Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta liikkuu aivan järjetön juoru työpaikalla :/

Vierailija
30.04.2017 |

Kuulemma olen lesbo ja suhteessa naispuolisen työkaverini kanssa. Olemme vain hyviä ystäviä tämän kyseisen naisen kanssa ja teemme hyvin paljon töitä yhdessä. Sitten on tämä työpaikan juorukerho, joka uskoo ja levittää juorua " suhteestamme ". Kuulin kerran salaa kun tämä juorukerho selitti asiaa eräälle toiselle työkaverilleni ja sitten myöhemmin kysyin häneltä, että mistä on kyse ja hän ei suostunut kertomaan. Myös he ovat yrittäneet salakuvata meitä kun teemme töitä jne. En tiedä, mitä pitäisi tehdä. En haluaisi enää tulla töihinkään tuon juorukerhon takia.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Paras neuvo: vaihda työpaikkaa. Viskot joka päivä helmiä sioille. Eikä vanhat ämmät miksikään enää muutu.

Vierailija
62/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset juoruämmät on yhteiskunnan alinta pohjasakkaa ja läpimätiä, joten enpä viis veisaisi moisista. Eiköhän ne muutkin työpaikalla jo tiedä millaisia juoruämmiä ne on, tuskin olet eka josta juorutaan.

Suomalaisissa firmoissa menee sen vuoksi huonosti,kun niissä vain kytätään toisten tekemisiä ja tekemättä jättämistä

Ja johto antaa kaiken paskan tapahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitus esimiehelle asiattomasta käytöksestä. Itse puuttuisin esimiehenä heti asiaan.

Sinkkumies

Mun tapauksessa pahin juoruämmä oli mun esimies. Et taida olla naisvaltaiselta työpaikalta?

Vierailija
64/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta muita vastauksia tämähän on han selvä peli: uskoudut tippa linssissä muutamalle juoruklubilaiselle, että pahin juoruämmä lähestyi sinua seksuaalisesti ja koska sinua ei kiinnostanut niin tämä päätti alkaa levittää sinusta lesbojuoruja. Kerro tuskissasi kuinka inhottavaa om "Irma-Liisan" riisuvat katseet jne.

Peni tulipalo hallitaan isolla tulipalolla. Kas noin.

Vierailija
65/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosijuttu,kun eräs henkilö oli haukkunut homoksi ääneen toista henkilöä ja paikalla oli kuulemassa muita sivullisia henkilöitä sanomisen,niin haukuttu henkilö oli pyytänyt poliisin paikalle ja tehnyt haukkujasta rikosilmoituksen.Haukkuja oli haastettu käräjille ja maksamaan korvauksia solvausrikos nimikkeellä n. 5000mk.asianomistajalle ja sakkoa valtiolle

Vierailija
66/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Paras neuvo: vaihda työpaikkaa. Viskot joka päivä helmiä sioille. Eikä vanhat ämmät miksikään enää muutu.

Paitsi ettei ole paras neuvo. Miksi ap:n pitäisi luikkia häntä kiopien välissä etsimään uutta duunia? Hän ei ole tehnyt mitään väärää. Päinvastoin, jos hän luovuttaa ja vaihtaa työpaikkaa, nämä kiusaajat savat siitä vain lisää vettä myllyynsä ja ottavat nopeasti jonkun muun silmätikukseen. Ihan mikä tahansa tuntuu riittävän syyksi nykyisin. Perkele, nyrkkiä pöytään ja kiusaajat ruotuun!

Vierailija
67/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro kovaan ääneen poikaystävästäsi, niin eiköhän juorut lopu

Se, että on miesystävä/aviomies ei todista etteikö voisi olla kiinnostunut myös naisista tai että on vasta myöhemmin tajunnut olevansa kiinnostuneempi naisista. Se sitten vasta olisikin epäuskottavaa, jos alkaisi tekopirteänä kertoa yhteisistä jutuista miehen kanssa, vaikka ei olisi ennen sellaisia juttuja jaellut... Eivätköhän työkaverit muutenkin tiedä toistensa siviilisäädyt.

Minä näen tuon niin, että joku/jotkut ovat halunneet kiusata sinua ja ovat sitten keksineet tämmöisen hihittelynaiheen. Jotenkin ajattelisin, ettei se lesbous olisi tuossa se varsinainen pointti vaan sinun persoonasi tai tekemisesi ärsyttää toisia tai ovat kateellisia teidän kahden ystävyydestä. Seksuaalisuuteen liittyvät vihjaukset ovat helppo kiusaamisen muoto, kun niitä väitteitä ei voi yhtään mitenkään todistaa vääriksi.

Vierailija
68/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä mun seksielämästä ajatellaan töissä. Anna paskojen olla

Vierailija
69/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aikamoinen työpaikka sinulla, ilmeisesti joku pikkupaikka, jossa sama keski-ikäistyvä väki heiluu vuodesta toiseen :o Minä työskentelen isossa paikassa, lähin esimieheni on lesbo ja elää vakituisessa parisuhteessa naisen kanssa). Muutaman muunkin tiedän ja kaikkien kiinnostuksenkohteita en tunne, mutta noista ei ole vitsin aiheiksi, kun ketään ei vaan kiinnosta. Jos joillain työkavereilla näyttäisi olevan hyvin läheiset välit, joku voi ehkä mennä sanomaan heille: "Onpas teillä herkkää siellä" tms. ja sitten he vastaisivat jotain takaisin. Se kävisi semmoisesta yhden tai kahden kerran vitsistä suoraan noille ihmisille itselleen.

Vierailija
70/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama mitä mun seksielämästä ajatellaan töissä.

no sulle ehkä, mutta kaikille ei ole eikä tarvitsekaan olla. Ajatuksen tasolla jokainen voi ja saa spekuloida työkavereitteinsa suuntautumista, mutta kun ne lausutaan ääneen ja niistä tulee yhteinen ja yleinen keskustelun aihe, niin se on asiatonta ja loukkaa henkilön yksityisyyden suojaa. Ap:n tapauksessa nämä spekulaatiot ovat vieläpä täysin perättömiä, mutta siitähän ei loppujen lopuksi ole edes kyse, että pitääkö joku miehistä vai naisista vaan kyse onennenkaikkea siitä, että tämäntyyppiset pohdinnat ovat kertakaikkiaan asiattomia ja sopimattomia eikä nittä tarvitse kenekään sietää. 

Vierailija
71/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmantena ja mielestäni parhaana vaihtoehtona esimiehelle kertominen siitä, että sinusta/teistä levitetään erittäin ikäviä juoruja. 

On se vaan niin erittäin ikävää, kun joku luulee lesboksi. On tää lesbon elämä niin ikävää ja kamalaa. Epäonnen täyttymä, jos näyttää likaiselta sairaalta lesbolta? Kiitti homofobikot.

Älä viitsi. Työkaverit selvästi kiusaavat ap:ta. Yrittävät salakuvata häntä omaksi huvikseen.

Vierailija
72/73 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset juoruämmät on yhteiskunnan alinta pohjasakkaa ja läpimätiä, joten enpä viis veisaisi moisista. Eiköhän ne muutkin työpaikalla jo tiedä millaisia juoruämmiä ne on, tuskin olet eka josta juorutaan.

Enemmän ihmetyttää se kuinka paljon on niitä työkavereita jotka uskoo kaikki juorut mitä kuulee. Kertoo kyllä älykkyydestä. Jos mulle tulis joku hyvää työkaveria haukkumaan ni en todellakaan uskois kuulopuheita

Vierailija
73/73 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä autenttista kuvaa ja alkakaa irstailemaan sen toisen kanssa kun tiedät että kuvataan, saapahan jotain aitoa puheenaihetta. Estottomasti remmikyrpien ja dildojen kanssa irstailette, sitten sanot vain että se oli läppä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi