Omg mies väittää että punasipulia voi syödä raakana
Kommentit (30)
Sirkuspelle Hermanni on yliopistokurssi
Meillä eukko väittää että lihapullia voi syödä suoraan paketista. Yrittääkö se tappaa mut kenties?
Ja mitähän mä just söin... Vertailun vuoksi parempaa se oli salaattin seassa kuin keltasipuli. Vai oliskohan kuitenkin kannattanut keittää salaattini ensin.
Omg oon syöny tavallista sipulia raakana mut en ikinä punasipulia!
Minkätakia punasupulia ei saa a ödä raakana voiks siitä tulla joku tauti!?
Voiko tavallisestakin sipulista tulla tauti pitääkö mennä lääkariin?!
Vierailija kirjoitti:
Meillä eukko väittää että lihapullia voi syödä suoraan paketista. Yrittääkö se tappaa mut kenties?
Minun äitini sen sijaan väitti aikoinaan, ettei lihapullia voi syödä suoraan paketista, vaikka olin juuri todistanut sen olevan mahdollista. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän mä just söin... Vertailun vuoksi parempaa se oli salaattin seassa kuin keltasipuli. Vai oliskohan kuitenkin kannattanut keittää salaattini ensin.
Salaatti kuuluu keittää ja jauheliha pestä ennen käyttöä.
Raskaana sipuli voi muun ohella maistua erilaiselta kuin normaalisti.
Keittiömestari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaatti kuuluu keittää ja jauheliha pestä ennen käyttöä.
Tuohon nyt sentään kuuluu yleis-sivistykseen, että jauheliha pitää huolellisesti pestä esim. fairilla ennen käyttöä; ei kai kasvissyöjiä sentään niin paljoa ole, että tällainen tieto olisi kadonnut ihmisten mielisitä.
PPunasipuli on miedompi maultaan. Käy hyvin salaattiin esim. tumman viinirypäleen kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Keitetään salaatinlehdet, ilman muuta. Kiehautetaan, keitinvesi pois, tuuleta huone.
Salaatin päälle puolalaisia, espanjalaisia, portugalilaisia ja romanialaisia sekä hollantilaisia tuoreita vadelmia.
Oho. Usein ravintoloissa ollu raakaa punasipulia salaatissa ja Subwayssä löytyy kasvisvalikoimasta. Monta kertaa syöny ja hengissä edelleen olenko siis mutantti?
Missä ihmiskunta menee, kun tällaisia aloituksia tulee?
Omg kiviäkin kiinnostaa!