Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Karalahdessa taas uusia käänteitä

Vierailija
30.04.2017 |

Tämähän on kuin Kauniista ja rohkeista. Kuka mahtaa puhua totta ja kuka valehdella?:D

https://www.seiska.fi/Uutiset/Eronnut-Jere-Karalahti-ja-ex-rakas-Oksana…

Kommentit (392)

Vierailija
81/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä nuo kaksi muuta naista ovat, jotka kohottavat Nannan instassa Vappumaljoja laskevalle auringolle jossakin katolla?

Nanna selvästi ihastunut itsensä kuviin, jossa nostaa ojossa maljaa. Vrt. hääkirkon portailla otetut kuvat. ;D

Vierailija
82/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo Oksana ikinä opi?! Nytkö Nanna jää ilman elatusapua?

Mitä tämän Oksanan pitäisi oppia? Ihan fiksua yrittää pitää välit yllä lapsen isään. Siihen tuo Jeren ja Johannan suhde ilmeisesti loppui että Jere kuitenkin halusi olla tekemisissä myös Oksanan kanssa tekemänsä lapsen kanssa vaikka Johanna yritti olla poikkiteloin joka suuntaan. Johanna tais suuttua siitä kun tajus että Jere on sittenkin tavannut tytärtään tai ollut yhteyksissä tyttären äitiin Johannan kielloista huolimatta. 

Sä ilmeisesti kirjoittelet näihin ketjuihin usein. Mikä ongelma sulla on lempinimiä kohtaan? Itselläsi ei ole? Kavereillasi ei ole? Vai onko tämä vain Nannaan liittyvää käytöstä.

Joka tapauksessa muita häiritsevää sillä koko muu maailma käyttää nimeä Nanna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainoa voittaja tässä sopassa on alkuperäinen ex-vaimo, joka pääsi Jerestä eroon jo kauan sitten ja tytärkin on jo niin iso, että Jeren kanssa ei tarvitse olla lapsenkaan takia kauaa tekemisissä.

Vierailija
84/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo Oksana ikinä opi?! Nytkö Nanna jää ilman elatusapua?

Mitä tämän Oksanan pitäisi oppia? Ihan fiksua yrittää pitää välit yllä lapsen isään. Siihen tuo Jeren ja Johannan suhde ilmeisesti loppui että Jere kuitenkin halusi olla tekemisissä myös Oksanan kanssa tekemänsä lapsen kanssa vaikka Johanna yritti olla poikkiteloin joka suuntaan. Johanna tais suuttua siitä kun tajus että Jere on sittenkin tavannut tytärtään tai ollut yhteyksissä tyttären äitiin Johannan kielloista huolimatta. 

Sä ilmeisesti kirjoittelet näihin ketjuihin usein. Mikä ongelma sulla on lempinimiä kohtaan? Itselläsi ei ole? Kavereillasi ei ole? Vai onko tämä vain Nannaan liittyvää käytöstä.

Joka tapauksessa muita häiritsevää sillä koko muu maailma käyttää nimeä Nanna.

Kas kun ei kirjoita Jereäkin muotoon Jeremias. Jerehän kuulostaa niin lyhennetyltä lempinimeltä.

Vierailija
85/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere näimmä tavannut Rita Tainolan instan mukaan, nyt on Ritalla mahtavat saumat saada vuoden jymyjuttu!

Vierailija
86/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Oksana on paremman näkönen kun Nanna.

Ja ihan nainen olen.

Miksi heitä pitäisi vertailla? Kauniita kumpikin.

Vierailija
87/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kans vituttaa tuo ylimielinen paskantärkeä tyyppi joka kirjoittaa Nannasta Johannana. Se on Nanna, oli realname mikä hyvänsä. Nanna on kutsumanimi ja sillä selvä.

Nyt menee tunteisiin! 😤 Johanna!

Vierailija
88/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/BTD18_YF3hN/?hl=fi

Stella on kyllä niin suomalaisen näköinen kuin olla ja voi.

Kaunis perhe. Oksana on upean näköinen, oikea kaunotar!

Kovasti on maatuskoitunut kun noita seiskan kuvia katsoo ja paljon on valvonut kun on tullut tuollaiset silmäpussit. Itse pidän enemmän eurooppalaisesta kuin slaavilaisesta kauneudesta, mutta makunsa kullakin.

Vierailija
89/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokaako jere thaikuista jonkun shemalen, jännää vaihtelua jännämiehelle.

Vierailija
90/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kans vituttaa tuo ylimielinen paskantärkeä tyyppi joka kirjoittaa Nannasta Johannana. Se on Nanna, oli realname mikä hyvänsä. Nanna on kutsumanimi ja sillä selvä.

Kerro nyt ihmeessä syy miksi käytät väkisin nimeä Johanna? Virallinen nimi ei ole tarpeeksi hyvä syy, koska eri kutsumanimi on hyvin yleinen käytäntö eikä kukaan muu tunnista Nannaa Johannaksi. Lisäksi tiedä, että useat muut palstalaiset toivovat sinun lopettavan.

Vierailija
91/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrkky Johanna

Vierailija
92/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan nähdä sen päivän, kun Oksana muuttaa perheineen Suomeen. Ei ainakaan Jeren tuomana.

Vierailija
93/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa ole mitään uutta. Äijä haukkuu yhtä naista toiselle ja toisinpäin. Nyt on nannan vuoro olla se "hullu akka vaatimassa elareita"...  Pelimies pyörittää ketjua siellä ja toista täällä, kun meno alkaa kyllästyttämään yhden kanssa.  Ja golddiggermuijat uskoo kaiken kiltisti.

Vierailija
94/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyrkky Johanna

Ok. Olet vain hiukan sekaisin?

Vierailija
95/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% kirjoittaa Nanna. Joten helppo nähdä, että on 1, joka kirjoittaa Johanna ja joka kirjoittaa 75 % kommenteista Nannasta ja Oksaanasta.

Tästä tulee kohta trolliketju, kun Nanna ja Johanna kannattajat alkavat mittelemään kenen hermot kestää....

Nanna on Nanna on Nanna nannnannaannaannaaaa..

Vierailija
96/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna

Vierailija
97/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa toi Oksana. Joku tosi-tv ohjelma voisi tarttua tähän ja tehdä dokumenttia Oksanasta ja tytöistä kun he muuttavat Suomeen. Mielenkiintoinen henkilöhahmo.

Tai eräs toimittaja voisi mennä yökylään Oksanan ja tyttöjen luo heidän nykyiseen kotiin. Saisi varmasti isot katsojaluvut.

Vierailija
98/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa toi Oksana. Joku tosi-tv ohjelma voisi tarttua tähän ja tehdä dokumenttia Oksanasta ja tytöistä kun he muuttavat Suomeen. Mielenkiintoinen henkilöhahmo.

Tai eräs toimittaja voisi mennä yökylään Oksanan ja tyttöjen luo heidän nykyiseen kotiin. Saisi varmasti isot katsojaluvut.

Aivan loistava idea! Vielä parempi jos Nannakin saataisiin siihen mukaan. Ne kaikki vois asuu samassa talossa keskenään ja olla yhtä suurta perhettä! Karalahti kommuuni. Se kampaajatytsykin ja Ronja vois osallistuu kans. Veikkaan vaan että Jere livistäisi kaukoitään ja jättäisi naiset ja lapset keskenään.

Vierailija
99/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/BTD18_YF3hN/?hl=fi

Stella on kyllä niin suomalaisen näköinen kuin olla ja voi.

Mielestäni on kyllä hyvin itäeurooppalaisen näköinen, esimerkiksi Venäjällä tuon näköiset lapset on hyvin tavallinen näky.

Vierailija
100/392 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksana on kaunis nainen. Ihmettelen miten Karalahti on hänen jälkeensä haksahtanut Johannaan, joka tarvitsee kilokaupalla meikkiä ja feikkihärpäkkeitä näyttääkseen edes hitusen naiselliselta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme