Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omg mies väittää että punasipulia voi syödä raakana

Vierailija
01.05.2017 |

No oma vika et oon naimisissa aasin kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkaakin voi syödä raakana ni mä uskon että punasipuliakin voi

Vierailija
22/30 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saakelin punasipulista on tullu joku merkillinen muoti-ilmiö viime vuosina, sitä on pakko tunkea raakana ihan joka ruokaan. Punasipulia saa mun puolestani syödä raakana ihan niin paljon kun sielu sietää jos vaan ruoansulatus kestää. Itse en sitä haluaisi kun se närästää niin pirusti! Kiva sitten nyppiä sitä pois jostain salaattiannoksesta kun ei aina muista etukäteen sanoa ei kiitos raakaa sipulia ☹️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiömestari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän mä just söin... Vertailun vuoksi parempaa se oli salaattin seassa kuin keltasipuli. Vai oliskohan kuitenkin kannattanut keittää salaattini ensin.   

Salaatti kuuluu keittää ja jauheliha pestä ennen käyttöä.

Tuohon nyt sentään kuuluu yleis-sivistykseen, että jauheliha pitää huolellisesti pestä esim. fairilla ennen käyttöä; ei kai kasvissyöjiä sentään niin paljoa ole, että tällainen tieto olisi kadonnut ihmisten mielisitä.

Yleissivistykseni ja ammattitaitoni olisi todella huono ilman tätä palstaa. 😂

Vierailija
24/30 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä saakelin punasipulista on tullu joku merkillinen muoti-ilmiö viime vuosina, sitä on pakko tunkea raakana ihan joka ruokaan. Punasipulia saa mun puolestani syödä raakana ihan niin paljon kun sielu sietää jos vaan ruoansulatus kestää. Itse en sitä haluaisi kun se närästää niin pirusti! Kiva sitten nyppiä sitä pois jostain salaattiannoksesta kun ei aina muista etukäteen sanoa ei kiitos raakaa sipulia ☹️

Minusta punasipuli normisipulia miedomman makuisena sopii todella hyvin salaattiin.

Vierailija
25/30 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä, jos ei ole makuaistia. Eikä koskaan suutele ketään.

Vierailija
26/30 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elkää hyvät ihmiset syökö punasipulia raakana! Siitä voi saada sipuloosin joka vaatii sairaalahoitoa!

Vierailija
27/30 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG!! WTF!!! R U BBW and Ur Hubby BBC? Or WT?

Vierailija
28/30 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa muuten kuoria se sipuli ennen syöntiä, se ohut ja kuiva kuori tarttuu ikävästi kitalakeen ja hampaiden väliin

Vierailija
29/30 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo, kenenkään mielestä tämä ketju ei voi olla hauska. Ette voi olla tosissanne.

Vierailija
30/30 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiömestari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän mä just söin... Vertailun vuoksi parempaa se oli salaattin seassa kuin keltasipuli. Vai oliskohan kuitenkin kannattanut keittää salaattini ensin.   

Salaatti kuuluu keittää ja jauheliha pestä ennen käyttöä.

Ja jauheNliha pitää pestä, ryöpätä ja koneellisesti kuivata ennen käyttöä. Punasipuli tulee oikeaoppisesti kypsentää nuotiolla ennen kuin sitä laittaa (luonnollisestikin keitetyn) salaatin sekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi