Mies ottaa yhteyttä aamuisin, onko hyvä merkki?
Kommentit (16)
Höpö höpö
Ei ole tällä miehellä perhettä
Jos hän on aamuvirkku? Parhaimmillaan aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Ei ole tällä miehellä perhettä
...tai ainakin hän niin sinulle sanoi.
M
On se parempi merkki kuin se, että ottaisi yhteyttä klo 21 illalla, että ehtisitkö tulla panemaan vai pitääkö hänen lähteä baariin hakemaan pullia. Ehdottomasti parempi merkki.
No miten sen nyt ottaa. Miestä siis vain panettaa kankkusessa aamuisin.
Minun mielestäni on hyvä merkki. Osoittaa kiinnostustaan sinua kohtaan ja olet silloin hänen mielessään.
Jospa hän kotiutuu yöllisiltä retkiltään ja muistaa katuen sinua.
Kaikilla miehillä on aamuseisokki. On hyvä, jos muistaa silloin juuri sinut monesta. Mee käymään, ettei tarvitse vetää käteen.
Oon ajatellut aina lämpimästi siitä, että mies jonka kanssa on säpinää joko laittaa tekstiviestin tai soittaa aamuisin (= olen ajatellut olevani mielessä ja soittanut päässäni biisiä "Kun silmäni mä auki saan..."), mutta näiden vastausten myötä sydämeni taisi lerpahtaa ja lentää roskiin. :(
Vierailija kirjoitti:
Oon ajatellut aina lämpimästi siitä, että mies jonka kanssa on säpinää joko laittaa tekstiviestin tai soittaa aamuisin (= olen ajatellut olevani mielessä ja soittanut päässäni biisiä "Kun silmäni mä auki saan..."), mutta näiden vastausten myötä sydämeni taisi lerpahtaa ja lentää roskiin. :(
Niin, romantiikka taitaa olla kuollut, ainakin, mikäli tätä palstaa on uskominen.
sen vaimo lähtee aamulla töihin ja sitten se voi seurustella sun kaa
Tottakai se on hyvä merkki. Olet hänen mielessä heti herätessä. Mies jota tapailen, laittaa mulle joka aamu viestiä ennen kun nousee sängystä ylös. Ihana tapa aloittaa aamu.
Illalla se ei ehdi kun aika menee oman perheen kanssa.
M