Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette dokaa, miten vietätte tänään vappuaattoa?

Vierailija
30.04.2017 |

Niin?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-30 bileisiin Hesan keskustaan.

Vierailija
22/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin munkkeja aamulla, nyt katsellaan telkkaria ja kohta lähdetään pihalle. Sitten grillataan hyvää ruokaa ja varmaan katsotaan jotain leffaa illalla. Ja niitä munkkeja syödään pitkin päivää. Holiton skumppakin avattiin tuossa aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengaan netissä, käyn lenkillä, katselen Buffy vampyyrintappajan 6. kautta, syön sipsejä ja vihannestikkuja dipillä, juon ehkä illemmalla pari siideriä (minun mielestäni 2 pientä ei ole dokaamista). Vaihdan ehkä verhot, pesen ehkä koneellisen pyykkiä. Saatan käydä saunassa.

Kaveripiiri on jakaantunut perheellisiin, jotka viettävät tietysti vapun perheensä kanssa, ja bilettäjiin, jotka vetäisevät boolit kupoliin ja painelevat taksilla yökerhoon. Kumpikaan ei oikein kiehdo minua, joten hengaan kotona.

Vierailija
24/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksin miehen kanssa, mies menee yövuoroon töihin, joten todennäköisesti nukkuu huomisen päivän. Käydään illalla saunassa. Mä katson Areenasta jotain yksinäni ja syön muutaman munkin siman kanssa. Lapsiakin löytyy, kaksi tosin asuu jo omillaan ja tuo kuopus, joka pitää jalkojaan vielä meidän keittiönpöydän alla, menee kavereittensa kanssa omia menojaan, on 18v.

Vierailija
25/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen pääsykokeisiin, syön hyvin ja palstailen.

Vierailija
26/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän ihan normaalia sunnuntaita kotona. :) Eipä tässä ihmeitä tarvita.

Vierailija
27/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa.

Vierailija
28/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenissä ja kaipaisin tilaani sokeria.

Kaapissa ei ole keksejä ja munkitkin söin jo eilen.

Kävisin kaupassa, mutta sattuu.

Vierailija
29/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenissä ja kaipaisin tilaani sokeria.

Kaapissa ei ole keksejä ja munkitkin söin jo eilen.

Kävisin kaupassa, mutta sattuu.

Vierailija
30/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan "juhlinut" vappua, se on lähinnä lasten juhla. Kun olin lapsi oli aina naamiaiset mihin mentiin. Oli äidin tekemiä simaa ja rinkeleitä, niitä en osaa itse tehdä joten ei yleensä ole. Sitten oli serpentiiniä ja ilmapalloja joskus, esikoinen niitä halusi laittaa ennen, mutta nyt hän ei asu kotona enää ja nuo nuorimmaiset ei ole vapusta puhuneet mitään, niin en ole turhaan mitään alkanut hössöttää.

Tässä olen koneella venynyt ja miettinyt että pitää alkaa siivota, tymppii kun pihalla sataa lunta koko päivän. Eilen kävin ostamassa orvokkeja, olis voinu laittaa ne jo kukkapenkkiin mutta en laittanut kun tiesin että tänään sataa lunta. Yleensä mulla on tähän aikaan ollut jo orvokit laitettuna.

Tämä vappu on ihan turha "juhla", siinä kuin loppiainen, helatorstai ja juhannuskin. Ainoat kirkolliset juhlat joita pitäisi viettää jotenkin on joulu ja pääsiäinen ja maallisista itsenäisyyspäivä. Ennen ihmiset tarvitsivat pyhiä lepoon ja ehkä söivät parempia ruokia kun muuten oli köyhää, nykyään nämä kaikki, joulu ja pääsiäinen mukaanlukien on vaan alkoholin liikakäyttäjien tekosyitä juoda vielä enemmän viinaa.

Vierailija
31/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään lenkille, syödään pihviä ja salaattia, simaa ja munkkeja. Illalla katsotaan leffa.

Vierailija
32/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä vappua mitenkään. Jokainen lapsi sai oman foliopallon. Siinä koko vapun vietto.

Vierailija
33/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä. Kohta exä tuo lapset ja käydään kaikki pizzalla. Ilta lasten kans kotosalla, ne varmaan roikkuvat netissä. Katson telkkua, ehkä otan pari siideriä.

Vierailija
34/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveässä krapulassa koska dokasin eilen ja tänään en enää jaksa. :( 

Vierailija
35/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähden lenkille. Sitten iltapäivätorkut ja illaksi/yöksi töihin. Lapset on isovanhemmilla.

Vierailija
36/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Pakko jonkun siivota känniläisten sikailijoiden jätökset ennen kuin arki ja valitus alkaa.

Vierailija
37/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kotoilua, ehkä vähän töitä pitää tehdä. Tippaleivät jo aamulla paistettu ja syöty lasten kanssa. Illemmalla kokataan hyvää ruokaa ja varmaan lasi pari kuohuvaa puolison kanssa. (Lasi pari kuohuvaa ei siis mielestäni dokailua) Hauskaa vappua kaikille!

Vierailija
38/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ostamassa kahet farkut ja siivoan kotona.

Vierailija
39/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään lapsen kanssa Lintsille :)

Vierailija
40/55 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona. Siivoilen, syön hyvin, katson Netflixia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi