Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kivut katoamaan ruokavaliota muuttamalla (vielä jouluna istuin pyörätuolissa ja söin järkyttävät määrät kipulääkkeitä)

Vierailija
01.05.2017 |

Mulla ollut kipuja 9 vuotta, koko ajan pahentuneet. Viimeisen 5v aikana leikattu 6 krt ja aina vaan kivut paheni, sitten luin ruokavaliomuutoksesta jota päätin kokeilla ja tadaa, tänään voin sanoa olevani kivuton:)

Kivut alkoi helpottaa jo ensimmäisten kuukausien aikana, mutta siinä maaliskuussa ne loppui kokonaan. Tämä on aivan uskomatonta ja ihanaa :)
En ole syönyt yhtään lääkettä enää pariin kuukauteen.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerään pakurit itse luonnosta ja juon niitä :) Enkä todellakaan laita rahojani mihinkään fitlineen tai mihinkään muihinkaan huijauksiin. Luonnosta suoraan saa parhaat aineet kun viitsii perehtyä :) Ap

Vierailija
22/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tuota... Joulustabasti olet syönyt terveellisesti ja kohta TAAS pääsee keräämään luonnosta kaikkea terveellistä syötävää... Ihan ei nyt täsmää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on endometrioosi.

En oikeastaan jättänyt mitään kokonaan pois, vaan muutin ruokavaliota niin, että siinä on mahdollisimman paljon puhtaita raaka-aineita (luomua) ja jätin kaikki mahdolliset lisäainemyrkyt kauppaan. Valkea sokeri, valkeat jauhot ja kaikki mikä lisää/ylläpitä elimistön tulehdustilaa niin ne jätin minimiin.

Lisäksi aloin juoda pakuriteetä, sekä käyttää luonnon raaka-aineita. Kohta niitä taas pääseekin keräämään kun kesä tulee. Ap

Kai varmistit, että se pakuritee on kerätty Venäjällä ja mieluummin lähellä Tsernobyliä?

Ystäväni käytti hetken, sitten tuli jotain ihottumaa. Sienihän (pakurikääpä) kerää kaikki saasteet vuosikymmenien ajalta.

Vierailija
24/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tuttavallani oli myös kipuja, ja nivelet niin jäykät, ettei pystynyt ajamaan polkupyörällä. Mitään selitystä nivelten jäykkyydelle ei löytynyt. Reumakokeet näyttivät miinusta.

Sitten hän kuuli, ettei sianliha sovi reumaatikoille. Hän jätti kaiken punaisen lihan pois, ja ei mennyt kauan, kun nivelet alkoivat taas taipumaan. Nyt on viimeiset 40 vuotta ollut niin notkea, että pystyy istumaan polvillaan lattialla ongelmitta. Ikääkin jo pitkästi yli 70 vuotta.

Vierailija
25/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörätuolissa endometrioosin kanssa?! mitä mä just luin

Ajatella, joillakin endometrioosi menee niin pahaksi, että edes kävely ei onnistu kipujen takia. Mutta tämähän ei voi olla mahdollista kun sinä et sellaisesta tiedä.

Vierailija
26/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten ostit tuota pakuriteetä? Olen yrittänyt etsiä sitä, mutta en ole ainakaan vielä löytänyt.

ja sitten ap vastaa itselleen oman kauppansa osoitteen...

Vierailija
27/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, joillakin endometrioosi menee niin pahaksi, että edes kävely ei onnistu kipujen takia. Mutta tämähän ei voi olla mahdollista kun sinä et sellaisesta tiedä.

Ajatella tosiaan, se nimittäin hoidetaan kohdunpoistolla. Kuvitteles tosiaan.

Vierailija
28/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti väittää, että pakurilla pysyy kurissa masteopatia-kivut. Pyytää aina tuomaan kaupungista, kun kyläkaupassansa ei ole. Olen siellä maistellut. laittaa kahviin, ei juuri maistu.

Suomalaista saa ainakin Sokokselta ja Lidlissäkin on sellaista karkeampaa rouhetta, pitää liottaa ennen keittämistä.

Vierailija
29/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo varsinkin meillä nuorilla, joilla on toiveissa lapsi, niin heti poistetaan kohtu, eikä tietenkään yritetä ensin useita kertoja poistaa kiinnikkeitä ja kystia.

Vierailija
30/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ruokavaliomuutos tehosi nivelpsorikipuihin.

Ihanaa, kun saa avun ja ilman lääkkeitä 😄

Minkälainen muutos ruokavalioon?

Vierailija
31/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo varsinkin meillä nuorilla, joilla on toiveissa lapsi, niin heti poistetaan kohtu, eikä tietenkään yritetä ensin useita kertoja poistaa kiinnikkeitä ja kystia.

Jos endo on noin paha, että istuu pyörätuolissa, niin ei siinä kyllä paljon lapsia hankita.

Vierailija
32/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakuriteellä ei ole kivunhallinnassa iloa pätkän vertaa. Mutta tietysti vaikkapa magneettirannekkeella saa parantumisen aikaan jos oikein kovasti uskoo. Plaseboefekti.

Vierailija
33/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jatka nyt vielä kun et selvästi asiasta mitään tiedä :D Kohdunpoisto ei aina estä endometrioosia leviämästä. Endometrioosi voi levitä, vaikka olisi poistettu kohtu ja munasarjat. Ja näin on käynyt monille, myös mulle. (Ei ap)

Vierailija
34/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni astma jäi maidottoman ja viljattoman myötä :) ei ainuttakaan lääkettä mene enää!

Samoin loppui atopia :)

Vierailija
35/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakurikääpää ei sitten saa kerätä kuin omasta metsästä! se EI ole jokamiehenoikeus, ap!

https://www.storaensometsa.fi/onko-pakurikaavan-keraaminen-jokamiehenoi…

Vierailija
36/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jatka nyt vielä kun et selvästi asiasta mitään tiedä :D Kohdunpoisto ei aina estä endometrioosia leviämästä. Endometrioosi voi levitä, vaikka olisi poistettu kohtu ja munasarjat. Ja näin on käynyt monille, myös mulle. (Ei ap)

Totta kai voi levitä, jopa sydämeen ja keuhkoihin. Väitinkö ettei voi? 

Mutta eka kerta kun sellaisesta joku selviää pakurikääpäteellä.

Vierailija
37/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi levitä, jopa sydämeen ja keuhkoihin. Väitinkö ettei voi? 

Mutta eka kerta kun sellaisesta joku selviää pakurikääpäteellä.

Terveisiä vaan endottaret ryhmään :D

Vierailija
38/38 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! :) Mutta eipä näistä uskalla omalla naamalla kertoa kun heti hyökätään kimppuun ja suurin osa ei halua edes yrittää.

Ruokavaliolla on erittäin suuri merkitys terveyden kanssa, mutta eipä ketään kiinnosta. Ihmiset syö päin persettä ja sitten ihmetellään kun on kipuja ja särkyjä..

Niin, joillain on sellaisia kipuja ja särkyjä ettei niihin auta mikään ruokavalion muutos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän