Apua elon peloissani! Olen 18v tyttö ja erosin poikaystävästäni ja nythän uhkailee minua
Eli juttu meni niin, että olimme yhdessä 2 vuotta ja nyt halusin erota, koska en ole pitkään aikaan tuntenut häneen enää mitään.
Ihastuin todella helposti yhteen toiseen ja tajusin, että ei tämä ole mitään oikeaa rakkautta vaan on parempi erota.
Ensin poikaystävä yritti saada minua muuttamaan mieltä (ei halunnut erota)
Hän sai samalla tietää, että mulla on tavallaan toinen ja hän suuttui siitä ihan hirveästi.
Satuin näkemään hänet tänää ja tuli todella vihaisena luokseni huutamaan ja vieläpä aivan selvin päin.
Sanoi, että nyt sinä teit viimisen temppusi, että hänen kanssaan ei leikitä ja tuli todella uhkaavasti kohti, mutta ei tehnyt mitään, koska lähettyvillä oli ihmisiä.
Sanoin, että mitä sä alat mua uhkailla, että jos sä teet mulle jtn niin kyllä ****** hoitelee sut eli (minun uusi poikaystäväni)
Sen jälkeen sanoi, että jos vittu saatana tulee häneen koskemaan hän tappaa sen.
Sanoi vielä, että te, ette tulette molemmat vielä kärsimään ja kovasti ja lähti autollaan tiehensä.
Itse asun vielä kotona, mutta exä jo omillaan.
Olen oikeasti peloissani.
Eron tullessa exästä muuttui aivan hullu! Ei ollut ennen tuollainen.
Kommentit (16)
Vaikuttaa pikemminkin miehiseltä pullistelulta.
Kerro kaikille tutuille ja perheellesi ja soita vaikka Naistenlinjalle ja kysy neuvoa.
No sori nyt vaan, mutta tuo kuulostaa lähinnä naurettavalta hieman yksinkertaisen ihmisen uhittelulta.
Vähän epäilen, että oikeasti..
Mutta mistäs sitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon wt-rähinää. Odotan että loppunäytös tulee lööppeihin.
Hah. Luuletko, että ihmiset eivät ole ihan yhtä v*ttumaisia kaikissa sosiaaliluokissa? Toiset vain osaavat toimia salassa.
Siis uhkailit itse ensin?
No kerro nyt kuitenkin jollekin läheiselle. Jos lähettelee vaikka jotain viestejä niin ota talteen ja tarvittaessa poliisille.
Normaalilta uhittelulta? No ei todellakaan kuulosta.
Ei normaali psyykkisesti terve 18v poika alan noin käyttäytyä.
Olet ollut suhteessa luultavasti ap jokin psykopaatin tai narsistin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Onko ex sähläm?
Joo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ex sähläm?
Joo on.
Ei ole.
Ap
Voi tuollaisen pikkupoikasen uhittelua.
Penttujahan te 18 v: t olette vielä.
Poika kokee nyt tulleensa huonosti kohdelluksi ja uhakailee ja esittää kovaa, mutta samalla puree huulia yhteen ettei purskahda katkeraan itkuun.
Muutenkin jos tekisi teille jtn niin miksi varoittaisi teitä siitä?
Teitähän sillä vain auttaa. Luultavasti haluaa pelotella vain.
T. Mies40
Exäsi on mustasukkainen ja hölmö kostonhimoinen. Ilmoita poliisille..
Kunnon wt-rähinää. Odotan että loppunäytös tulee lööppeihin.