Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muiden ihmisten roustaaminen, oikein vai väärin?

Vierailija
01.05.2017 |

Tässä keskustelussa tuodaan esille sitä, että onko oikein roustata muiden elämäntyyliä, ulkonäköä ja parisuhdetta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ovat navetessa. Seuraava!

Vierailija
2/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa tuodaan esille sitä, että onko oikein roustata muiden elämäntyyliä, ulkonäköä ja parisuhdetta?

No mitäpä luulet? Kuvittelepa itse miltä se tuntuu, kun joku tulee v*ttuilemaan sinun henkilökohtaisista asioistasi huumorin varjolla, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kestä kuumaa ei kannata mennä lauteille.

Vierailija
4/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roustaajat tarvitsevat terapiaa.

Vierailija
5/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ite oon ymmärtäny, että roustaaminen on hyväntahtoista "ilkeilyä" joka perustuu siihen, että uhri "on antanut" siihen luvan. Tai ainakin näin ne roustausohjelmat antaa ymmärtää (ohan niissä se "uhri" läsnä).

Ilkeily ja irvailu tarkoituksellisesti yleensäottaen on typerää käytöstä.

Vierailija
6/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä luulet? Kuvittelepa itse miltä se tuntuu, kun joku tulee v*ttuilemaan sinun henkilökohtaisista asioistasi huumorin varjolla, ap?

No siksi juuri teinkin tämän keskustelun. Sillä pikkuhiljaa alkaa vituttamaan tuo muiden ihmisten puuttuminen muiden elämään.

Vierailija
7/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roast-ohjelmissa kaikki on etukäteen käsikirjoitettua ja "uhri" on antanut siihen luvan.

Vierailija
8/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ite oon ymmärtäny, että roustaaminen on hyväntahtoista "ilkeilyä" joka perustuu siihen, että uhri "on antanut" siihen luvan. Tai ainakin näin ne roustausohjelmat antaa ymmärtää (ohan niissä se "uhri" läsnä).

No roustaaminen voi olla hyvää tai pahaa. Jos muita roustaa mielessä, niin se voi olla ihan kuinka pahaa vaan, mutta jos sen tuo esille, niin silloin sitä pahuutta voidaan peitellä siinä ilmaisussa. Mutta sen voi tulkita oikeestaan ihan miten vain.

Vierailija
9/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roast-ohjelmissa kaikki on etukäteen käsikirjoitettua ja "uhri" on antanut siihen luvan.

Uhri on saanut lukea käsikirjouituksen ennen ohjelman kuvaamista.

Vierailija
10/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ite luulet? Eiköhän ne vieraat tiedä mihin ovat menossa.

Vierailija
11/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No roustaaminen voi olla hyvää tai pahaa. Jos muita roustaa mielessä, niin se voi olla ihan kuinka pahaa vaan, mutta jos sen tuo esille, niin silloin sitä pahuutta voidaan peitellä siinä ilmaisussa. Mutta sen voi tulkita oikeestaan ihan miten vain.

Näin urbaanin sanakirjan avulla, roast on räpillä loukkaamista. Mutta ajaa saman asian arkikielessä, jos näin voi sanoa xD

Vierailija
12/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä onko se roustaus leikkimielistä jolla ei aiheuteta mielipahaa toiselle vai ilkeyttä. Tämä nyt toimii ihan kaikissa asioissa. Joskus ihmistä saatetaan kaveriporukassa nimittää joksikin mikä kuulostaa ulkopuolisen korviin julmalta, mutta tilanne voi olla aivan toinen. Kyllä se yleensä on helposti erotettavissa onko kyseessä harmiton vitsailu vai mielenpahoittaminen.