Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on oikeassa, minä vai mies?

Vierailija
02.05.2017 |

Tällainen itselläni ärsyttää ja mietityttää..elikkäs;
Päästiin synnäriltä vauvan kanssa kotiin. Vauvalta täytyi vielä seurata verikokeista bilirubini-arvoa,eli meidän täytyi parin päivän päästä heti aamusta ajaa takaisin sairaalaan otattamaan vauvalta em.verikoe. Menimme sitten aamulla sairaalaan, vauvalta verikokeen lisäksi myös punnitaan paino. Istuimme odotus-aulaan odottamaan
Siellä oli toinenkin perhe meidän lisäksi, ja tämä mamma sattui olemaan huone-toverini synnäriltä. Heidänkin vauvalta otetaan verikoe ja paino. Kysyimme, moneltako teillä on tänne aika. Heillä oli 7.45 ja meillä klo 8.

Elikkäs, meitä oli siinä odotusaulassa kaksi perhettä jo molemmilla vauvoilla verikoe ja paino. Labra-hoitaja siis tulossa odotusaulaan ottamaan verikokeet.
Aulaan tuli ensin sairaanhoitaja joka sanoi että" labra-hoitajaa ei vielä näy ja tulee varmasti pian mutta sitä ennen voidaan ottaa vauvoilta paino odotellessa tässä viereisessä huoneessa". Ja että "kummasta aloitetaan?" Tuolloin minä hyssyttelin sylissäni huutavaa vauvaa ja vastasin että ihan miten vaan. Toinen äiti vastasi että menkää te vain ku meidän poika nukkuu tässä (kaukalossa) vielä. Me mentiin ensin punnitukseen viereisee huoneeseen, mentiin ripeästi koska tyttömme huusi. Ajattelin lab-hoitajan kohta tulevan ja silläaikaa ottaisi kaverimme vauvalta verikoeen silläaikaa kun itse olemme punnituksessa. Kun punnituksesta tuli valmista, ei lab-hoitajaa viel näkynytkään. Toinen vauva meni sitten punnitukseen ja me tultiin takaisin odotusaulaan.Pian lab-hoitaja tulikini ja otti meidän vauvalta verikokeen ja seuraavaksi toiselta vauvalta. Näin me pääsimmekin lähtemään kotiin ennemmin kuin tämä toinen perhe, vaikka tällä toisella parheellä oli varattuna aika ennen meitä.
Kotimatkalla mieheni sätti minua autossa kuinka minulla ei ole käytöstapoja ja etuilin toista perhettä. Se ei ollut tarkoitukseni, en ajatellut asiaa yhtään kun rauhoittelin huutavaa lastamme ja toinen äitihän sanoi että menkää te vain. Mieheni sanoi että joo joo mutta olis sun pitänyt tajuta sanoa että " ei kun menkää te itse ensin koska teillä on aikakin ennen meitä. Kyllä tuo kuuluu ihan peruskäytöstapoihin". Ärsyttää tuollainen moittiminen ja sättiminen. Mies oli oikeesti vihainen. Mitä ajatuksia? Melko äimänä olin ja morkkis tuli.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se miehes voinut aukaista suunsa siinä tilanteessa jos kerran olisi halunnut odottaa . Turha jälkikäteen kiukutella. Eikä tuolla asialla ole mitään merkitystä. Ärsyttävän kuuloinen tyyppi sun ukkos.

Vierailija
22/25 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä takertua ongelmaan jota ei ole. Eiköhän sulla riitä lapsen hoitamisessa ajan kulua . Relax.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele lukemaan puusilmä. Missä kohtaa lukee että minä sanoin että minäminä, minä tulen vauvani kanssa ensin punnitukseen?

Ap

Vierailija
24/25 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkäs! Elikkäs!

Minkä hiivaleipä kohtauksen sä sait?

Ap

Vierailija
25/25 |
02.05.2017 |