Minusta liikkuu aivan järjetön juoru työpaikalla :/
Kuulemma olen lesbo ja suhteessa naispuolisen työkaverini kanssa. Olemme vain hyviä ystäviä tämän kyseisen naisen kanssa ja teemme hyvin paljon töitä yhdessä. Sitten on tämä työpaikan juorukerho, joka uskoo ja levittää juorua " suhteestamme ". Kuulin kerran salaa kun tämä juorukerho selitti asiaa eräälle toiselle työkaverilleni ja sitten myöhemmin kysyin häneltä, että mistä on kyse ja hän ei suostunut kertomaan. Myös he ovat yrittäneet salakuvata meitä kun teemme töitä jne. En tiedä, mitä pitäisi tehdä. En haluaisi enää tulla töihinkään tuon juorukerhon takia.
Kommentit (73)
Kerro kovaan ääneen poikaystävästäsi, niin eiköhän juorut lopu
Selkeästi ne haukkujat on kateellisia teidän hyvästä ystävyysuhteesta. Itse eivät ole todennäköisesti koskaan kyenneet muihin kuin pinnallisiin kaverisuhteisiin, joiden ainoa koossa pitävä liima on toisten haukkuminen porukalla.
Tuollaiset juoruämmät on yhteiskunnan alinta pohjasakkaa ja läpimätiä, joten enpä viis veisaisi moisista. Eiköhän ne muutkin työpaikalla jo tiedä millaisia juoruämmiä ne on, tuskin olet eka josta juorutaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisi kysyä miksi he levittävät tuollaisia juoruja jos niissä ei ole perää. Vielä salakuvata huh huh!!
Salaakuvaaminen on rikos,jos totta kohdallanne,paras ottaa viranomaiseen yhteyttä.Perättömien juorujujen levittäjät on pikkumaisia ihmisiä,pönkittävät omaa egoansa ja lie vielä nii rumiiki
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset juoruämmät on yhteiskunnan alinta pohjasakkaa ja läpimätiä, joten enpä viis veisaisi moisista. Eiköhän ne muutkin työpaikalla jo tiedä millaisia juoruämmiä ne on, tuskin olet eka josta juorutaan.
Suomalaisissa firmoissa menee sen vuoksi huonosti,kun niissä vain kytätään toisten tekemisiä ja tekemättä jättämistä
Hommaa joku komistus, ja pyydät hakemaan sen sut autolla töistä. Pussaatte parkkipaikalla, ulkona autosta tietty, pitkään ja hartaasti. Näytät vaikka vielä keskaria jos joku päällistelee ikkunasta. Eiköhän se ole siinä?
Vierailija kirjoitti:
Tehän voisitte alkaa pukeutua samanlaisiin vaatteisiin.
Se varmaan ärsyttäisi noita.
Ihan urallaan,jotta ilkkujiin sappi ryhtyisi kiehumaan ja turvat menis tukkoon.Papukaija häkissä työpaikalle,joka räkyttäisi,turpakii,turpakii,turpakii,kitakii,kitakii,kitakii
Vierailija kirjoitti:
Tuo kertoo vain että heillä itsellään ei ole tasapainoisia parisuhteita, ja heijastavat sen sinuun. Olet tuollaisen yläpuolella.
Kiitos tästä.
Olen ollut itsekin aiheetta samanlaisen juorun kohteena. Pahin juoruaja on naimisissa hyvin vanhan miehen kanssa. Rahasta. Ehkä ei ole tyytyväinen ukkeliinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän voisitte alkaa pukeutua samanlaisiin vaatteisiin.
Se varmaan ärsyttäisi noita.
Ihan uhallaan,jotta ilkkujien sappi ryhtyisi kiehumaan ja turvat menis tukkoon.Papukaija häkissä työpaikalle,joka räkyttäisi,turpakii,turpakii,turpakii,kitakii,kitakii,kitakii
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti? Aikuiset ihmiset? Voi luoja...
Eikä ap ole ainoa. Meitä on muitakin. Jos olet eronnut, etkä esittele uusia panojasi työpaikalla, olet juoruämmien mielestä automaattisesti lesbo. Mä sain itse asiassa mun työkaverit kiinni juoruamassa tällaista musta mun selän takana. Oli pitkä hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kertoo vain että heillä itsellään ei ole tasapainoisia parisuhteita, ja heijastavat sen sinuun. Olet tuollaisen yläpuolella.
Kiitos tästä.
Olen ollut itsekin aiheetta samanlaisen juorun kohteena. Pahin juoruaja on naimisissa hyvin vanhan miehen kanssa. Rahasta. Ehkä ei ole tyytyväinen ukkeliinsa?
Ja ukkelin kikkeliin
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoa, koska lesboksi ei nykyään enää "haukuta", mutta ymmärrän kuitenkin mitä ajetaan takaa. Epämääräinen paskanjauhanta ei kuulosta kivalta kuitenkaan, eli jos on näyttöä että työkaverit epäilevät sinun pettävän puolisoasi niin puhu asia halki jossain palaverissa. Älä uhraa ystävyyttä tuollaisen paskan takia.
Piti ihan lukea uudestaan koko ketju kun en ymmärrä miten tuollainen työyhteisö voi olla olemassa.
No meidän vastaava naisvaltainen työyhteisö hajosi. Ei juorujen vuoksi kuitenkaan, vaan taloudellisten vaikeuksien vuoksi. Saattoihan tuo törkeä juoruaminen ja selkäänpuukottaminen tosiaan laskea ihmisten työmotivaatiota, että ihan olisin kiinnostunut työnantajanakin näistä kunnianloukkauksista.
Vierailija kirjoitti:
Self-hating Pakistani kirjoitti:
Ja nämäkö ovat niitä nykypäivän "aikuisia"?
Huhhuh mitä menoa.
Just tällaisia ne on, muka aikuiset ihmiset. Meidän seudulla eräs yrittäjä joutui perättömien juorujen kohteeksi ja hänen väitettiin olevan avovanki jolla on "panta" jalassa kun tekee töitä. Muistaakseni vankilassa sen vuoksi muka että olisi sekaantunut alaikäiseen lapseen tai jotain. Hän joutui asiasta kuultuaan puhdistamaan maineensa lehtijutulla jonka kuvassa nilkat näkyi. Käsittääkseni yritti etsiä jutun keksijää koska syytehän tuollaisesta pitäisi nostaa. Toivottavasti löytyi. Näitä saisi herkemminkin syyttää herjaamisesta, että tulisi jotain tolkkua/rajaa ihmisten mielikuvitukselle ja pahantahtoisuudelle. Omalla kylälläni olen muutaman kerran sivusta kuunnellut kun ihminen itkee toiselle "miksi minusta tällaista paskaa puhutaan?" Sydäntä ihan särkee kun kuulee toisen epätoivon. Minustakin on ihan täysin perättömiä juttuja liikkeellä. Mm sen vuoksi että olen saanut kiinni yrittäjän varastamisesta (varasti minulta) ja nyt hän panettelee minua useammalla paikkakunnalla, väittää minua varkaaksi ym. Mielenterveysongelmaisia ihmisiä on enemmän kuin arvataankaan. Eihän tervejärkinen ihminen näin toimi.
Hyvä pointti tässäkin. Ehkä noilla juoruajilla on tosiaan mielenterveysongelmia. En yhtään ihmettelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Self-hating Pakistani kirjoitti:
Ja nämäkö ovat niitä nykypäivän "aikuisia"?
Huhhuh mitä menoa.
Just tällaisia ne on, muka aikuiset ihmiset. Meidän seudulla eräs yrittäjä joutui perättömien juorujen kohteeksi ja hänen väitettiin olevan avovanki jolla on "panta" jalassa kun tekee töitä. Muistaakseni vankilassa sen vuoksi muka että olisi sekaantunut alaikäiseen lapseen tai jotain. Hän joutui asiasta kuultuaan puhdistamaan maineensa lehtijutulla jonka kuvassa nilkat näkyi. Käsittääkseni yritti etsiä jutun keksijää koska syytehän tuollaisesta pitäisi nostaa. Toivottavasti löytyi. Näitä saisi herkemminkin syyttää herjaamisesta, että tulisi jotain tolkkua/rajaa ihmisten mielikuvitukselle ja pahantahtoisuudelle. Omalla kylälläni olen muutaman kerran sivusta kuunnellut kun ihminen itkee toiselle "miksi minusta tällaista paskaa puhutaan?" Sydäntä ihan särkee kun kuulee toisen epätoivon. Minustakin on ihan täysin perättömiä juttuja liikkeellä. Mm sen vuoksi että olen saanut kiinni yrittäjän varastamisesta (varasti minulta) ja nyt hän panettelee minua useammalla paikkakunnalla, väittää minua varkaaksi ym. Mielenterveysongelmaisia ihmisiä on enemmän kuin arvataankaan. Eihän tervejärkinen ihminen näin toimi.
Hyvä pointti tässäkin. Ehkä noilla juoruajilla on tosiaan mielenterveysongelmia. En yhtään ihmettelisi.
Olisivatko narsisteja? Oireet vähän viittais siihen.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa joku komistus, ja pyydät hakemaan sen sut autolla töistä. Pussaatte parkkipaikalla, ulkona autosta tietty, pitkään ja hartaasti. Näytät vaikka vielä keskaria jos joku päällistelee ikkunasta. Eiköhän se ole siinä?
Ja jenkkiauto lainaksi,esim.uudenkarheat Dodge Charger tai Mustang takapuolen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä.
Ja ukkelin kikkeliin
Ehkä siksi nuo kunnianloukkaukset ovat seksuaalissävytteisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jenkkiauto lainaksi,esim.uudenkarheat Dodge Charger tai Mustang takapuolen alle.
Todellakin. Harrikkakkin olis hyvä. Ja mieskin vaikka lainaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:)
Voisit vielä ap vähän hyväillä miehen takapuolta. Juoruämmät kuolis kateudesta.
Ilmoitus esimiehelle asiattomasta käytöksestä. Itse puuttuisin esimiehenä heti asiaan.
Sinkkumies