Ajattelin istuttaa auringonkukkia mutta pelottaa että tulee vielä yö pappasia
Kommentit (64)
Itse istutan jo. Jos pappaset vievät niin laitan uudet.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä esikasvattaa auringonkukkia sisällä. Pidät vaan yövaloa kukille, niin pappaset pysyy pihalla.
Entä jos pappaset murtautuvat sisään auringonkukkien houkuttelemana? Ovatko pappaset vaarallisia?
Kuule, ei pappaset välttämättä tykkää auringonkukista. Ainakin meilläpäin pappasille pitää olla vähintään pionin tyyppisiä arvokkaita kukkia ennenkuin vaivautuvat tulemaan yöksi kukkapeltoon.
Kohta pappaset tulevat taas ja grillauskausikin on jo ohi.
Laita sille pappaselle kyltti, että menee vahtaamaan maasta nousevia narsisseja. Ehkä se ymmärtää jättää auringonkukat sitten rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Laita sille pappaselle kyltti, että menee vahtaamaan maasta nousevia narsisseja. Ehkä se ymmärtää jättää auringonkukat sitten rauhaan.
Maasta nousevat narsistit ne vasta pelottavia ovatkin.
Tänne ois yöpappaset tervetulleita.
T: mummo
Yöpappaset rakastaa kyllä tomaatteja ja siksipä kasvihuoneen ovi on tiukasti kiinni
Mä oon varma että ap teki tuon typon tahallaan, koska halusi taas tällaisen legendaarisen vitsiketjun :D
Mutta joo, auringonkukat vetää kyllä yöpappasia puoleensa, koska yöpappaset eivät erota hämärässä muita kuin suurikokoisia kirkasvärisiä kukkia.
Yöpappaset on pahimpia! Ovelia ja kavalia, huomaamatta hiipivät paikalle silloin kun luulee vaaran jo olevan ohi. Ole varovainen ja suojaa viattomat taimesi!
Vierailija kirjoitti:
Hyi, onneksi asun kerrostalossa enkä omista kukkapenkkejä niin ei tarvitse pelätä yöpappasia!
Ne tulee parveekkeellekin, varsinkin jos ei ole parvekelaseja!
Aarno Kasvi sanoo että yöpappaset käyvät vain harvakseltaan ja voi suojautua peitolla
Vierailija kirjoitti:
Aarno Kasvi sanoo että yöpappaset käyvät vain harvakseltaan ja voi suojautua peitolla
Se huijjaa. Taitaa olla pappas bi.
Voinko huokaista helpotuksesta koska meillä on pihalla vain orvokkeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli viime yönä yksi pappanen ja palautin sen nopeasti aamulla kotiinsa.
Veikö se sun kukkaset mennessään?
Pappaset vie vain kuppaset.
Pienet puutarhapappastontut käyvät katkomassa kukkien varsia. Be aware!
Vierailija kirjoitti:
Voinko huokaista helpotuksesta koska meillä on pihalla vain orvokkeja?
Kyllä, orvokit osaavat puolustautua tehokkaasti pappasia vastaan.
Koko Suomeen ennustettu vielä yöpappasia. Kesäkuun 10 päivä on varma raja. Sitä käyttää kaupungitkin. Orvokit ja sipilikukat kestää jonkin asteen verran pappasta.
Hyi, onneksi asun kerrostalossa enkä omista kukkapenkkejä niin ei tarvitse pelätä yöpappasia!