Naapurin lapsilla oli vappupalloja - vanhemmat työttömiä
Ovat olleet jo pitkään työttömiä. Mietinpä vain että miten työttömillä on sitten varaa ostella kalliita foliopalloja? Kun niin tiukilla ovat nämä suomen työttömät.
Kommentit (30)
Oen ollut kohta vuoden sairaspäivärahalla ja ostin lapsilleni pallot. Maksoivat 17 euroa yhteensä.
Lisäys vielä, että olen yksinhuoltaja!!!
Etkö lapsena itse saanut vappupalloja kun noin kummaksuttaa? Kyllä meillä vappupalloihin, serpentiineihin ja herkkuihinkin on varaa tarvittaessa.
T: työtön
Mihin se tämä maailma on menossa, kun työttömien pennuillakin ilmapallot kädessä. Nyt on loppu lähellä.
Minä saan työttömänä 4200€/kk liitonrahoja. Kyllä kärsii ostella, vaikka useampikin vappupallo. Olipa harvinaisen juntti avaus.
Me ollaan köyhiä opiskelijoita ja silti nipistettiin se kymppi lapsen vappupalloa varten. Lisäksi lapsi pääsi vapputorilla pomppulinnaan ja sai hattarankin. Puhallettavia ilmapalloja ostettiin myös, samoin kuin vappupillit. Nipistetään se 20€ sitten jostain meiltä vanhemmilta. Lapsi on aina tärkein. Isovanhemmilta sai vielä kaksi isoa foliopalloa ja vappuhyrrän. Pitääköhän pelätä, että meilläkin naapurit kauhistelee.
Pistät säästöön euron joka kuukausi tästä eteenpäin, niin ensi vappuna on sinullakin varaa ostaa vappupallot lapsille! 😃🎈
T: työtön ja lapseton, joka osti vappupallon kummipojalleen
Oletpa vastenmielinen ihminen.
Toivon, että sinulle sattuu jotain sellaista, mistä muita halveksit tällä hetkellä. Pian.
Hei, olisit soittanut poliisit ja tehnyt lasun. Eihän se nyt käy että työttömien lapsilla olisi vappupallot. Vappupallot. Työttömien vanhempien pitäisi ryypätä vappuviikonloppu ja vielä maanantaikin. Työttömällä on aikaa harrastaa. Lasten olisi pitänyt mennä mummolaan tai mitä nyt työttömien lapset tekee kun vanhemmat juhlii. Voi ne olla kotonakin.
Pääasia on, että työttömien lapset oppii ettei heillä ole oikeutta samoihin asioihin kuin työssäkäyvien vanhempien lapsilla. Niinkuin vaikka vappupalloihin.
Häh... riippuu vähän työttömästä, mutta jos on ollut hyväpalkkaisessa hommassa niin kyllähän se työttömyyskorvauskin ihan mukavan kokoinen on. Lisäksi työttömällä voi olla sijoituksia ym. tulonlähteitä, joten ei työtön ole automaattisesto mikään synonyymi köyhälle. Toisekseen, ne vappupallot maksavat muutaman euron.