Ylipainoinen plusmalli ylistystä, hehkutusta ja rohkeutta vailla vertaa, normaalipainoinen...
Normaalipainoisia ja laihoja saa haukkua niin paljon kuin sielu sietää. Normaalipainoinen toisin kun plusmalli ei ole koskaan rohkea ja seksikäs, oman tiensä kulkija. Sensijaan hän on tyrkky, bimbo, h#ora jne.
Oletteko huomanneeet saman?
Kommentit (26)
No, jos nyt ei tehdä kuitenkaan ulkonäön arvostelusta taas sukupuolittunutta, kuten tuo yksi. Täysin ala-arvoista se on myös miehiä kohtaan, itse olen moderaattorina parissa isossa streamissa, joten sitä kuule riittää, homottelua ja muuta haukkumista kyytipojaksi kun on läskiherjat heitetty.
Kyllä tämä on totta!
Virallinen media (iltapulut, naistenlehdet) kyllä ottavat esiin käsitteitä "jo liian laiha, anorektinen jne.), mutta koskaan tällainen ilmiselvästi lihava malli ei ole muuta kuin "upea, muodokas, rohkea jne."
Että kyllä on kummaa journalisimia. Lihavuuttako tässä sitten pitäisi ihannoida, kun toisesta tuutista tulee jatkuvasti valistusta lihavuuden fataalista vaikutuksesta. On sydän- ja verisuonitauteja, tuki- ja liikuntaelinsairauksia, metabolinen oireyhtymä, diabetes......
Vierailija kirjoitti:
Terve Sofia
Siinä muuten malliesimerkki lukemattomista haukkumisketjuista, koville se ottaa kun nuori kaunis nainen pukeutuu seksikkäästi, joku 120kg pubiruusu korsetissa niin naisen rohkeutta ja seksikyyttä oltaisiin ylistetty äärimmilleen.
Olen eri mieltä: tyypillisesti nimenomaan ylipainoiset saavat melkoisesti kuraa niskaansa - ylipainoisten ylistys on verrattain tuore, ja myös marginaalinen ilmiö.
Ei sillä, IMO naisen keho ylipäätään on pilkkakirveiden kohde, olipa kyse sitten laihasta, treenatusta tai rehevästä naisesta. Nainen on esillä ennen kaikkea ulkonäkönsä kautta, olipa hän oman alansa piinkova ammattilainen, äiti tai tavallinen, kadulla kulkeva ihminen. Siinä mielessä puolustan jokaisen naisen oikeutta elää elämäänsä rauhassa arvostelulta.
MUTTA on suoraan sanottuna p-kapuhetta väittää, että lihavat nauttisivat tässä suhteessa suojeltua asemaa.