Kerro miten tapasit miehen (ei seurustelusuhde), mitä tapahtui ja asiat eteni kun viimeksi päädyit miehen kanssa sänkyyn
Viimeisin kerta kun mies jonka kanssa et seurustellut
Kommentit (17)
Se perinteinen, työkaverin kanssa flirttiä, yhteinen työmatka, nainen tuli huoneeseeni illallisen jälkeen ja siitä sitten. M42
Näin baarissa todella komean ja ystävällisen näköisen miehen, jolle menin juttelemaan. Taisin vähän kehua häntä. Juttelimme niitä näitä, ja mies kysyi haluaisinko jatkaa iltaa jossain muualla kuin kovassa melussa. Kävelimme lyhyen matkan minun luokseni, joimme lasilliset ja harrastimme seksiä. Aamulla mies vielä suuteli minua ja kiirehti matkoihinsa. Oli mukavaa ja mies oli oikein miellyttävä.
Meillä oli friends with benefits -suhde erään miehen kanssa. Muutin toiselle puolen Suomea ja suhde katkesi. Mies muutti vähän myöhemmin naapurikaupunkiini, ja tapasimme hänen luonaan juuri ennen kuin tämä muutti taas seuraavaan paikkaan. Huonoa seksiä muuttosiivon keskellä.
Työpaikalla pitkään jatkunut flirtti johti seksiin kun jäimme ensimmäistä kertaa kahden töihin. :)
Ap on se mies, joka yrittää kysellä, miten naisilta saa seksiä. Kun ei ole kokemusta, miten sellainen prosessi etenee. Ja josko vapun kunniaksi saisi, ihan sama keneltä, kunhan on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on se mies, joka yrittää kysellä, miten naisilta saa seksiä. Kun ei ole kokemusta, miten sellainen prosessi etenee. Ja josko vapun kunniaksi saisi, ihan sama keneltä, kunhan on nainen.
Oletko vainoharhainen
Vierailija kirjoitti:
Näin baarissa todella komean ja ystävällisen näköisen miehen, jolle menin juttelemaan. Taisin vähän kehua häntä. Juttelimme niitä näitä, ja mies kysyi haluaisinko jatkaa iltaa jossain muualla kuin kovassa melussa. Kävelimme lyhyen matkan minun luokseni, joimme lasilliset ja harrastimme seksiä. Aamulla mies vielä suuteli minua ja kiirehti matkoihinsa. Oli mukavaa ja mies oli oikein miellyttävä.
Haluaisin itsekin tällaisia yhden yön juttuja. Mä olen törmännyt vain idiootteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin itsekin tällaisia yhden yön juttuja. Mä olen törmännyt vain idiootteihin.
Jos vaihdat baaria? Ei kai muuta voi tähän vastata?
Baarissa aloin juttelemaan miehen kanssa baaritiskillä. Juttu jatkui koko illan samassa pöydässä ja pilkun jälkeen samassa sängyssä. Vaihdettiin kyllä numeroita ja viestiteltiin, mutta toisella tapaamisella selvisi, että miehellä oli omakotitalo, vaimo ja kaksi lasta toisella paikkakunnalla ja se "poikamieskaksio", jossa olin käynyt, oli työsuhdekämppä, jossa hän asui viikot, koska oli töissä minun kotikaupungissani. Siihenhän se juttu sitten kuoli ja kyllä otti aivoon pitkän aikaa miehen epärehellisyys.
Sen jälkeen päätin, etten enää yhden illan tuttavuuden jälkeen sänkyyn hyppää, vaan haluan tutustua kunnolla ensin. Sen päätöksen olen pitänyt, vaikka viiden vuoden selibaatti siitä oli seurauksena. :D
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla pitkään jatkunut flirtti johti seksiin kun jäimme ensimmäistä kertaa kahden töihin. :)
Perinteinen varattujen kutemispaikka. Pikku firma ja työkaverina nainen. Siis jos mies kyseessä. Heh!
Duunireissut ovat parhainta! On se työmatka tai vapaa-ajan juttu. Siellä sattuu ja tapahtuu, jos vain haluaa.
Oltiin baarissa, suhteellisen tuttu mies, pyysi jatkoille juomaan, menin m, ei juotu vaan pantiin.
Vierailija kirjoitti:
Siitä sain idean. Mutta itse saan usein. Ap
Vierailija kirjoitti:
Duunireissut ovat parhainta! On se työmatka tai vapaa-ajan juttu. Siellä sattuu ja tapahtuu, jos vain haluaa.
Miehelle duunimatkat on parhaita. Tuttuja naisia saa helpommin kuin vierailta baarista. Hankaluutena voi olla sitten että nähdään töissä säännöllisesti voi olla joissakin tilanteissa kiusallista.
Jos on maksullinen mies niin onko se tarina tähän?