Tein ruokaa ja mies kertoi mielipiteensä
"Hyi ***** mitä toi on?!" Maistamisen jälkeen: "Täähän onkin hyvää!"
Tein wokkia jossa oli naudan paistisuikaleita. Ei oikein kiinnosta enää ruoanlaitto.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tässä taas on? Mies ei ole ennen nähnyt wokkiruokaa ja se näytti hänestä epäilyttävältä. Suostui ilmeisesti kuitenkin maistamaan ja tykkäsi, kehui jopa hyväksi. Vedä se herne pois sieltä nenästäsi.
Ei ole ennen nähnyt wokkiruokaa on vähän sama kuin ei ole ennen nähnyt kännykkää. Vuosi 2017, kamoon nyt! Wokkiruokaa on jo ala-asteen ruokailussa.
Asutteko yhdessä? Jättäisin kyllä jo tuon perusteella... mitkä ne miehen hyvät puolet on?
Noin pienestä otat herneet nekkuun? Voi voi..
Vierailija kirjoitti:
Asutteko yhdessä? Jättäisin kyllä jo tuon perusteella... mitkä ne miehen hyvät puolet on?
Työssäkäyvä, antaa läheisyyttä, älykäs, hyvännäköinen. Ap
Asutaan yhdessä. Ruoanlaitto on ihan vapaaehtoista puuhaa ja teen sitä tosiaan myös työkseni. Ap
Paljonko ko. lapsimiehellä on ikää.
Tää nyt on vähän vaikee. Jos mies kerran sanois noin ja olis outoa ruokaa niin en mä tosta hernettä nenään vetäs. Jos taas jatkuvasti, kuten sanot alistaa ja mitätöi niin lähde kävelemään. Elämä on liian lyhyt tuollaseen mieheen tuhlattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Heli Vaarasen kolumni: Täyden kympin puoliso
Tässä on hyvän parisuhteen salaisuus. Puhu miehellesi ja kysy miksi hän uskoo sinun olevan huono ruuanlaittaja.
Juu, mutta tuo toimii vain jos molemmat ovat rauhallisia. Vai kuinka kauan katselisit miestä joka aina haukkuu sinut, ja itse sanot vain "niin, voi että." kun hän mokaa. En minä katselisi hetkeäkään, samanlaista rauhallista ja toista syyttelemätöntä sen sijaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ko. lapsimiehellä on ikää.
33. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ihminen sanoo toisen ruuasta maistamatta "Hyi vittu!!"? Okei.
Jos tämä oli yksittäinen kerta, en vielä hermostuisi, mutta jos ns normaalia, niin vakava keskustelu asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvän parisuhteen salaisuus. Puhu miehellesi ja kysy miksi hän uskoo sinun olevan huono ruuanlaittaja.
Juu, mutta tuo toimii vain jos molemmat ovat rauhallisia. Vai kuinka kauan katselisit miestä joka aina haukkuu sinut, ja itse sanot vain "niin, voi että." kun hän mokaa. En minä katselisi hetkeäkään, samanlaista rauhallista ja toista syyttelemätöntä sen sijaan kyllä.
Ei hän oikeastaan haukukaan vaan ignooraa yleensä täysin jonkin tekemisen tai naureskelee sille. Tai jos tarvitsisin henkistä tukea tulee hän neuvomaan miten jokin asia tulisi tehdä vaikkei itsekään osaisi.
Hän myös kehuu itseään tyyliin siitä jos joi lauantaina "vain" 12 kaljaa ja muutaman tuopin baarissa päälle kun on tällöin mielestään onnistunut vähentämään kaljoittelua.
Minä taas en saa kehuja juuri mistään paitsi jos laittaudun baariin. Silloinkin hän tosin jättää usein yksin pöytään kun viihtyy tupakkakopissa tai kavereilleen juttelemassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ihminen sanoo toisen ruuasta maistamatta "Hyi vittu!!"? Okei.
Monissa asioissa on kyvykäs. Viisas, ei. Ap
Juttele tosiaan miehen kanssa, että pahoitat mielesi tuollaisista kommenteista. Omalle miehelleni jäi eräästä työpaikasta päälle jatkuva kiroileminen, riitti kun kerran sanoin, että en tykkää tuommoista kotona kuunnella, niin siihen loppui.
Luultavasti arvostaa sinua kyllä, mutta ei osaa sitä tuoda esille.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa taas myötähäpeä tuosta Vaarasen kolumnista. Kirjoittikohan hän itsestään vai luuleeko hän, että naiset ovat tuollaisia? Ajatus on ok, mutta tuo esitystapa...
Vierailija kirjoitti:
Kuule, vastaavassa tilanteessa saisin väitellä jo siitä, että saan miehen mukaan autokaupoille. Yhdessä jos tehdään ruokaa saan kuulla koko ajan kritiikkiä ainesosista, mausteista, kaikesta. Ap
Juu ero on ihan hyvä idea...Ps. Tuo stoorin akka kuulostaa rasittavalta kiukuttelijalta.
Mies on aina "huolissaan" minun käytöstavoistani...! Ap
Jos joku ihmettelee mitä oikein ulisen täällä pohdin vain olenko hullu ja kuvitellut miehen kohtelevan minua huonosti. Vastausten perusteella mies kohtelee minua ilmeisesti normaalisti.
On kai normaalia sättiä toisen tekemisiä koko ajan..? Että jos ruoka näyttää hassulta saa kiroilla ja haukkua maistamatta. On se ihme, että sinkkutalouksien määrä on kasvussa ja hyi**ttu-miehen tilalle otetaan mieluummin lemmikkieläin.
Kerrotaan vielä, että mies suhtautuu epäillen ihan kaikkeen mitä teen. Olen muuttunut araksi ja epävarmaksi. Ap