Menossa kolmeksi päiväksi miehen luo, joka ei omista tietokonetta eikä televisiota, mitä ihmeen tekemistä keksimme?
Kyseessä on ensimmäinen tapaaminen joten seksi ei tule kysymykseen, kun joku nyt sitä kuitenkin ehdottaa. Pitkä juttu, mutta tiivistettynä tarvitsen majoituspaikan toiselta paikkakunnalta.
Läppäriäkään minulla ei ole, pelkästään älypuhelin mutta olisi töykeää näpelöidä sitä jatkuvasti seurassa.
Mitä tekemistä keksimme? Luulen että tulen kuolemaan tylsyyteen.
Kommentit (16)
Kännykän näpelöiminen seurassa on muutenkin todella noloa.
No imuttelet nahkapamppua tietenkin! Ehkä kevyttä S/M:ää jos mies tykkää, pissaleikit ym. Mielikuvitus on vain rajana.
Ulkoilkaa, kuoputtakaa puutarhaa, tehkää yhdessä ruokaa, menkää baariin, lukekaa toisillenne vuorotellen ääneen, ...
Noo... jos luokseni olisi tulossa nainen kolmeksi päiväksi niin keksisin kyllä meille tekemistä. Oikein keräisin painetta.
Niinpä, miten siinä nyt tutustuu toiseen kun ei ole tietokonetta eikä telkkaria...
Katselette toisianne silmiin ja juttelette toisillenne? Jos puhuttava meinaa loppua, voit vaikka huokailla syvään.
Mä oon elänyt kaksi kuukautta ilman telkkaria ja tietokonetta ja hyvin menee! En tylsisty! Kerrankin näkee mitä muuta elämässä on!
Kuinka hullu pitää olla, että menee kolmeksi päiväksi jonnekin hornan kuuseen vieraan miehen kotiin? Haloo idiootti. Kohta saadaan taas lukea lööpeistä....
Lukittaudutteko te sisälle 3 päiväksi?
Huuda miehen korvaan kolme päivää täböllä.
Tuollaisia on harvassa, hyvä vain että tuollaiselle altistut.