Vierailija

Entä laihoista, treenatuista vai kurvikkaista? Millainen tyyli (mm. vaatteet, meikkaako)?

Entä miltä itse näytät?

• ylös 5
  • alas 0

Kommentit (16)

Vierailija

Olen itse hyvin maskuliininen, mutta ruuminrakenteen  ansiosta näytän kai "söpöltä". Näin naiset ainakin kommentoi. Pidän sekä poikamaisista että hyvin feminiinisistä naisista, ehkä taidan olla ns. pan-seksuaali. Suomessa feminiinisiä bi/lesbo-naisia on tosin hyvin vähän. Olen pieni ja lyhyt, mutta tavallaan näen itseni "miehenä". Tosin minulla on ollut sekä nais- että poikaystäviä, jotka ovat fyysisesti hallitsevia. Tykkään itse ihmisestä ennemmän kuin sukupuolesta.

Vierailija

Olen bi-tyttö, ja tykkään itseäni jonkin verran lyhyemmistä tytöistä. Olen 159 cm, unelmapituus tyttöystävälle 152-155 cm. Tykkään laihoista/hoikista tytöistä, mieluiten ei isoja rintoja (joku about 65A kuppikoko olisi 10/10) tai Kim K/Nicki Minaj -persettä. Itse olen hoikka mutta minulla on isot (70G) rinnat ja iso peppu :D Eli mahdollisimman erilainen vartalotyyppi kuin itselläni.

Tykkään lyhyistä, emo/rock -tyylisistä hiuksista ja pukeutumisesta. Esim. tennarit, mustat pillifarkut ja yli-iso huppari. Tykkään myös tekoripsistä, kimalteesta naamalla yms. hyvin näyttävästä, "feikin" oloisesta meikistä. Eli ihan erilainen tyylikin kuin minulla, pukeudun Calvin Kleiniin, Abercrombieen, Hilfigeriin yms. ja meikkaan hillitysti.

Kuvailin juuri ihastukseni :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen bi-tyttö, ja tykkään itseäni jonkin verran lyhyemmistä tytöistä. Olen 159 cm, unelmapituus tyttöystävälle 152-155 cm. Tykkään laihoista/hoikista tytöistä, mieluiten ei isoja rintoja (joku about 65A kuppikoko olisi 10/10) tai Kim K/Nicki Minaj -persettä. Itse olen hoikka mutta minulla on isot (70G) rinnat ja iso peppu :D Eli mahdollisimman erilainen vartalotyyppi kuin itselläni.

Tykkään lyhyistä, emo/rock -tyylisistä hiuksista ja pukeutumisesta. Esim. tennarit, mustat pillifarkut ja yli-iso huppari. Tykkään myös tekoripsistä, kimalteesta naamalla yms. hyvin näyttävästä, "feikin" oloisesta meikistä. Eli ihan erilainen tyylikin kuin minulla, pukeudun Calvin Kleiniin, Abercrombieen, Hilfigeriin yms. ja meikkaan hillitysti.

Kuvailin juuri ihastukseni :D

Lisään vielä, että eniten minua miellyttää puoliksi aasialaiset ja puoliksi suomalaiset. Itsekin olen tuollainen sekoitus :D

Edellisestä myös unohtui, että minulla itselläni on pitkät hiukset, mutta tykkään muilla tytöillä enemmän lyhyistä hiuksista.

Vierailija

Vähän pitemmistä, suunnilleen saman vartalotyypin omaavista. Fitness tai laihat vartalot on ehdoton nou. Ei vastaa kauneusihannettani ja myönnän siinä olevan myös pikkuisen sitä "ei se voi tykätä tälläsestä pullukasta" -ajattelua, vaikka olenkin ihan normimitoissa.

Ja naiselta pitää näyttää. Vähän poikatyttömäisyys sallitaan (tyyliin tennarit, ei ihmeemmin laita itseään meikin/hiusten suhteen ym) kunhan on pitkät hiukset. Itse meikkaan joka päivä ja hameita käytän kesällä enemmän kuin housuja.

Jos nainen näyttää siltä että peiliin katsoisin, kelpaa :D

Vierailija

Ehkä suunnilleen itseni pituisista tai itseäni pidemmistä. Olen vajaa 180 cm. En ole tainnut ikinä ihastua alle 170 cm pitkään naiseen. Pituudesta huolimatta en ole butch vaan femme. Tykkään myös femmeistä, mutta ei tarvii olla ihan niin femme kuin minä olen.

Vierailija

On kolahtanut melko eri näköiset naiset tähän menessä joten hankala sanoa ihanne tyyppiä. Ei ehkä ääri "naisellisia". Minulle on ehkä tärkeämpi eleet/liikkeet kuin suoranaisesti ulkonäkö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nro 2 voisi yhtä hyvin seurustella miehen kanssa.

152-155 cm mies joka laittaa kimalletta ja tekoripset naamaan? Selvä.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Tykkään ehkä noin 165-175 cm pitkistä naisista, painoa voi olla sen verran, että vartalo voi olla jotain hoikan ja hieman pyöreähkön välillä. Tykkään jäntevästä ja luonnostaan lihaksikkaasta sekä kuitenkin naisellisesta vartalosta ja vahvoista hartioista ja käsivarsista sekä melko isohkoista rinnoista. Kauneinta on meikkaamattomuus tai aivan kevyt meikki sekä melko luonnolliset, paksuhkot hiukset, jotka voivat vaihdella aivan lyhyistä hyvinkin pitkiin. Tykkään naisella enemmän tummista hiuksista kuin vaaleista tai punaisista. Tatuoinnit ja lävistykset eivät innosta yhtään. Pehmeän tuntuinen ja hyväntuoksuinen vartalo ovat myös erittäin viehättäviä seikkoja. Tyyli voi vaihdella laidasta laitaan, mutta tykkään luonnollisesta ja mukavasta pukeutumisesta, en mistään alatyyleistä. Ulkonäköäkin tärkeämpää on älykkyys, luovuus, huumorintaju ja lempeä luonne sekä romanttisuus ja yhdistelmä järkevyyttä ja spontaaniutta. Kuvailin aika pitkälti juuri ihastukseni tavallaan myöskin. <3

Itse olen pitkähiuksinen, pitkähkö, normaalipainoinen/hoikahko ja pukeudun aika konservatiivisen käytännöllisesti ja meikkaan hillitysti. Naisten kanssa ei ole kyllä käytännössä juurikaan kokemusta. Ja siis taidan olla bi, tosin nykyään kiinnostaa enemmän naiset...tai siis se yksi nainen. :)

Vierailija

Olen bi-nainen, pienikokoinen, butch. Mielestäni on oman parisuhde- ja/tai seksielämänsä sabotointia kuvitella, että kumppanin voisi ikään kuin tilata ravintolan ruokalistalta. Kaikki naiset on silmiini viehättäviä, ja sitä viehättävämpiä mitä enemmän kemiat klikkavat (esim. harrastusten, huumorintajun ja/tai maailmankatsomuksen samankaltaisuuden kautta). Ruma luonne taas tekee kenestä tahansa ruman myös fyysisesti.

Ainoa fyysinen "ihannekriteeri" olisi, että kumppani olisi tietyn ikähaarukan sisällä minusta, koska mitä suurempi ikäero, sen luultavammin tulee vaikeuksia olla samalla aallonpituudella, jossei heti niin myöhemmin suhteessa.

Vierailija

Olen butch, tykkään toisista butcheista. Samanpituinen, roteva, miesmäinen pukeutuminen yms.

Vierailija

Tykkään viehättävistä naisellisista naisista. Mieluiten sellaisista joiden tyylissä on omaperäisyyttä. Melkein saman pituinen kuin minä eli noin 165-175 cm.
Itse olen laiha ja ruumiinrakenteeltani siro.

Vierailija

Itse lyhyt 162cm ja kokoa 36, poikamainen vois olla aika kuvaava, mutta sukupuolesta ei voi erehtyä. 

Tykkään tyttömäisistä, mutta en todellakaan mistää Sara Sieppi primadonnista. Ei saa olla yli 175 cm, eikä mikään bikinifitnes tyyppi. Miellumin +kokoa, kuin se yli treenattu. (mä en todellakaan rupea mitään kana/raejuusto arkea elämään 24/7)

Vierailija

Täytyy sanoa, että olen kaikkiruokainen. Toisaalta semmoinen todella lihaksikas ja 175 cm pitkä olisi ihanan suojelevan tuntuinen ja sen kainaloon voisi käpertyä pieneksi, toisaalta ihan perus "massakaunottaren" näköinenkin irtoripsiä ja pidennyksiä käyttävä silikonirintainen nainen on ok, kunhan päässä liikkuu muutakin kuin vaaleanpunaista hattaraa. Ainoastaan huomattava ylipaino tai liiallisuuksiin viety kim k -tyylin kehonmuokkaus on kohdallani turn off.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat