Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin leikata pään irti yskän takia.

Vierailija
30.04.2017 |

Tk:lla vaan voivottelevat, joten sinne on turha mennä, yksityisellä taas hinnat menee niin taivaisiin jos aletaan kaikki tutkimaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahamme on saapunut n. 30 000 moniosaajaa jotka varmasti osaavat auttaa sinua ongelmassasi.

Vierailija
2/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasi vai jonkun muun pään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leikkaa. *ojentaa saksia*

Vierailija
4/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pään jotta tämä yskä loppuisi!

Vierailija
5/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen että leikkaat vaan keuhkot pois.

Vierailija
6/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodeiinipitoista yskänlääkettä/lääkettä (Codesan comp tai ihan Panacod-lääkettä) kannattaa kokeilla. Jos yskä on astmaattinen, saanet avun inhaloitavasta kortisonista tai kortisonikuurista, mutta lääkärikäynti siis vaaditaan.

Vierailija
7/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmästä vastaanottokeskuksesta löytyy hyviä päänleikkaajia.

Vierailija
8/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärvistelen syövän ja vakavan masennuksen vuoksi ihan turhaan, jotta sä voit mennä lääkäriin, mun huostaanotettu teini on samaa mieltä, eli vaadi parempia lääkkeitä!

Vierailija
9/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ihan kauhea yskä ollut jo monta viikkoa. Sitkeää limaa ja keuhkoputkeen sattuu. Onko tällaista nyt liikkeellä enemmänkin? En kans jaksais yhtään enää:(

Vierailija
10/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo salmarikossua niin helpottaa!

Vierailija
11/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu lapsesta asti krooninen kuiva yskä, allergiat testattiin, ei löytyny syytä. Aateltiin että johtuu pölystä / kuivasta huoneilmasta. Välillä kyllä on tehny mieli työntää veitsi kurkkuun. Kodeiini on auttanu ja resilarkin vähän. Tulee jotenkin kausittain, epäsäännöllisesti silloin tällöin. Varmaan myös se jatkuva köhiminen ärsyttää kurkkua ja hengitysteitä joka taas johtaa kutinaan jne...

Astmasta tuskin on kyse kun ei mitään muita oireita oo. Refluxia oon miettiny kun nousee lima kurkkuun aina syötyä ja joutuu röhimään, muutoin siis kuivahkoa köhimistä.

Ei siis ap

Vierailija
12/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen keuhkoputken tulehdukseen saa lääkkeitä edes yksityiseltä. Antavat vasta, jos keuhkokuume tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi