Nainen, pesetkö pimpin jokaisen pissan jälkeen?
Kommentit (38)
Kyllä se pimppi liiasta huuhtelusta kärsii. Rupeaa tulemaan hiiva ja tulee se "sillinhaju" kun kärsii oma luontainen fauna. Kun halutaan päästä asiaan niin toki pestään :)
Huhhuh ku rupes tekee mieli lipoa kunnon makiaa pillua. Persereijän voin nuolla pillun jälkeen myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa pestä. Joka vessakäynnin jälkeen pesemällä saa satavarmasti joko hiivatulehduksen tai bakteerivaginoosin. Se nimittäin sekoittaa emättimen ph-tasapainon. Pestä kuuluu kaksi kertaa vuorokaudessa, ei enempää eikä vähempää.
On se nainen sitten herkkä eläin, kun pimpin huuhtelustakin menee rikki. Voi sissus sentään. ;D
Tuo nyt sattuu olemaan fakta, että jatkuva pesu on haitaksi. Sama koskee kyllä ylipäätään itsensä jatkuvaa hinkkausta. Vesi kuivattaa ihoa sekä hiuksia eli liiallinen pesu on haitaksi. Bakteeritasapaino kärsii jatkuvalla pesulla kaikkialla kehon alueilla ja tämä koskee myös miehiä. Tähän vielä lisättynä pesuaineet, kemikaalit sheivaukset yms. niin kovilla se iho on. Ei ole ihme että löytyy tauteja, hilsettä, hiivaa, kutinaa yms. Liika on liikaa.
Thirsty kirjoitti:
Huhhuh ku rupes tekee mieli lipoa kunnon makiaa pillua. Persereijän voin nuolla pillun jälkeen myös.
Pesemätön pillu on makia vain, jos naisella on hoitamaton diabetes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa pestä. Joka vessakäynnin jälkeen pesemällä saa satavarmasti joko hiivatulehduksen tai bakteerivaginoosin. Se nimittäin sekoittaa emättimen ph-tasapainon. Pestä kuuluu kaksi kertaa vuorokaudessa, ei enempää eikä vähempää.
On se nainen sitten herkkä eläin, kun pimpin huuhtelustakin menee rikki. Voi sissus sentään. ;D
Tuo nyt sattuu olemaan fakta, että jatkuva pesu on haitaksi. Sama koskee kyllä ylipäätään itsensä jatkuvaa hinkkausta. Vesi kuivattaa ihoa sekä hiuksia eli liiallinen pesu on haitaksi. Bakteeritasapaino kärsii jatkuvalla pesulla kaikkialla kehon alueilla ja tämä koskee myös miehiä. Tähän vielä lisättynä pesuaineet, kemikaalit sheivaukset yms. niin kovilla se iho on. Ei ole ihme että löytyy tauteja, hilsettä, hiivaa, kutinaa yms. Liika on liikaa.
Vesi kosteuttaa ihoa. Siksi atoopikoillekin suositellaan pitkiä kylpyjä.
"Kuivaihoisen ei tarvitse vähentää pesua, sillä keramidit eivät liukene veteen eivätkä tavallisiin pesuaineisiin. Pitkä suihku, kylpeminen tai uinti ovat itse asiassa hyviä keinoja ihon vesipitoisuuden palauttamiseksi normaalitasolle."
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesi kosteuttaa ihoa. Siksi atoopikoillekin suositellaan pitkiä kylpyjä.
"Kuivaihoisen ei tarvitse vähentää pesua, sillä keramidit eivät liukene veteen eivätkä tavallisiin pesuaineisiin. Pitkä suihku, kylpeminen tai uinti ovat itse asiassa hyviä keinoja ihon vesipitoisuuden palauttamiseksi normaalitasolle."
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
Lämmin/kuuma vesi kuivattaa ihoa juurikin siksi että se liuottaa kehon luontaiset rasvat pois pesuaineiden kanssa. Esim. järvivesi onkin sitten asia erikseen.
Jatkuva peseminen ja itsensä hinkkaaminen oli kuitenkin pointti ja liiallinen pesu on haitaksi, en tajua miten joku voi alapeukuttaa ja luulla oikeasti että nimenomaan sen suihkun alla pitää asua :/
Pesen aina kun käyn vessassa. Ei haise eikä ole koskaan ollut mitään tulehduksia. Näin olen tehnyt koko aikuisikäni. Pissa ärsyttää enemmän limakalvoja kuin vesi jos jää alueelle hautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pissanen pimppi maistuu parhaalta, hikinen ja spermainen myös suosikkeja.
Paskanen perse myös nuolemislistan ehdotonta kärkipäätä, samoin kuin menkkanen pipari.
t: Arvo-Pentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pesen aina pissan jälkeen, sillä käsisuihkulla. Karseetahan se olisi jos mies sattuisi haluamaan seksiä ja toosa olisi likainen. Likaista pimppaa mun mies ei ainakaan halua, eikä edes ansaitse.
Sunkin mies varmaan kaappihomo kun pientä pimppipissaa kammoaa. Ja voihan sen toosan pestä juuri ennen sekstaamista ettei tarvi pitkin päivää lotrata ja saada vielä joku tulehdus. Vai tulehduspimppaako se sun mies haluaa?
Meillä onkin sellaista spontaania seksiä, että ei siinä ehdi paikkoja pesemään.Teillä taas näyttää olevan jo kiihko ja intohimo sammunut, kun jaksatte ruveta paikkojanne pesemään juuri ennen aktia. Ja mulla ei ikinä ole ollut mitään tulehduksia.
Meilläpä on sen verran spontaania ja intohimoa, että ei tarvitse käydä ennen aktia pesemään. Ihan siedetään toisiamme siinä välissäkin, eikä vaan aamu- ja iltapesujen aikaan. Ihan paperilla pyyhitty riittää.
Täällä naiset, jota eivät pese pimppiään riittävästi, ovat selittelemässä laiskuuttaan ja huonoa hajuaistiaan luonnollisuudella eli sillä, että "bakteerikanta kärsii ja tulee hiiva!1!". Joo ei. Ette vaan tajua tai välitä siitä, että se teidän tuheronne ihan oikeasti haiskahtaa!
En käsitä tuollaista ihme puolustelua, kun tosiasiat ovat mitä ovat ja kyllä se p*llu nyt vaan haisee sori vaan. Sama oli siinä yhdessä perseensuihkutteluketjussa, jossa mammat vihaisina hyökkää selittelemään, kun taitaa vaan olla teille niin kova pala myöntää, että meitä on naisiakin, jotka pesemme AINA niin pissattuamme kuin kakattuammekin alapäämme emmekä jätä sinne mitään eritteitä muhimaan. :)
Jännä juttu, kun ei mulle vaan ole tuota hiivaakaan koskaan tullut... Ei vaikka käytän ahkerasti bideetä ja puhdistusliinojakin. :)
Ällöttää edes ajatella, että 90% muijista on ihan tosissaan niin sikoja, etteivät muka huuhtaise sitä pimperoaan vessareissujen jälkeen! Hyi stna sentään. Ei paljoa vaatisi.
Ja miksi puututte johonkin miesten kusemiseen ja penikseen jäävään pissaan? Lol. Ei se poista sitä faktaa, että teilläkin on likaiset p*llut. Olen kyllä itse sitä mieltä että kaikki, niin miehet kuin naiset, saisivat pitää puhtaudestaan vähän parempaa huolta. Turhaan pissapimperot osoittelette miehiäkään syyttävällä sormellanne. ^_^ Pesulle siitä mars!
Koirani nuolee pimpsani pisun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset, jota eivät pese pimppiään riittävästi, ovat selittelemässä laiskuuttaan ja huonoa hajuaistiaan luonnollisuudella eli sillä, että "bakteerikanta kärsii ja tulee hiiva!1!". Joo ei. Ette vaan tajua tai välitä siitä, että se teidän tuheronne ihan oikeasti haiskahtaa!
En käsitä tuollaista ihme puolustelua, kun tosiasiat ovat mitä ovat ja kyllä se p*llu nyt vaan haisee sori vaan. Sama oli siinä yhdessä perseensuihkutteluketjussa, jossa mammat vihaisina hyökkää selittelemään, kun taitaa vaan olla teille niin kova pala myöntää, että meitä on naisiakin, jotka pesemme AINA niin pissattuamme kuin kakattuammekin alapäämme emmekä jätä sinne mitään eritteitä muhimaan. :)
Jännä juttu, kun ei mulle vaan ole tuota hiivaakaan koskaan tullut... Ei vaikka käytän ahkerasti bideetä ja puhdistusliinojakin. :)
Ällöttää edes ajatella, että 90% muijista on ihan tosissaan niin sikoja, etteivät muka huuhtaise sitä pimperoaan vessareissujen jälkeen! Hyi stna sentään. Ei paljoa vaatisi.
Ja miksi puututte johonkin miesten kusemiseen ja penikseen jäävään pissaan? Lol. Ei se poista sitä faktaa, että teilläkin on likaiset p*llut. Olen kyllä itse sitä mieltä että kaikki, niin miehet kuin naiset, saisivat pitää puhtaudestaan vähän parempaa huolta. Turhaan pissapimperot osoittelette miehiäkään syyttävällä sormellanne. ^_^ Pesulle siitä mars!
Ota lääkkeesi, ole kiltti.
Nämä ovat niitä "vittu haisee hyvältä" femakkoja :D
t. Oikea ja SIISTI feministi
Vierailija kirjoitti:
Ota lääkkeesi, ole kiltti.
Mee v*ttuun siitä lässyttämästä, ja pese se tuherosi. :)
Miten alapään huuhteleminen vedellä voi aiheuttaa tulehdusta? Tai hajusteettomat pH-arvoltaan ihoystävälliset pesuaineet/puhdistuspyyhkeet? Naurettavaa satuilua! Pesemättömyys niitä tulehduksia aiheuttaa.
No en todellakaan. Pesen silloin kun käyn suihkussa eli kerran päivässä.
En ole koskaan pessyt vaan pyyhkinyt paperilla. Ei haise, ei ole tulehduksia ja kaikki miehet mitä minulla on ollut on enemmän kuin innoissaan olleet nuolemassa ja sekstaamassa. Koskaan ei ole valitettu