Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset treffit, eikä mitään pussailua tai kädestä pitämistä...

Vierailija
01.05.2017 |

Olen tavannut ihanan miehen nyt kaksi kertaa. Molemmat treffit on olleet yli 3 tunnin ja mun mielestä meillä on ollut ihanaa. Katsotaan silmiin ja mun puolelta on ainakin perhosia vatsassa. Mies sanoi, että hyvät fiilikset myös. Mä haluan vanhanaikaisena odottaa mieheltä aloitetta pussailuun tai koskettamiseen. Olen tottunut, että toisilla treffeillä mennään jo ainakin melkein sänkyyn. Kertokaa kokemuksia. Onko toivoa, että tästä tulisi jotain.. Puhelimessa ollaan puhuttu treffejen välissä joka päivä ja mies on antanut ymmärtää, että haluaa tutustua muhun. Kiitos kaikista kommenteista. Mua jänskättääää..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee ylitulkintoja siitä, mitä mies tekee tai hänen olisi pitänyt tehdä. Usko hänen sanaansa. Kaikki miehet eivät ole kovin kokeneita ja varovaisuus iskee juuri silloin, kun löytää naisen, josta oikein kovasti pitää. Ei ole kiellettyä kutsua miestä omaan kotiin ja mainita, että sängyssä on tilaa. Jos haluat pitää miehen, on oikeastaan parempi, ettei hän osaa tehdä aloitetta seksistä uudelle naiselle.

Vierailija
2/5 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi hyvältä tyypiltä :) Ehkäpä hän todella arvostaa ja kunnioittaa sinua ja sen vuoksi haluaa itsekin odottaa ja tutustua ensin. Voithan toki itsekin vähän tehdä aloitetta jollakin tavalla, että mies sitten vastaa siihen? Itsekin olen vähän vanhanaikainen noissa asioissa. Ehkä mies odottaa jotain oikeaa hetkeä ensisuudelmalle tms? Tsemppiä! Jos kestää mielestäsi liian kauan, niin suosittelen tekemään sitten itse aloitteen tai juttelemaan aiheesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole kokeneita ja nopeita naistenkaatajia. Jos sellaisen haluat, niin kannattaa siirtyä seuraavaan.

Vierailija
4/5 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussasin itse 3 treffeillä ja 4 harrastettiinkin jo seksiä, joka oli todella hyvää. Elä turhaan stressaa

5/5 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti jos saat olla aloittava nyt saat olla sitä myös loppuun asti joten jos aloitetta ei ole vieläkään näkynyt vaikka on puhuttu ja PALJON. niin kuulostaa erittäin omituiselta. Älä pety ainakaan. pusu on nyt kyllä jäänyt saamatta:( olisin suna loukkaantunut. jos ei muuten jaksa niin aina pusun voi antaa se ei paljoo vaadi ja antaa toiselle mielenrauhaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan