Enkelit ei anna metkkejä
Olen yrittänyt viestiä enkeleiden kanssa, mutta mistä tiedän, että heitä on lähelläni? En ole nähnyt mitään merkkejä esim. höyheniä, kolikoita tai muuta. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusolennot ovat sellaisia.
Voihan niitä sellaisenakin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ne eivät osaa arvostaa mitään ja kiusaaminen on kivaa, liekö heillä mielikuvituksellisuutta itsellänsä lainkaan.
Jumalaa tuskin on olemassa. Lopeta siis murehtiminen ja nauti elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusolentoina niitä kannattaa pitää. Koska sitä ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa tuskin on olemassa. Lopeta siis murehtiminen ja nauti elämästä.
Jos murehtii asiasta niin silloinhan tämä neuvo on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusolentoina niitä kannattaa pitää. Koska sitä ne ovat.
Aina saa suositella mutta suosin omiakin aivoja.
Näkeminen ei vaadi mielikuvitusta vaan sitä vain näkee.
Näkijä
Saunatonttu, enkeli, maahinen.. Ihan samanlaista hölynpölyä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaan unohtaisit tuollaisen new age -hömpän ja rukoilisit Raamatun Jumalaa, joka on ainoa todellinen ja keskuudessamme toimiva jumala.
Anna mun kaikki kestää että tätä kommenttia on 10 yläpeukuttanut xDD te uskovaishihhulit olette niin naurettavia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaan unohtaisit tuollaisen new age -hömpän ja rukoilisit Raamatun Jumalaa, joka on ainoa todellinen ja keskuudessamme toimiva jumala.
Anna mun kaikki kestää että tätä kommenttia on 10 yläpeukuttanut xDD te uskovaishihhulit olette niin naurettavia
On niin monta mielipuolta ettei tiedä mihin uskoa.
Näkijä
Älä viesti enkeleiden kanssa. Enkelit on vain Jumalan palvelijoita. Rukoile Jeesusta.
Vierailija kirjoitti:
Älä viesti enkeleiden kanssa. Enkelit on vain Jumalan palvelijoita. Rukoile Jeesusta.
Miksi en voisi viestiä enkelten kanssa jotka palvelevat Jumalaa mutta rukoilisin kuitenkin Jeesusta joka ei voi itse auttaa minua? Itsesabotaasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en voisi viestiä enkelten kanssa jotka palvelevat Jumalaa mutta rukoilisin kuitenkin Jeesusta joka ei voi itse auttaa minua? Itsesabotaasia.
https://www.gotquestions.org/Suomi/enkeleille-rukoileminen.html
Vierailija kirjoitti:
Henkimaailma on ihan yhtä todellinen kuin tämä meidän maailmamme on. Enkelit ja muut henkimaailman oppaat ovat auttamassa meitä tässä maailmassa jotta avautuisimme korkeammalle valolle ja tietoisuudelle. Sillä meitä kaikkia rakastetaan hyvin paljon ja kotiinpaluutamme odotetaan jo kotona.
Jos näin on niin miksi elämä on suitsuttanut minua täydellisesti pois raiteiltaan? Olen 35v nainen. On tapahtunut niin ilkeitä ja epäreiluja asioita. En oo mitään saanut elämältä. En työpaikkaa, ei perhettä, ei puolisoa, ystävät yhtäkkiä vaa on lähtenyt.
Elän sellaisessa henkisessa surussa ja kurjuudessa ja joka päivä mietin et haluan vaa pois.
Miksi olen näin hylätty? Tämä ei oo vaa sanahelinää vaan ihan oikeasti.
Kaikenlaista paskaa sitä ihmiset uskookin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkimaailma on ihan yhtä todellinen kuin tämä meidän maailmamme on. Enkelit ja muut henkimaailman oppaat ovat auttamassa meitä tässä maailmassa jotta avautuisimme korkeammalle valolle ja tietoisuudelle. Sillä meitä kaikkia rakastetaan hyvin paljon ja kotiinpaluutamme odotetaan jo kotona.
Jos näin on niin miksi elämä on suitsuttanut minua täydellisesti pois raiteiltaan? Olen 35v nainen. On tapahtunut niin ilkeitä ja epäreiluja asioita. En oo mitään saanut elämältä. En työpaikkaa, ei perhettä, ei puolisoa, ystävät yhtäkkiä vaa on lähtenyt.
Elän sellaisessa henkisessa surussa ja kurjuudessa ja joka päivä mietin et haluan vaa pois.
Satuolentoihin uskominen tuskin sinun elämääsi korjaa paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.gotquestions.org/Suomi/enkeleille-rukoileminen.html
En lue mitään turhaa koska tiedän miten asiat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tiedät itse miten olet elänyt ja tiedät itse miksi asiat ovat miten ne ovat. Kukaan ei saa mitään mitä ei ansaitse mutta sinullahan on elämää vielä edessäkin päin. Ethän vain valita huvin vuoksi? Ei me kaikki muutkaan niin saada asioita tai ihmisiä mutta kannattaa keskittyä vain hyvinvointiin ja elämästä nauttimiseen. Kaikki eivät myöskään tarvitse samoja asioita. Vaikea sanoa tarkemmin.