Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos minulla olisi kumppani...

Vierailija
30.04.2017 |

Tehdäänkö tällainen ketju johon kirjoitetaan asioita joita tekisimme jos meillä olisi kumppani? Tämä olisi haaveilua varten, joten naljailut muiden viesteistä voi jättää lähettämättä ja jos niitä pyynnöstä huolimatta tulee, saa olla kuin niitä ei olisikaan. Katsotaan löytyykö mammoista samanlaisia hupsuja 😄

Aloitan:

Jos minulla olisi kumppani, heräisin joka aamu keittämään hänelle kahvit, pyyhkisin unihiekat silmistäni ja suhtautuisin tehtävääni oikeanlaisella hartaudella, kuin maailman pelastuminen riippuisi siitä.
(jos hän joisi kahvia)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani, hänen pitäisi olla minulle mieliksi, mutta voisinkin sitten syyttää häntä kaikesta? Eikö olekin ristiriitaista? Aika monen kannattaisi olla vaan itsekseen.

Vierailija
2/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani, lupaisin puhua hänelle aina totta, silloinkin kun tietäisin ettei sanomani ole mieluista kuultavaa. Hänen ei koskaan tarvitsisi miettiä mitä mieltä olen oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

... en koskaan sanoisi: te miehet aina

Vierailija
4/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani, jättäisin sen.

Vierailija
5/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani, lupaisin pitää itsestäni huolta.

Vierailija
6/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani, yrittäisin tehdä kaikkeni etten tulisi päästäneeksi ketään väliimme.

Vierailija
7/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani niin söisimme nyt parvekkeella lettuja mansikkahillolla :p

Vierailija
8/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi kumppani niin söisimme nyt parvekkeella lettuja mansikkahillolla :p

Ihana!

Vierailija
9/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani jonka kanssa saunoa, varmasti jaksaisin lämmittää sen joka lauantai.

Vierailija
10/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani, haluasin varmistaa, että se on ehdottoman luotettava ja rehellinen, puheissaan ja teoissaan.

Vierailija
11/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani, ottaisin hänet mukaan matkalle joka minun on pitänyt tehdä jo pitkään.

Vierailija
12/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani niin harrastaisin joka aamu aamuseksiä hänen kanssaan. Aamuseksi on ihan parasta.

Jos minulla olisi kumppani antaisin hänelle omaa aikaa enkä vahtisi mustasukkaisesti hänen menojaan.

Vierailija
13/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani niin panisin sitä.

Vierailija
14/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀

Vierailija
15/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani, ehkä hymyni tulisi suun lisäksi silmistä, kun seison lapsen kanssa kassalla ja myyjä sanoo Rouva.

Vierailija
16/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saisi mitään tehtyä, koska vain makaisin sängyssä pussailemassa hänen kanssaan.

Vierailija
17/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

... söisin varmasti yhtä paljon suklaata kuin nytkin. Jos hän pitäisi myös suklaasta, sitä pitäisi vain olla enemmän.

Vierailija
18/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kumppani elämäni olisi täydellistä.

Vierailija
19/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki tuli jo. Samaa mieltä.

Vierailija
20/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi kumppani, hänen pitäisi olla minulle mieliksi, mutta voisinkin sitten syyttää häntä kaikesta? Eikö olekin ristiriitaista? Aika monen kannattaisi olla vaan itsekseen.

Itsekseen tässä ollaankin, mutta joudun tuottamaan sinulle pettymyksen; vielä en ole lopettanut haaveilemasta.