Aika uskomatonta.

On ehkä sairasta ajatella tätä, mutta minusta tämä on oikeasti hämmentävä ajatella tätä.

Kun minun äitini alkoi odottamaan minua, niin vanhempani olivat olleet naimisissa 18 vuotta. Sinä aikana he olivat olleet yhdynnässä varmasti todella monta kertaa ja isäni peniksestä oli jokaisessa siemensyöksyssä lauennut miljoonia siittiösoluja ja äidiltä oli elimistöstä poistunut kuukausittaisten aikana varmasti kymmeniä munasoluja. Sitten kun he suorittivat juuri sen tietyn yhdynnän, jonka seurauksena minä sain alkuni, niin äitini elimistössä odotti juuri oikea munasolu valmiina hedelmöitettäväksi ja isältäni tuli äidin elimistöön taas miljoonia siittiösoluja, joista ehkä vain 100 pääsi munasolun luokse. Sitten niistä siittiösoluista juuri yksi tietty siittiö hedelmöitti sen äidin munasarjasta tulleen tietyn munasolun ja sillä hetkellä elämäni sai alkunsa.

Minusta on käsittämätöntä, että juuri se tietty siittiösolu hedelmöitti juuri sen tietyn munasolun, joista minä sain alkuni. Todennäköisyys sille, että sen hedelmöitti juuri se tietty siittiö oli häviävän pieni yhden suhde todella moneen miljoonaan, sillä yhdessä siemensyöksyssähän on miljoonia siittiöitä. Sitä paitsi tarvittiin juuri tietty äidin munansolu, jonka juuri se tietty isän siittiö hedelmöitti, että tuloksena olin minä. Jos siittiö tai munasolu olisi ollut joku toinen siittiö/munasolu, niin tuloksena ei olisi ollut minä vaan joku toinen ihminen, jolloin minua ei olisi koskaan syntynyt. Siihen kun laskee mukaan, että kuinka moni raskaus menee kesken ennen kuin lapsi on valmis syntymään tai kuinka moni lapsi kuolee kohtuun, syntymässä tai pian syntymän jälkeen, niin sekin lisää epävarmuutta, että olisin syntynyt elävänä ja raskaus olisi kestänyt niin pitkään, että pystyin jäämään henkiin. Sitä paitsi synnyin keskosena ja olin 6-vuotiaana melko vaikeasti sairaskin, niin minusta on todella hämmentävää, että minä olen syntynyt tähän maailmaan ja elän vieläkin nyt reilut 30-vuotiaana.

• ylös 5
  • alas 1

Kommentit (2)

Vierailija

Toisaalta jos juuri se siittiö ei olisi hedelmöittänyt juuri sitä munasolua, niin etpä sinä siitä olisi täällä ihmettelemässä sitten. Niin kävi kaikille miljoonille veljillesi ja siskoillesi, jotka eivät syntyneet, kun sinä ahne ryntäsit ensimmäisenä sinne munasoluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat