Te jotka ette dokaa, miten vietätte tänään vappuaattoa?
Kommentit (55)
Selaamalla AV:ta ja väittämällä muille, että minulla on elämä.
Kotona katson leffoja,syön munkkeja ja käyn koiran kanssa lenkillä. Ja huomenna herään 5.30 töihin.
Plärään vauva.fi, pelaan rs ja syön hyvää ruokaa
Menen illalla kaverin tupareihin/vappubileisiin. Miksi raittius estäisi mua tekemästä ihan mitä tahansa?
Meen treffeille tinderissä tapaamani miehen kanssa illemmalla.
Raskaana oon ja selaan vaikka vauva-palstaa
Suurimman osan päivästä makaan vaan sängyssä. Illalla ajattelin katsoa yhden leffan. Tylsää on mutta minkäs teet. Kavereita ei ole ollut vuosiin.
Ollaan vaan kotona. Lapset jo teini-iässä, joten eivät kaipaa mitään ilmapalloja ja serpentiiniä. Leivon munkkeja jossain kohtaa, mutta muuten tää on meille ihan tavallinen päivä, samoin huominen.
Kuten normaalia sunnuntaita. Löhöilen sohvalla vauvan kanssa ja selaan nettiä kännykällä.
Töissä iltavuorossa. Eipä oikeastaan haittaa, kun ei ollut muutenkaan suunnitelmia ja sää on aika kökkö.
Siivosin kodin tuossa äsken, pesen pyykkiä, teen ruokaa. Lapselle tulee kaveri yöksi. Kaupassa pitäisi käydä. Vietän vappua siis normaalia perhe-elämääni viettäen. Dokaus kuului opiskeluaikoihin noin 25 vuotta sitten. On älyvapaata tuhlata vapaapäiviä juomiseen ja krapulaan.
Vappu ei ole mulle erityisen merkityksellinen juhla, joten olen ihan vain kotona. Siivoan kaappeja, teen hyvää ruokaa, käyn saunassa, katson leffan tai jotain sarjaa ja mitä ikinä keksinkään. Huomenna sama juttu.
Vien nuorison lentokentälle, sitten heitän miehen illalliselle kollegojensa kanssa ja lähden iltalenkille. Tässä maassa ei vappua vietetä.
Käyn lenkillä, laitan hyvää ruokaa ja käyn kuntosalilla. Luen, neulon, kuuntelen hyvää musiikkia ja kirjoitan. Nautin vapaapäivästä :)
Wowitan ja meen lenkille.