Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CDON ostoehdot

Vierailija
02.05.2017 |

"Myyjä ei ole korvausvelvollinen, jos tuotteet on myyty loppuun tai jos verkkosivustolla on kuva- tai painovirheitä (esim. tuotteiden kuvauksissa tai teknisissä tiedoissa olevat virheet)"

Eli siis jos tilaan tuolta 50-tuumaisen telkkarin, joka onkin oikeasti 30 tuumaa, niin se on sitten minun ongelmani? Tai jos tuote onkin loppu, heidän ei tarvitse palauttaa rahoja?

Suomen lain mukaista tuo ei ainakaan ole, mutta ei CDON suomalainen firma olekaan. Jännä tapa ilmaista mitä nyt yrittävätkään sanoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran ovat myyneet minulle eioota, mutta rahapalautus aina hoitunut sutjakasti.

Vierailija
2/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14pv palautus ja vaihto-oikeus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta he panttasivat rahojani lähes 2kk, vain ilmoittaakseen lopulta että tavaraa ei ole saatavilla (ostaessani piti kuitenkin olla saatavilla). Ei tulisi mieleenkään edes yrittää ostaa tuolta enää mitään. Niillähän ei ole edes asiakaspuhelinta ja sähköpostilla yhteyden saaminen kestää ja kestää...

Vierailija
4/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako tuo maksun lähtemisestä vai tuotteen saapumisesta? Arkipäiviäkö? Mikäli ensin mainitusta, minulla on neljä päivää aikaa vaihtaa tai palauttaa tuote, joka ei ole edes saapunut.

Vierailija
5/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako tuo maksun lähtemisestä vai tuotteen saapumisesta? Arkipäiviäkö? Mikäli ensin mainitusta, minulla on neljä päivää aikaa vaihtaa tai palauttaa tuote, joka ei ole edes saapunut.

Alkaa siitä kun vastaanotat paketin.

Vierailija
6/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää ostaa mitään Cdonista muutenkaan?

Vierailija
7/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään maksa ennen kuin saat tuotteet.

8/8 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ongelmia. Ainoa vain posti tuntuu liikkuvan yhtä hitaasti niin Ruotsissa kuin Suomessa. Omat pakettini on siis postitettu Örebrosta (Länsi-Ruotsi). Postin hitaus taas ei ole Cdon.com:n virhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi