Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko moottoripyöräilijöitä paikalla?

Vierailija
07.07.2008 |

Vitsit.. pitäis huomenna tai ensi viikolla mennä autokouluun ekoille tertiatunneille. Oon tälläinen pätkä 156cm ja autokouluissa korkeat pyörät. Samanlaisia kuin mun miehellä eikä jalat yletä maahan, joten pelottaa kuinka saan pidettyä autokoulun pyörän pystyssä. Siis vain kummanki jalan isot varpaat ylettää maahan just ja just vaikka kengät jalassa istuu moottoripyörän päällä. Onko ihan toivotonta.

Mulla on jo valmiina custom mallinen moottoripyörä jossa molemmat jalat yltää maahan.

Pelottaa ja jännittää..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan on raskasta pakittaa lievään ylämäkeen. Pyörää tottuu pitämään lievästi kallellaan, kun tulee tuntuma ajamiseen.

Vierailija
2/2 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan on raskasta pakittaa lievään ylämäkeen. Pyörää tottuu pitämään lievästi kallellaan, kun tulee tuntuma ajamiseen.

Onko noin? Miehen pyörä ainakin sen verran raskas, että sitä on vaikea nostaa kun se on kallellaan. En tiiä... haluan ajaa sen kortin, mutta tuntuu että kun 6 kertaa ajotunteja niin se ei riitä. Pyörä tosi painava se se kait tässä pelottaa eniten. Kun pitäs ensi tosiaan oppia pitämään pyörä pystyssä.

En tiiä ajaisko sittenkin omalla pyörällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän