Enkelit ei anna metkkejä
Olen yrittänyt viestiä enkeleiden kanssa, mutta mistä tiedän, että heitä on lähelläni? En ole nähnyt mitään merkkejä esim. höyheniä, kolikoita tai muuta. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (105)
Riivaajahenkien kanssa ei kannata olla tekemisissä. Rukoilkaa Jeesusta Kristusta joka sovitti syntimme Golgatan ristillä 🙏
Vierailija kirjoitti:
Riivaajahenkien kanssa ei kannata olla tekemisissä. Rukoilkaa Jeesusta Kristusta joka sovitti syntimme Golgatan ristillä 🙏
Että sinäkin jaksat, olette ihan kujalla. Rukoilette elämänne ohitse.
En ole saanut aikoihin mitään merkkejä henkimaailmasta/enkeleiltä. Merkki siitä että kaikki on suht hyvin.
Kun elin todella raskasta ja epätoivoista ajanjaksoa elämässä, sain merkkejä. Tapahtui vääryyksiä joihin en itse voinut vaikuttaa. Merkeistä sain voimaa jaksaa ja tiedon etten ole yksin. Kuulostaa hullulta I know.
Ensimmäisen merkin enkeliltä sain yli 20 vuotta sitten ollessani vaarassa, varoituksen. Siitä lähtien olen uskonut tähän juttuun. Meitä on paljon.
Vaikka tuntuu vaikealta uskoa, suosittelen suhtautumaan asiaan avoimesti. Ihminen joka kieltää henkimaailman, ei voi koskaan kokea mitään yliluonnollista.
Jos kuoleman jälkeistä elämää ei ole, miksi niin monet kuvaavat kuolemanrajakokemukset samalla tavalla? Monet kuolleet ovat pystyneet tarkasti kertomaan mitä elvytyksessä tapahtui ja mitä siellä on puhuttu. Miten se on mahdollista? Minusta merkittävä todiste kuoleman jälkeisestä elämästä.
Yleisiä piirteitä kuolemanrajakokemuksissa
Monet NDE:t sisältävät seuraavia elementtejä:
Irtautuminen kehosta: Kokemus siitä, että "leijuu" oman kehon yläpuolella ja näkee tapahtumat ulkopuolelta.
Valotunnelin näkeminen: Matka kohti kirkasta valoa tai tunnelia.
Rauhan ja rakkauden tunne: Syvä rauha, rakkaus ja hyväksyntä.
Kohtaaminen olentojen kanssa: Joidenkin mukaan he tapaavat edesmenneitä läheisiä, enkeleitä tai muita henkisiä olentoja.
Elämän katsaus: Nopeutettu "elämänfilmi", jossa henkilö kokee uudelleen merkittäviä hetkiä elämästään.
Rajan kokemus: Kokemus siitä, että ei voi tai ei saa mennä pidemmälle usein tämä liittyy päätökseen palata elämään.
Sinun täytyy hyväksyä se että pahaa tapahtuu. Hyväksy se elämä.