Minua itkettää se, kun taas huomenna joudun menemään töihin :-(
En vain yksinkertaisesti viihdy työpaikassani, mutta en toisaalta ottaa sieltä lopputiliäkään :-(
Kommentit (7)
Etsitkö muuta duunia? Asialle pitää tehdä jotain jos ahdistaa.
Minulla sama tilanne. Koen, että minua jopa kiusataan yhden henkilön osalta työpaikalla ja töitä on niin paljon, että senkin puolesta kuormitus on ihan tajuton. Palkka on hyvä, mutta etsin kokoajan muuta paikkaa, jossa olisi parempi olla, vaikka palkan tippuminen on aika varma asia vaihtaessa.
Ymmärrän hyvin. Olen yli 5-kymppinen ja tehnyt aina pätkätöitä. Viimeksi oli kaksi vuotta töissä, enkä päivääkään poissa. Silti vitutti aina aamulla lähteä sinne.
Miksi et viihdy töissä? Kerro työstäsi.
Mikä työssä huolettaa?
Voisiko asialle tehdä jotain, että viihtyisit työssäsi paremmin. Ja kokisit työn mielekkäämpänä.
Meillä on töissä parhaillaan käynnissä työhyvinvointikysely.
Olen pohtinut vastauksia kysymyksiin.
Esim. jonkun ihmisen vaikutus ilmapiiriin on todella iso. Joku negatiivinen valittaja laskee numeroa ainakin kahdella, jopa kolmella alaspäin.
Jokainen voisi miettiä millaista ilmapiiriä levittää ympärilleen.
Tarvitseeko niitä omia ongelmia kaataa toisten niskaan.
Tsemppiä Ap :)
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö muuta duunia? Asialle pitää tehdä jotain jos ahdistaa.
En ole ap mutta sama ahdistus on sama. Olen etsinyt työtä vuodesta 2008 kun muutimme tälle pienelle paikkakunnalle.
Olenkin ollut kiitettävästi jatkuvasti työelämässä, mutta sen mukava ja miellyttävä työ, jonka osaisin tosi hyvin jäi sinne toiselle paikkakunnalle. Tällä on töitä, sellailsia, joissa saan sen pienen, mutta erittäin tarkeän palkan. mutta työt eivät ole mukavia, palkitsevia, mieltä ylentäviä. En tykkää työstäni mutta en myöskään pärjää ilman palkkaani.
Sama tilanne, mutta onneksi kesä ja loma siintää lähellä. Sen voimalla jaksan.