Te jotka ette dokaa, miten vietätte tänään vappuaattoa?
Kommentit (55)
Kyllä on tylsän tuntuinen elämä tämän ketjun ihmisillä.
Kotiuduimme juuri vastasyntyneen kanssa, joten pesimme kotona koko vapun.
Telkkaria katsoessa tämä ilta menee, roikun myös täällä palstailemassa. Me ei olla käyty edes ruokakaupassa, tänään pitää vielä lähteä. Onneksi S-market on kai auki myöhään. sääli juhlijoita kaupungilla, ankea sää. Paitsi just nyt alkoi aurinko pilkottamaan samalla kun kirjoitan tätä :). (Hki).
Alakoululaisten kanssa kotona, Onnelia ja Annelia katsotaan dvdltä. Käytiin vapputapahtumassa, srkn järjestämässä. Siellä oli paljon lapsiperheitä. Kasvomaalausta, arpajaiset, lauluhetki.
En ole koskaan ymmärtänyt vappuörvellystä, en edes opiskeluaikana.
Vierailija kirjoitti:
Koska pään täyteen vetäminen onkin niin spesiaalia ja jännittävää.
Nautin rauhallisesta ja aikatauluttomasta vapaapäivästä kotona. Nukuimme pitkään ja mies vei koiran aamulenkille. Minä valmistin sillä välin aamupalat, söimme rauhassa ja luimme päivän lehdet. Pari koneellista pyykkiä pesuun ja keittiössä ruuan esivalmistelua. Kohta lähden koiran kanssa päivälenkille, mies siivoaa sillä välin keittiön ja sen jälkeen laitetaan ruoka. Ruuan kanssa ehkä yksi siideri tai kivennäisvettä. Syömistä, iltalenkki, iltapalaa, saunomista, televisiosta ehkä joku leffa tai tallennettuja sarjoja. Nukkumaan sitten kun väsyttää. Käyn ulkona ystävien kanssa silloin kun huvittaa, kalenteriin sidotusta "pakkojuhlinnasta" en välitä.
Opiskelen ja käyn salilla. Illalla ehkä luen kirjaa tai katson tv:tä.
Nukuttiin pitkään ja syötiin herkullinen "aamiainen" pitkän kaavan mukaan.
Nyt mies vaihtaa tyttären autoon renkaita ja minä laitan ruokaa, munkit paistoin jo tunti sitten.
Syödään hyvin, juodaan vähän viiniä ja nautitaan sunnuntaista.
Mulle vapulla ei ole mitään merkitystä. Opiskeluaikana oli. Tällä hetkellä elämä on yhtä hengissä taistelua. En huomaa pääsiäistä enkä vappua. Viimeksi join vahingossa liikaa ihan vain ahdistuskohtaukseen. En edes biletä. Ihanaa että lapsi nukkuu nyt rauhallisesti päiväunia ja sitten voimme tehdä jotain kivaa. Päätä sattuu iskut joita siihen on lyöty.
Kuuntelemaan bändiä illalla <3 En tarvitse viinaa nauttiakseni musiikista !
Joisin kaljaa jos olisin jaksanut käydä kaupassa. Mutta menee tämäkin päivä lattialla maatessa, palstalla ja jotain palikkapeliä pelatessa.
Jos makaronia jaksaisi jossain vaiheessa keittää
Mulla oli eilen polttarit, joten tänään nautin kotona olemisesta ja katsotaan varmaan pari leffaa. Ulkoilemassa voisi myös käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pään täyteen vetäminen onkin niin spesiaalia ja jännittävää.
No ohan se nyt ihan saatanan spesiaalia! Kokeile joskus senkin tiukkis.
Pitääkö sitä aattoakin juhlia? Makoilen kotona, dataan, katson netflixiä. Kivaa.