Kuinka ottaa yhteyttä omaan henkioppaaseen?
Kommentit (5)
Älä edes yritä. Pyydä mieluummin Jeesusta elämääsi ja avuksesi.
Pimeyden vallat ovat totta ja kaikki henkioppaisiin yms sekaantuminen johtaa tuhoon, jos ei vielä tässä elämässä niin viimeistään kuoleman jälkeen.
Valitse elämä, valo ja totuus <3
YouTubesta etsit henkiopasmeditaation.
Henkioppaani esiintyy yleensä suuren konvehtirasian muodossa.
Jos uskot noita pelotteluja (kuten tuossa yllä), saatat vahingossa houkutella luoksesi ei-toivottuja vieraita. Varmista siis ensin, että uskomuksesi ovat puhtaat tai pyydä vaikka arkkienkeli Mikaelia suojelemaan sinua henkioppaisiin tutustumisen aikana. Muista, että sinulla on vapaa tahto ja henkimaailma ei voi tehdä sinulle pahaa, ellet tietoisesti tai alitajuisesti anna siihen lupaa. Itse olen lukenut Isä Meidän-rukouksen kolme kertaa ennen näitä sessioita, ja mitään ikävää ei ole päässyt tapahtumaan. :)
Menetelmiä on monia, kannattaa vain rohkeasti kokeilla niitä ja yrittää löytää se sopivin. Yhteys ei välttämättä aukea ihan heti, joten yritä olla kärsivällinen ja luottavainen. Itse saan henkioppaisiin parhaiten yhteyden unissa, mutta monelle toimivat erilaiset meditaatiot tms. Youtubesta löytyy tosiaan hyviä opasvideoita näihin. Valon olennot (henkioppaat, enkelit) ym. tunnistaa korkeista värähtelyistä, positiivisuudesta, totuudellisuudesta ja keveyden tunteesta. Kun saat heiltä viestejä, olosi on rakkaudellisempi ja selkeämpi. Kannattaa alusta asti käyttää tervettä erottelukykyä, sillä kaikki viestit eivät välttämättä tule puhtaimmilta valon olennoilta. Mitään vaaraa tässä ei kuitenkaan ole, sinulla on täysi kontrolli siihen mitä tapahtuu, jos vain hieman perehdyt asiaan ensim. :) Tunnet kyllä itse olotilastasi, kun saat näihin ihaniin valon olentoihin yhteyden. Tsemppiä sinulle etsintäsi kanssa!
Henkiopas tai selvännäkijä ottaa sinuun yhteyttä, jos on hyvä alallaan.