Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki lainasi erääntyvät tasan viikon päästä. Pystytkö maksamaan?

Vierailija
01.05.2017 |

Vai tuleeko henk.koht. konkurssi?

Itse en pystyisi maksamaan velkojani tänään, mutta jos on viikko aikaa saisin velat kuitattua esim. myymällä osan omaisuudesta pilkkahintaan nopeasti. Mites muut?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitun idea näissä ketjuissa nyt on? En minä ota lainaa jos pystyn käteisellä ostamaan joten ei, en vittu pysty maksamaan kun se on koko homman pointti.

Minulla ainakin on sekä tuottavia sijoituksia että halpakorkoista asuntolainaa.

Vierailija
22/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä itsellä ole kai kun 3000t lainaa niin pystyisin.

Ja kyllä moni rikas ostaa myös lainalla. Kuulemma verotuksellisesti hyvä vaikken kyllä tajua miten kun kuitenkin korkojakin on :D No ehkä sen takia en olekaan niin rikas kun en tajua. Mutta kyllä itse mieluusti ostan isompia lainalla koska esim auton kun ostin niin mieluusti on se parikyt tonnia löysää tilillä jos tulee jotain kuin että nostan tilin tyhjäksi. Sitten makselee välillä enemmän kuukaudessa jos jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lainoja, senkin luuserit! :P

Vierailija
24/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita lainoja ei ole kuin asunto, ja sitä ei varmaan viikossa muuttaisi rahaksi :)

Vierailija
25/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan. Tilillä kymppitonni ja nollakoron lainaa 11 000.

Vierailija
26/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, kun ei ole senttiäkään velkaa.

Toisten ihmisten rahoilla eläminen on perseestä. Suomi on täynnä ihmisiä, joiden ns. omaisuuden omistavat rahoitusyhtiöt ja pankit. Oravanpyörässä sitten juoksevat stressaantuneina vuosikymmeniä yrittäen saada lyhennyksensä maksettua ajallaan.

Osa kuolee tai sairastuu vakavasti jo ennenkuin kaikki on maksettu. Suurimmalla osalla parhaat vuodet kuluvat velkoja lyhentäen. Suuri osa pyörii usein hikisenä lakanoissaan miettien miten saa kaiken maksettua tai miten pääsisi pakoon.

Velkaantuminen on perseestä. Ei enää ikinä.

Vierailija
27/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin, mut se vaatidi bitcoinien myynnin mitä en halua tehdä.

Tuostapa tulikin Mieleen että onkohan se Bitchcoin sama valuutta kuin se tyttöjen karvainen nahkalompakko?

Vierailija
28/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin maksettua, 160000 euron lainasta on enää jotain 4000 jäljellä. Onhan tuota tullut maksettuakin jo 10 vuotta, niin voisi nuo viimeiset hoitaa pois muutenkin. En vain ole viitsinyt, kun ei tuosta paljon mitään kulujakaan tule, aikoinaan kun sai lainaa erinomaisilla ehdoilla. 

29/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis paha.

Luottokortilla 89 €, taloyhtiölle ikkunarempasta jotakin välillä 500-1000€. Voisin maksaa tällä istumalla, itse asiassa taidan käydä sen luottokorttilaskun maksamassakin. Mulla on 500 € raja pankkikortilla, pojan pyörä maksoi tuon 549 ja kypärä päälle, niin tuo on se loppu.

Auto ja asunto on maksettu, mökki vuokralla.

Vierailija
30/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA:n modeemista maksamatta 12€ - eli pystyisin. Rahaa taskussa 113€.

Vierailija
31/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis summat kokonaisuudessaan vaiko erät? Olen ainakin suunnitellut talouteni ja lainani/osamaksun niin, että pystyn ne tilipäivänä kaikki maksamaan kerralla pois. Jos pitäisi maksaa kaikki kerrallaan, siis että velkaa jäisi 0€ ni en pystyisi.

Vierailija
32/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitun idea näissä ketjuissa nyt on? En minä ota lainaa jos pystyn käteisellä ostamaan joten ei, en vittu pysty maksamaan kun se on koko homman pointti.

No ei se ole todellakaan se pointti, vaan matalien korkojen aikana pystyy hyvin käyttämään velkaa vipuna sijoituksissa.

Vierailija
33/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt pystyisin: Asuntolainaa jäljellä 40 000e, tileillä ja osakkeissa saman verran plussaa. Ei kuitenkaan makseta, koska lainan korko on naurettava. Tilillä makuuttaminen tuottaa enemmän mitä velan korkoon menee.

Vierailija
34/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi, asuntolainaa ainakaan, koska asuntoa olisi vaikea saada myytyä niin nopeasti, jos ollenkaan.

Luottokorttivelat saisin hätätilanteessa maksettua viikossa myymällä velattoman auton pois.

Vierailija
35/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos voisin niin maksaisin viikon päästä tietenkin ne pois.

Vierailija
36/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€ velkaa ja lainaa saisi kai kuusinumeroisen summan halutessa. Kuten yllä todettiin, niin nyt kannattaisi lainalla vivuttavaa, kenties sijoitusasuntoon/asuntoihin mutta ei oikein nappaa. Olen mielummin velaton ja stressitön. Kukin tyylillään.

Vierailija
37/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikka tänään, autosta n 6000 maksamatta ja tilillä kyl reippaasti enemmän

Vierailija
38/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin, enää muutama kuukausierä jäljellä.

Vierailija
39/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos joku ostaisi sijoitusasuntoni pois viikossa. Siitä on puolet maksamatta ja muuta lainaa ei ole.

Vierailija
40/44 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin realisoida osakesalkun nopeasti, eli pystyisin muutamassa pankkipäivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme