Mitä annan vaivannäöstä miehelle, joka korjasi pyöräni?
Ei maksanut osia. Ollaan vanhoja tuttuja.
Jos tulisi muuta mieleen kuin poskeenotto tai sellainen.
Kommentit (32)
Yksi nainen kävi pesemässä miehen postilaatikon.
Ikkunanpesu, tai tee kakku. Onko sinkku?
Teemaan sopivasti voisit antaa kunnon rim jobin!
Yhtä monta tuntia kestävä työ. Kysy mitä mies haluaa. Jokin hänestä tylsä homma (kun seksi ei nyt ole kuvioissa mukana....).
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen kävi pesemässä miehen postilaatikon.
Tämä ei siis minusta ollut ihan hyvä juttu. (Sama.)
Sikspäkkejä useampi tai hyvä viinipullo.
Viina uppoaa valtaosaan miehistä.
On sinkku mutta en ole kiinnostunut - ap
Jos olet itse sinkku, tuskin sinulla on mitään seksihetkeä vastaan. Toki jos olette jo vanhoja tuttuja, voi seksi viedä tuttuutenne uusille urille joka ei sitten välttämättä ole se mitä haluat...
Lahjoita hänelle eroottinen kuva, jossa poseeraat pitsialusvaatteissa ja Kontion saappaissa.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies kelpaa vaan pyöränkorjaajaksi.
Anna pissitintäsi ja anna hänen lopuksi laueta pieruboxiisi.
Vaihda öljyt sen autoon tai nikkaroi sille kenkäteline.
Jos tuo mies on sinusta kiinnostunut ja sinä et, niin sitten maksat rahalla tai jollain ei-kovin-henkilökohtaisella lahjalla, kuten viinipullolla. Tämä siksi, ettei miehessä heräisi turhia toiveita. (Saattoi herätä jo siitä että sai luvan korjata pyöräsi). Jos taas mies ei ole sinusta kiinnostunut, niin sitten korvaus voi olla jotain henkilökohtaisempaakin, kuten pussillinen itse leivottuja sämpylöitä tai korvapuusteja, itse neulotut villasukat, tms.
Miten pitkään hommassa meni aikaa ja oliko mahdollisesti "ei maksanut osia" lisäksi kuitenkin tarvetta käyttää omia työkaluja, omia öljyjä / puhdistusaineita?
Aloita KIITTÄMÄLLÄ! Se on tärkein. Mutta jos ette ole sopineet mitään etukäteen, ei rahaa luonnollisesti ole pakko tarjota. Eli kysy, juoko esimerkiksi viiniä ja jos niin millaista tai voitko itse olla avuksi heti tai myöhemmin. Ja jos lupaat auttaa myöhemmin, älä unohda sitä.
Itse en kieltäytyisi tuollaisessa tilanteessa viinipullosta tai vaikkapa ikkunoiden pesusta tai vastaavasta. Tai "mennään hei pizzalle, purilaiselle, pihville. tarjoon kiitoksena".
Poskeen ottoa vierastaisin vaikka mies olenkin. Ainoastaan parin kaverin kanssa välit ovat sellaiset, jolloin sanoisin paremmin miettimättä kyllä. Muutoin kieltäytyisin ja lähinnä vaivaantuisin. Kaverisuhteita ei kuitenkaan kannata pilata. Mutta jos tietää välit sopiviksi keskenään, mikäpä siinä.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma ettei voi edes poskeen ottaa. Eihän tässä kukaan mitään seurustelun aloittamista ole vaatimassa.
Muutaman kympin lahjakortti paikkaan x, viinipullo.