Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkelit ei anna metkkejä

Vierailija
30.04.2017 |

Olen yrittänyt viestiä enkeleiden kanssa, mutta mistä tiedän, että heitä on lähelläni? En ole nähnyt mitään merkkejä esim. höyheniä, kolikoita tai muuta. Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista paskaa sitä ihmiset uskookin.

Kyllä ja kaikenlaisten paskojen syiden takia ne ihmiset kaiken sitten kieltävätkin.

Vierailija
82/105 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on että enkelit ovat universaaleja korkeamman tason energioita, riippumatta siitä mihin uskontoon kuuluu. He auttavat kaikkia ja näyttäytyvät kaikille, jos on avoin. Olen tuntenut heidän läsnäolonsa vaikeina hetkinä ja auttavat ennemmin havahtumaan rakkauden tunteeseen, joka lievittää monenlaisia ongelmia elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on että enkelit ovat universaaleja korkeamman tason energioita, riippumatta siitä mihin uskontoon kuuluu. He auttavat kaikkia ja näyttäytyvät kaikille, jos on avoin. Olen tuntenut heidän läsnäolonsa vaikeina hetkinä ja auttavat ennemmin havahtumaan rakkauden tunteeseen, joka lievittää monenlaisia ongelmia elämässä.

Kyllä sen näinkin voi sanoa.

Omasta ymmärryksestäni käsin voin kuitenkin sanoa että he eivät vain auta meitä joinakin enkeleinä vaan todellakin tietoisina siitä mitä he tekevät.

Meillä on jokaisella samat aistit olemassa, jotkut sanovat kyvyt aistia mutta emme saa kaikki samoja kokemuksia vaikka haluaisimmekin ja kovasti. Siltikin kannattaa toivoa jos asia kiinnostaa.

Näkijä 

Vierailija
84/105 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta ymmärryksestäni käsin voin kuitenkin sanoa että he eivät vain auta meitä joinakin enkeleinä vaan todellakin tietoisina siitä mitä he tekevät.

Meillä on jokaisella samat aistit olemassa, jotkut sanovat kyvyt aistia mutta emme saa kaikki samoja kokemuksia vaikka haluaisimmekin ja kovasti. Siltikin kannattaa toivoa jos asia kiinnostaa.

Näkijä 

Todellakin ovat tietoisia ja heidän tosiasiallista toimintaa emme voi täysin kuitenkaan ymmärtää, koska he ovat korkeammalla tasolla. Mutta kysymys kuului miten he näyttäytyvät niin näin on omalla kohdallani käynyt monta kertaa elämän aikana. 

Vierailija
85/105 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkijä 

Todellakin ovat tietoisia ja heidän tosiasiallista toimintaa emme

Kyllä he voivat näyttäytyä vaikka paljonkin, ehkä osaat itse ajatella niitä syitä. Kaikki on aina henkilökohtaista.

Kyllä minä tiedän toiminnan kuten juuri annoin ymmärtää mutta olet sen suhteen oikeassa että minäkin olen ihminen ja elän ihmisen elämää joten en tiedä aina kaikkea mitä tapahtuu, sitä miksi se tapahtuu tai sitä mitä tapahtuu tulevaisuudessa koska eihän sellaista elämää voisi kukaan elää jos tietäisi koko ajan tapahtumista kaiken.

Näkijä 

Vierailija
86/105 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
87/105 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saaneet enkeleiltä merkkejä nyt viime aikoina?

Vierailija
88/105 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Grace taas spämmää niillä iänikuisen vanhoilla typerillä valehtelutarinoillansa.....

Vierailija
89/105 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saaneet enkeleiltä merkkejä nyt viime aikoina?

Kuvasin orbeja. Sain yhden hienon videonpätkän.

Vierailija
90/105 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan enkeleitä merkkejä, jostakin syystä niitä en tahdo saada...

Vierailija
91/105 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
92/105 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puliveivari ja sen ryyppyporukka kehitti ihan hauskan tarinan jumalasta ja enkeleistä.

Vierailija
93/105 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala vastaa omalla ajallaan.

Vierailija
94/105 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se sitten vastaa, onko varmuus että saa merkkejä?

Vierailija
95/105 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä pullo viinaa niin varmasti saat vastauksia. Peukulla saat parhaiten ja nopeasti.

Vierailija
96/105 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä pullo viinaa niin varmasti saat vastauksia. Peukulla saat parhaiten ja nopeasti.

Kaiken sinäkin uskot. Ainoa varteenotettava merkki on varmasti kyyti sairaalaan. 

Vierailija
97/105 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken sinäkin uskot. Ainoa varteenotettava merkki on varmasti kyyti sairaalaan. 

Paitsi sen juopon kertomuksiin jumalasta ja palavista pensaista.

Vierailija
98/105 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei voi tietää miten se vastaa mutta sen huomaa kyllä sitten. Varmuutta ei ole että saa merkkejä. Merkkejä voi myös saada niin ettei itse tajua niitä merkeiksi jos ei vaikka usko tarpeeksi ja ajattelee kaikki asiat kriittisesti. Pitää olla avoin mieli että huomaa merkit.

Vierailija
99/105 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rukoillut joka ilta mutta silti tapahtuu toinen toistaan pahempia asioita. Uskoani koetellaan juuri nyt mutta ajattelen sen kuuluvan asiaan. Uskon että minua testataan tällä hetkellä että uskonko oikeasti vai menetänkö uskoni kun pelkkää pahaa tapahtuu. Uskon silti että asiat vielä järjestyvät vaikka tällä hetkellä on todella toivoton olo. 

Vierailija
100/105 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rukoillut joka ilta mutta silti tapahtuu toinen toistaan pahempia asioita. Uskoani koetellaan juuri nyt mutta ajattelen sen kuuluvan asiaan. Uskon että minua testataan tällä hetkellä että uskonko oikeasti vai menetänkö uskoni kun pelkkää pahaa tapahtuu. Uskon silti että asiat vielä järjestyvät vaikka tällä hetkellä on todella toivoton olo. 

Rukoilu ei auta poistamaan tapahtumia, rukoilu on vain sinun omaa turvallisuudenhakuasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi