetta tyttäresi vanhoille vaatteille? Älä osta enää toppeja, joita käytetään vain pari kertaa. Mieti omaa kuluttamistasi ja miten sitä voisi muuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän