Puu-Käpylän ja Puu-Vallilan talojen äänieristys?
Hei, olen tulossa täältä pohjoisesta kesäksi töihin Helsinkiin, ja olen luultavasti saamassa vuokralle asunnon noilta alueilta (Vallilasta on jo tarjottu, mutta mieluummin haluaisin Käpylään). En ikinä ole käynytkään puisessa talossa, jossa on useita asuntoja, ja nyt hieman mietityttää, onko noin vanhoissa taloissa minkäänlaista äänieristystä. Edellisestä kodistani muutin juuri siksi, että naapurin jupina kuului liian hyvin makuuhuoneeseeni. En haluaisi, että sama toistuu taas... Onko Käpylän ja Vallilan taloilla jotain eroa tai onko eroa sillä, onko kyseessä kaupungin omistama vuokratalo vai sellainen, jossa on omistusasuntoja? Se Vallilasta alustavasti tarjottu yksiö taisi olla kaupungin omistuksessa.
Olisi niin ihana saada viettää kesä "maalla" kaupungissa, mutta nyt tosiaan alkoi mietityttää, pitäisikö sittenkin pelata varman päälle ja asua kerrostalossa...
Miski ap et kysy siltä jolta vuokraat? Hän varmaan osaa kertoa parhaiten sen asunnon "naapuriäänet. Itse asun vanhassa talossa ja kyllä äänet kuuluu helposti läpi, mutta jos ok naapurit niin osaavat olla 22-7 hiljaa ja antaa naapureille yörauhan.