Mikä ammatti/työ ei sovi mielestäsi naiselle/miehelle?
Mielestäni nuohoojan työ sopii paremmin miehelle.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle: lentokapteeni tai perämies. Tai ylipäätään sellainen homma, missä on vastuussa ihmishengistä.
Jaa niin kuin esim. Hoitotyö?
Pillerin kiikuttaminen onnistuu jopa koulutetulta apinalta.
Muistathan tämän, kun joskus joudut sairaalahoitoon vuodepotilaaksi.
Kyllä, koulutettu apinakin hoitaisi sen pillerin tuomisen nopeammin kuin suomalainen nainen sairaanhoitajana. Olen tämän ihan itse kokenut.
Kyllä mä miellän esim noidan hommat enemmän naisille ja taikurin miehille. Joulupukki voi olla vaan mies ja keiju nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle: lentokapteeni tai perämies. Tai ylipäätään sellainen homma, missä on vastuussa ihmishengistä.
Jaa niin kuin esim. Hoitotyö?
Pillerin kiikuttaminen onnistuu jopa koulutetulta apinalta.
Muistathan tämän, kun joskus joudut sairaalahoitoon vuodepotilaaksi.
Kyllä, koulutettu apinakin hoitaisi sen pillerin tuomisen nopeammin kuin suomalainen nainen sairaanhoitajana. Olen tämän ihan itse kokenut.
Joskus kannattaisi olla ihan hiljaa. Antaisit itsestäsi fiksumman vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Kätilö tai synnytyslääkäri ei sovi tippaakaan miehelle. Miehet eivät tiedä mitään synnytyksestä.
Synnytyslääkäri tai kätilö tietää varmaati enemmän synnytyksestä kuin keskiverto nainen/äiti. Synnytyksessä kokemuksella ei välttämättä pääse kovin pitkälle, varsinkaan jos homma alkaa menemään pieleen. Siinä sitten rukoilee jotain henkilöä miestä tai naista, joka tietää, mitä tehdään ettei sekä äiti että lapsi kuole siihen paikkaan. Kätilön koulutuksen edellytys ei ole omakohtainen kokemus. Sitä paitsi, vaikka kyse onkin odottavan naisen hoidosta, on syntymä molemmille vanhemmille merkityksellinen tapahtuma ja ei tarvi olla kummoinenkaan apina, että pystyy eläytymään toisen kipuun, iloon, suruun yms. tunteisiin.
peräkylä ukko kirjoitti:
Naisen paikka on keittiössä!
*niin sanoo jo pyhäkirja.
Aavikkokirjat laulaa aavikoilla samaa laulua heimosta riippumatta.
Jos nainen käyttäytyy uppiniskaisesti niin mies rankaiskoon naista ja nainen on hiljaa seurakunnassa.
Tuli mieleen tästä ketjusta viimeöinen uneni.
Oon hoitaja ja unessa miespuolinen kollega avautui minulle siitä, kuinka hoitajiksi pitäisi palkata vain miehiä. Miehet kun mm. jaksavat paremmin käännellä ja siirrellä isokokoisia potilaita ja olikohan vielä muitakin perusteluja... hassu uni, mutta niin todentuntuinen, että nyt vasta tiedostin sen olleen unta.
Vierailija kirjoitti:
Kätilö tai synnytyslääkäri ei sovi tippaakaan miehelle. Miehet eivät tiedä mitään synnytyksestä.
Tuolla perusteella kukaan ei sovi hoitoalalle tai lääkäriksi, jos ei satu olemaan omakohtaista kokemusta kaikista mahdollisista sairauksista, mitä työssään voi kohdata.
Tykkään miten viestini palomiehistä on äänestetty alas. Iha. Puhdasta logiikkaa sanoa että naiset ei ole mitään Xena/Wonder Woman supersankareita.
https://www.yhteishyva.fi/hyva-olo/sarista-tuli-suomen-ensimmainen-palo…
Nostan hattua, mutta eikö oikeasti saa sanoa että naisilla ei pitäisi olla mitään asiaa ammattiin jossa ihmisen selviäminen on kunnosta kiinni? Lukioikäinen poika hoitaa tuon ammatin paremmin kuin nainen joka joutuu oikeasti näkemään vaivaa kunnon eteen ja on myös riski työkavereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sama yks ja katkera mies täällä haukkuu naisia kun ei itse ole saanut ikinä :DD voivoi
Mikähän maapallon keskipiste kuvittelet olevasi? Suomilehmään en koskisi edes nyrkillä.
Nyt tais mennä pahasti tunteisiin ja ainoa minkä tää reppana keksi, on haukkua naisia lehmiksi...😁
Miehelle ei sovellu synnyttäjän homma - muuten on rajat vapaat.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko naiselle joka ei ole synnyttänyt?
Mieshuora.
Jätetään tämä ala naisille.