Taloyhtiön sisäpihalla on hiekkalaatikko, joka on ihan heinän peitossa
Tietääkseni taloyhtiössä ei ole mitään lapioita, haravaa sun muita, niin pitääkö se käyttäjien laittaa kuosiin vai ilmoittaa talonmiehelle? Me ollaan tällä hetkellä ainoa pikkulapsiperhe joka tässä asuu ja meidän vauva on vasta 8kk, että hänkään ei vielä osaa myllätä maata kuten isommat.
Hölmö kysymys, mutta älkää tulko haukkumaan :D
Kommentit (10)
Pyydä talonyhtiötä laittamaan kuntoon jos mahdollista. Ja jos halut niin pyydä lapio ja laita itse kuntoon.
Ei se ole hiekkalaatikko.
Se on maksettu parkkipaikka 47 euroo kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mille talonmiehelle?
Yleensä oman taloyhtiön talonmiehelle.
Höpöheinää? Laita nettiin ilmoitus, niin katoaa ihan itsekseen seuraavan yön aikana.
Meillä oli entisessä kodissa (kerrostalo) sama vika. Laitoin itse kuntoon ihan lasten lapiolla ja heittelemällä juuret ja ruohot pois. Olisihan siitä voinut taloyhtiölle ilmoittaa, mutta samalla hoitui kun lapsi sai ulkoilunsa.
Itse pidin huolta taloyhtiön hiekkalaatikosta, kun se meinasi kasvaa umpeen. Joka päivä lapsi leikki laatikolla ja itse kitkin. Kerään myös yleisissä leikkipuistoissa roskat roskiin, kun yksi äiti varoittelee liukumäen alapäässä pullonsirpaleista, niin tartun toimeen, enkä odota että illalla joku yksin leikkivä on viiltänyt itsensä auki. Tänäänkin ihan omin kätösin keräilin pois, enkä vain hölmönä ihmettele.
Yhden mamman kanssa kuulin ottaneen ruuvimeisselin mukaan ja kiristäneen keinun, jonka huomasi olevan hieman hutera.
Joo no ehkä me otetaan ne noilla lapsen hiekkavälineillä kaapien pois. On täällä Helsingissä ainakin talonmiehet.
Ap
Mille talonmiehelle?