Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta liikkuu aivan järjetön juoru työpaikalla :/

Vierailija
30.04.2017 |

Kuulemma olen lesbo ja suhteessa naispuolisen työkaverini kanssa. Olemme vain hyviä ystäviä tämän kyseisen naisen kanssa ja teemme hyvin paljon töitä yhdessä. Sitten on tämä työpaikan juorukerho, joka uskoo ja levittää juorua " suhteestamme ". Kuulin kerran salaa kun tämä juorukerho selitti asiaa eräälle toiselle työkaverilleni ja sitten myöhemmin kysyin häneltä, että mistä on kyse ja hän ei suostunut kertomaan. Myös he ovat yrittäneet salakuvata meitä kun teemme töitä jne. En tiedä, mitä pitäisi tehdä. En haluaisi enää tulla töihinkään tuon juorukerhon takia.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätkää vettä myllyyn ja esitätte. Sitten yhdessä paljastatte juonenne ja nauratte avoimesti muiden tyhmyydelle. Opettele sinäkin nauramaan toisille.

Vierailija
2/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin noloa? Minusta tehtiin lesbo, kun 10-15 vuotta vanhemmat työkaverit eivät kiinnostaneet.

En edelleenkään ole lesbo, koska naiset eivät kiinnosta.

Joko etsit uuden työn tai yrität olla kuuntelematta idiootteja. Kolmantena ja mielestäni parhaana vaihtoehtona esimiehelle kertominen siitä, että sinusta/teistä levitetään erittäin ikäviä juoruja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välittäisi. Mitä sitten jos luulevatkin.

Vierailija
4/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kysyä miksi he levittävät tuollaisia juoruja jos niissä ei ole perää. Vielä salakuvata huh huh!!

Vierailija
5/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämäkö ovat niitä nykypäivän "aikuisia"?

Huhhuh mitä menoa.

Vierailija
6/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä väliä? 

Onko lesbous tässä nyt se häiritsevä juttu vai mikä on? 

Vierailija
7/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noista. Tee siitä harrastus eli vihjaile jotain pahimmalle juoruakalle ja odota kuinka nopeasti asia kiirii muiden tietoon. Itse saatan keksiä jotain puutaheinää ja sisäisesti nauraen liukenen paikalta odottaen reaktioita ;)

Vierailija
8/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin mua ihmetyttää, että jos olisitte lesboja, miksi siitä tarvitsee juoruta ja keskustella? Missä 50-luvulla te elätte, kun lesboja tarvitsee salakuvata? Toisekseen mä varmaan vaan nauraisin, jos joku alkais mun seksuaalisuudesta fantasioimaan ja tarinoimaan.

Vierailija
9/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin tuosta ilon irti ja laittaisin vettä myllyyn. Ihan vaan vaikka halaisin hyvää työparia jonkun päivän päätteeksi. Tai aamulla ilmoittaisin kovaan ääneen, että onpa ihana nähdä taas, uusi tuottelias päivä edessä, parhaassa seurassa. Kehut työkaverin vaatetta tms.

Tietty pitää tarkistaa kollegalta, ettei ole lesbo ja ihastu oikeasti.

Vierailija
10/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä työsuojeluun tai luottamusmieheen työpaikkakiusaamisesta.

Vierailija
11/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmantena ja mielestäni parhaana vaihtoehtona esimiehelle kertominen siitä, että sinusta/teistä levitetään erittäin ikäviä juoruja. 

On se vaan niin erittäin ikävää, kun joku luulee lesboksi. On tää lesbon elämä niin ikävää ja kamalaa. Epäonnen täyttymä, jos näyttää likaiselta sairaalta lesbolta? Kiitti homofobikot.

Vierailija
12/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin noloa? Minusta tehtiin lesbo, kun 10-15 vuotta vanhemmat työkaverit eivät kiinnostaneet.

En edelleenkään ole lesbo, koska naiset eivät kiinnosta.

Joko etsit uuden työn tai yrität olla kuuntelematta idiootteja. Kolmantena ja mielestäni parhaana vaihtoehtona esimiehelle kertominen siitä, että sinusta/teistä levitetään erittäin ikäviä juoruja. 

Yritän kyllä olla kuuntelematta heitä, eikä minua kiinnostaisikaan heidän luulonsa jos he pitäisivät sen juorun oman porukkansa tiedossa, mutta kun he levittävät sitä myös muille työpaikalle olijoille ja sitten hekin alkavat uskomaan.

- Ap

Vierailija
13/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asiasta esimiehellesi ja sano, että koet työkavereiden käytöksen häirintänä. Esimiehelläsi on velvollisuus puuttua häiritsevään käytökseen. En lähtisi pistämään vettä myllyyn tms, koska se voi vain hankaloittaa oloasi. Sinulla on oikeus käydä töissä niin, että sinusta ei juoruilla.

T. Esimies

Vierailija
14/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mutta kun he levittävät myös muille sitä juorua ja ei todellakaan jää vaan heidän luulojen tasolle tuo vaan he myös naureskelevat, puhuvat pahaa, salakuvaavat, tirkistelevät jne.

- Ap

Vierailija
15/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItä väliä? 

Onko lesbous tässä nyt se häiritsevä juttu vai mikä on? 

Ei pelkästään se, vaan juurikin myös tuo pahan puhuminen ja naureskelu yms. Ei se silti kiva juoru ole. Toivottavasti mieheni ei ala uskomaan tuohon, kun aika vakuuttavia nuo juorukerhon jäsenet osaavat olla.

- Ap

Vierailija
16/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin mua ihmetyttää, että jos olisitte lesboja, miksi siitä tarvitsee juoruta ja keskustella? Missä 50-luvulla te elätte, kun lesboja tarvitsee salakuvata? Toisekseen mä varmaan vaan nauraisin, jos joku alkais mun seksuaalisuudesta fantasioimaan ja tarinoimaan.

No niinpä :D

- Ap

Vierailija
17/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä onko tuo esimiehelle kertominen hyvä juttu, kun itselle ainakin on sieltä tullut vastaukseksi joihinkin tilanteisiin, että " Yritä sopeutua " ja " Ei se nyt niin vakavaa ole " jne.

Vierailija
18/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen mulla on kuulemma ollut suhde ties kuinka monen kollegan kanssa, myös yhden vanhemman naishenkilön. Mun läheiset työkaverit kyllä tietää totuuden ja välillä sitten pistetään muille lisää vettä myllyyn.

Hurtti huumori auttaa mulla, mutta johtuu varmaan siitä, että mulla on parhain ja hauskin tiimi töissä. Jos ei olisi maailman parhaita työkavereita, muiden huhut varmasti ärsyttäisivät. Mutta me nyt otetaan ilo irti mistä vaan.

Vierailija
19/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mutta kun he levittävät myös muille sitä juorua ja ei todellakaan jää vaan heidän luulojen tasolle tuo vaan he myös naureskelevat, puhuvat pahaa, salakuvaavat, tirkistelevät jne.

- Ap

Puhuttele heidät ja aseta rajat. En ymmärrä miten tuommoista voi tapahtua? Onko työkaverisi jotain vammaisia?

Vierailija
20/73 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen mulla on kuulemma ollut suhde ties kuinka monen kollegan kanssa, myös yhden vanhemman naishenkilön. Mun läheiset työkaverit kyllä tietää totuuden ja välillä sitten pistetään muille lisää vettä myllyyn.

Hurtti huumori auttaa mulla, mutta johtuu varmaan siitä, että mulla on parhain ja hauskin tiimi töissä. Jos ei olisi maailman parhaita työkavereita, muiden huhut varmasti ärsyttäisivät. Mutta me nyt otetaan ilo irti mistä vaan.

Itselläni töissä on juurikin muutama hyvä työkaveri ja sitten niitä kenen kanssa tulen ihan toimeen ja sitten on tuo kolmen viiskymppisen naisen pitämä juorukerho ketä levittää tuota tarinaa. No, ehkä vois vaan naureskella asialle ja lisätä vähän vettä myllyyn vielä :D

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi